Isoja vitun lampaanperseitä seuraaville:
Frans Tuohimaa, koita julli ottaa niitä kiekkoja kiinni. Ekassa maalissa tänään suoraan vastustajan lapaan ripari, tokassa tarjosi johtomaalin. Imuri.
Ilari Filppula, sussa on niin paljon massia kiinni, että ala pelaa. Tai sit voit lähtee menee ku vielä ehit.
John Klingberg, sut on nähty, mee vaikka Karhu-Kissoihin skulaamaan tai jotain, mutta älä näytä naamaas enään Jokeri-paidassa.
Westis, se on vittu sun jengis. Älä sönkötä mitään työnteosta ja väärästä kaukalosta, SE ON SUN DUUNIS PISTÄÄ SE JENGI TEKEMÄÄN TÖITÄ ILLASTA TOISEEN.
Keklu, sä oot nää työmuulit hankkinu ja vastaat mulle siitä asiakkaana, mä olen maksava asiakas ja tällästä paskaa myyt mulle Jokeri-kiekkona, laita noihin virkamiehiin vähän asennetta tai voit lähtee takas syömään hampurilaisia.
Kukaan ei saa tästä illasta puhtaita papereita, mutta Lahti, Väänänen, Dehner ja Eronen oli edes sinnepäin. Ja Jarkko Ruutu oli ihan ok.
Päätin tänään, että ennen kun se duuninteko alkaa oikeasti näkymään siellä kentällä, niin latin latia en kanna Jokereille. Olisi kiva päästä pojan kanssa katsomaan pelejä, mutta tälläsestä paskasta kun tänään oli, en enää maksa.