Mainos

Nyt just vituttaa!

• 2 824 707
  • 13 361

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko kausi mennyt Varakas ja Lyytinen sekaisin, eikä loppua näy... Uskomattoman paska selostaja.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vituttaa että 5-1 tulosveto kosahti karille.

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Kelasin että himassa on viemärit tukossa ku haisee ällöttävä paska mut sit tajusin että se tulee töllön välityksellä Nordikselta.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän tässä nyt pelottaa se, että löysikö TPS lääkkeet IFK:ta vastaan lopullisesti. Sitten vielä se, että jos tuplapelin toinen päivä suosii nuorta turkulaisjengiä, niin seuraavassa pelissä olisi pakkovoiton paikka. Tai kaipa se näissä sarjoissa aina on. Mä olen hyvä keksimään kaikki huonot puolet joka tilanteesta.

Hieman harmittaa nyt just.

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Kyllähän tässä nyt pelottaa se, että löysikö TPS lääkkeet IFK:ta vastaan lopullisesti. Sitten vielä se, että jos tuplapelin toinen päivä suosii nuorta turkulaisjengiä, niin seuraavassa pelissä olisi pakkovoiton paikka. Tai kaipa se näissä sarjoissa aina on. Mä olen hyvä keksimään kaikki huonot puolet joka tilanteesta.

Hieman harmittaa nyt just.
On myös mahdollista ettei palata enää Nordikselle tässä sarjassa. Tps löysi sen mitä IFK kadotti.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuten yllä on jo todettu, Mertsi on käsittämättömän onneton selostaja, jonka ymmärrys kiekosta on varsin olematon. Mä vaan näen lähes joka tilanteen aivan eri tavalla. Ei muuta ku karjalalippistä otsalla korkeamalle ja takas selostamaan jotain eht:tä...
Hieno idea, sillä siinä tapauksessa mun ja Mertsin tiet eivät enää kohtaisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy