SilkySmooth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Mäkään en oikein jaksa ymmärtää että mitä tässä on järkeä. Jokainen saa mun puolesta kannattaa (järjestyssääntöjen puitteissa) juuri niin kuin itse kokee parhaaksi. Tässä tapauksessa ihmiset haluaa käyttää läpsyttimiä joukkueen tukemiseen. Lisäksi koen, että tämä on osapuilleen äärettömästi parempi vaihtoehto kuin sivukatsomojen vanha käyttäytymismalli, eli kädet puuskassa istuminen.Todella asiallista haukkua n.80% katsojista vajaiksi. Meniks sulla hermot myös siihen skidiin, joka oli taululla ja varmaankin hakkasi niitä läpsyttimiä. Olin noiden kakskeppisten puolella, jos ne tulisivat alkukaudesta eikä nyt. Mielestäni kaikki tälläiset toimet, jotka kritisoivat muita faneja nyt ovat turhia ja aiheuttavat turhaa negaatiota fanien keskuudessa. Kakskeppiset eivät ole usein ylhäällä, mutta se vähäinenkin aika voitaisiin käyttää paremmin.
Kysyin jo aiemmin tässä samasessa ketjussa, että mitä se on keneltäkään pois jos joku haluaa kannattaa joukkuetta näillä lärpyttimillä. En silloin saanut yhtäkään vastausta, joten kysyn nyt saman uudestaan jos tällä kertaa tärppäisi. FYI "no kun mä en tykkää niistä" ei ole validi vastaus.