Nyt just vituttaa!

  • 2 579 476
  • 12 196

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sama vika, ei tässä ole sama fiilistä. Melkein toivon ettei mestaruutta tule tänä kautena, kun seuraava tulee sitten taas joskus 10 vuoden päästä. :)

Äläs nyt! IFK on tällä hetkellä top4 putkessa, ja mitäs jos päästäiskin tästä keväästä lähtien finaaliputkeen, ainakin muutamiksi vuosiksi. Enemmän se positiivista hönkää toisi vrt se, että taas kerran semifinaaleihin jäätäis. Alkais olla aika surullinen semi-tilasto 2000 luvulla :o
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko kausi mennyt Varakas ja Lyytinen sekaisin, eikä loppua näy... Uskomattoman paska selostaja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vituttaa että 5-1 tulosveto kosahti karille.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kelasin että himassa on viemärit tukossa ku haisee ällöttävä paska mut sit tajusin että se tulee töllön välityksellä Nordikselta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän tässä nyt pelottaa se, että löysikö TPS lääkkeet IFK:ta vastaan lopullisesti. Sitten vielä se, että jos tuplapelin toinen päivä suosii nuorta turkulaisjengiä, niin seuraavassa pelissä olisi pakkovoiton paikka. Tai kaipa se näissä sarjoissa aina on. Mä olen hyvä keksimään kaikki huonot puolet joka tilanteesta.

Hieman harmittaa nyt just.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Kyllähän tässä nyt pelottaa se, että löysikö TPS lääkkeet IFK:ta vastaan lopullisesti. Sitten vielä se, että jos tuplapelin toinen päivä suosii nuorta turkulaisjengiä, niin seuraavassa pelissä olisi pakkovoiton paikka. Tai kaipa se näissä sarjoissa aina on. Mä olen hyvä keksimään kaikki huonot puolet joka tilanteesta.

Hieman harmittaa nyt just.
On myös mahdollista ettei palata enää Nordikselle tässä sarjassa. Tps löysi sen mitä IFK kadotti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös