Lohduttavaa asiassa on se, että ne tarrat ovat Suomen surkeimman yliopiston hyyskässä. Oikea paikka.Myös se, että joku on laittanut suuret HIFK Stadin kingi tarrat Lappeenrannan yliopiston vessaan.
Täytyy myöntää, että on alkanut syyhyämään raportoinnin kanssa. Itse en ole vielä malttanut, mutta kaikki innokkaammat saavat tukeni.Ei jaksaisi alkaa tuota raportointinappulaa veljeään vastaan käyttämään mutta alkaa olemaan selvä ettei veljistä ole kyse.
Kennedyä en oikein jaksa hudiksi laskea, tyhjiltä markkinoilta oli pakko saada jotain täyttämään klesojen aukkoja. Siis huono hankinta mutta olosuhteet lieventää. Sama sen Pelletierin kanssa. Mut Harju oli sit täys huti ja turska osa huti. Norski oli kyllä pelimies, mutta ei kykloopin systeemeihin. Myös Kapasen, Hakin ja kansantaiteilijan hankintoja voi kyseenalaistaa. Muistetaan kuiteskin, että siellä on paljon hyvää kuten Regin, Kulda, Kossu, Sallinen jnePari hutihankintaa tyyliin Harju ja Kennedy, mutta pääasiassa aivan uskomattoman hyvää duunia tehneet.
Mä mietin että mistä raportoida? Siitä että jotkut erimieltä ja osoittavat asian oikeassa ketjussa eivätkä spämmi huhuketjuun offtopikkia? KHL ja fiilikset sekä vitutusketju ovat oikeit paikkoja purkaa tunteita keskustelupalstalla jos vituttaa tai fiilikset ovat positiiviset ta negatiiviset. Tietenkin jonkun gloryhunter haukkumiset yms voivat olla raportoinnin paikkaa, mutta se on vain yksi nimimerkki.Täytyy myöntää, että on alkanut syyhyämään raportoinnin kanssa. Itse en ole vielä malttanut, mutta kaikki innokkaammat saavat tukeni.
Jo pari vuotta väsynyttä levyään soittaneet avohoitopotilaat pitää saada pois.Mä mietin että mistä raportoida?
Kyllä näin on.Jo pari vuotta väsynyttä levyään soittaneet avohoitopotilaat pitää saada pois.
Jo pari vuotta väsynyttä levyään soittaneet avohoitopotilaat pitää saada pois.
Meinaatteko siis itseänne? Hyvää keskustelua.Kyllä näin on.
Voisinpa melkein lyödä vasemmasta kiveksestäni vetoa ettei ole pelkoa :)Kunhan ei tuonne finaaleissa hävinneeseen päädy..
Semir julleihin? Just... Kehotan tarkistamaan lääkityksen, jos on tuollaisia pelkotiloja.Vituttaa vähän nostaa vitutusketju ylös, mutta minkäs mahdat:
Vähän pisti nyt ketuttamaan MarjamäkiAnttila-kaksikon signaaminen, kun Semir on purkamassa sopimustaan Ässien kanssa ja kaksi paikkaa rosterissa tilaa (joihin haetaan kiekollisia). Kunhan ei tuonne finaaleissa hävinneeseen päädy..
Ei saada kokea Suomen mestaruus juhlia.
No se on näitä Jokerit FC -potkupallojoukkueen hard core -faneja. Kertoo ihan kaiken. Reilu kaksikymppinen dissidentti. Jälkimmäiseen en sitten enää osaakaan vastata, kun itse syyllistyn siihen koko ajan. "Mä vihaan Karalahtea, Hjallista, KHL:ää ja haluan, että joukkue menee konkurssiin, että voidaan mennä Pirkkolaan rehaamaan ultrien kanssa" -tyyppinen janari. Eipä paljon muuta. Menisi töihin. Tai edes kouluun.Mikä ihmeen trolli tuo Max Power on? Ja miksi sitä ruokitaan?
No se on näitä Jokerit FC -potkupallojoukkueen hard core -faneja. Kertoo ihan kaiken. Reilu kaksikymppinen dissidentti. Jälkimmäiseen en sitten enää osaakaan vastata, kun itse syyllistyn siihen koko ajan. "Mä vihaan Karalahtea, Hjallista, KHL:ää ja haluan, että joukkue menee konkurssiin, että voidaan mennä Pirkkolaan rehaamaan ultrien kanssa" -tyyppinen janari. Eipä paljon muuta. Menisi töihin. Tai edes kouluun.
No se on näitä Jokerit FC -potkupallojoukkueen hard core -faneja.
Teemu Eronen HIFKiin. Meille ei oman juniorimyllyn ja usean kauden liigapakki sitten kelvannut, VITTU!
Meillähän on ihan liikaa jokeritaustaisia pelaajia joukkueessa vai mitä Kurri ja Vuorinen? Kai sillä vitun Jalvannilla on vielä blues-tausta?
Niin tai Eroselle ei Jokerit kelvannut?
Mä veikkaan, että Eroselle ei vain yksinkertaisesti löytynyt kummankaan osapuolen kannalta sopivaa roolia. Kiekolliseksi ykköspakiksi Ertsi on liian heiveröinen ja toisaalta rotaatio ei ole miehen kannalta optimaalinen paikka. Lisäksi Jokereilta kyllä löytyy tarpeeksi kiekollisuutta pakistosta ilman Erostakin.Niin tai Eroselle ei Jokerit kelvannut?
Jaakola - Genoway
Kulda - Lajunen
Jensen - Lauridsen
Kenen tilalle Eronen menisi?
No ei tosiaan menisi. Alkukaudesta Lajunen oli huono, mutta loppukauden Villen ottaisin kymmenen kertaa kymmenestä ennen Erosta nimenomaan pelillisiin seikkoihin peilaten. Lajunen on paljon monipuolisempi. Aika lailla samaa tasoa hyökkäyspäähän ja puolustuspäässä kyllä pesee Ertsin mennen tullen.Kyllähän Eronen heittämällä Lajusen tilalle menisi. Lähtökohtaisesti vähintään samaa tasoa Lajusen kanssa, ainakin viime kauteen peilaten, ja Jokeritausta iso bonus.