Kyllä tuota paljon mieluummin kuuntelee kuin Saukkosta.Voi v..ttu sentään, mertaranta selostajana
Jep. Tps tekee kaiken ahnaasti, väkevästi ja vimmatusti. TODELLA raskasta kuunnella.Voi v..ttu sentään, mertaranta selostajana
....Mertaranta aivan suunnattomasti.
Olet varmasti tehnyt jotakin pahaa.En pysty enää katsomaan, siirryin kuuntelemaan radiosta. Arvaapa kenen ääni sieltä kuuluu Jalon selostuksen takaa?
Vittu.
Vittu että vituttaa! Ei huvita taas mikään!
On myös mahdollista ettei palata enää Nordikselle tässä sarjassa. Tps löysi sen mitä IFK kadotti.Kyllähän tässä nyt pelottaa se, että löysikö TPS lääkkeet IFK:ta vastaan lopullisesti. Sitten vielä se, että jos tuplapelin toinen päivä suosii nuorta turkulaisjengiä, niin seuraavassa pelissä olisi pakkovoiton paikka. Tai kaipa se näissä sarjoissa aina on. Mä olen hyvä keksimään kaikki huonot puolet joka tilanteesta.
Hieman harmittaa nyt just.
Juuri näin, koska IFK vie molemmat Turun pelit. Eteenpäin.On myös mahdollista ettei palata enää Nordikselle tässä sarjassa. Tps löysi sen mitä IFK kadotti.
Tätä just tarkoitin, haha.Juuri näin, koska IFK vie molemmat Turun pelit. Eteenpäin.
Hieno idea, sillä siinä tapauksessa mun ja Mertsin tiet eivät enää kohtaisi.Kuten yllä on jo todettu, Mertsi on käsittämättömän onneton selostaja, jonka ymmärrys kiekosta on varsin olematon. Mä vaan näen lähes joka tilanteen aivan eri tavalla. Ei muuta ku karjalalippistä otsalla korkeamalle ja takas selostamaan jotain eht:tä...
Silloin kun just snadisti vituttaa, Mertsillä on hämmentävä taito vähintään kolminkertaistaa vitutus ja muuttaa se tosi vitututukseksi. Taito toki sekin.