Mitkä ihmeet faktat? Näyttäkää mulle osoitus siitä, että rahaa on liikkunut. Onko Rotenbergin käskyistä tuomareille olemassa joku video tai jotain? Täällä on kerrottu perusteiksi kiekottoman Jokerikapteenin taklaus, lisääntyneet jäähymäärät ja se, ettei kiekkokontrolli ole johtanut jäähyihin.
Minä voisin yhtä hyvin luetella monia sellaisia virheitä, joita Jokerit on tehnyt viime peleissä ja kertoa syyksi Rotenbergin rahat ja Putinin käskyt. Zapolskin imuroinnit, Eelin märkä ruuti ja oudot pelaajarotaatiot – perusteltua, vai mitä?
Ei tietenkään ole esittää faktoja tai videoita, että rahaa on liikkunut, älä viitsi esittää tai kysellä typeriä. Henkilö jolla on kyky laskea 1+1 yhteen ymmärtää esim. @liigajyrä :n ja @powerplaymaker :n viesteistä sen, että tulos on kaksi. Sä voit ihan hyvin uskoa, että mitään systemaattista ja kulisseissa tapahtunutta päätöstä ei ole tapahtunut. Ja vaikka olisikin niin tuskin sitä YouTubeen ladattaisiin, vai mitä?
Jos sopii, niin mä teen nyt kuten Jehovan todistajien kohdalla. Vedän oven kiinni. Uskovaisten kanssa kun on turha kiistellä.
Viimeksi muokattu: