Milloin tulee umpisuomenkielisille kannattajille joku kiva yhteisöjuttu?
Kannattaa muistaa että pelkät suomenruotsalaiset jne. ei enää kanna.
Ei pidä kusta omaan pesään...
Musta IFK käyttää ruotsia hyvin eri jutuissa kuten bättre folk, tillsammans, härifrån tvättas jne. Musta ne sopii kontekstiin ja koen näin umpisuomenkielisenä sen ihan ymmärrettäväksi.
IFK käyttää ruotsinkieltä loistavasti. Nuo ruotsinkieliset sloganit vituttaa vielä potenssiin sata rehupuntteja ja traktorikuskeja, joka on mun mielestä pelkästään positiivista.
Sama mieltä! Ja kyllähän me eletään kaksikielisessä kaupungissa
Ja vielä kaksikielisessä maassakin kaiken lisäksi. En itse puhu ruotsia, mutta oon aina silti pitänyt tota siistinä juttuna. Se(kin) on yksi asia, mikä erottaa IFK:n muista. Tosin Vaasan Sport taitaa myös ainakin kotisivuillaan käyttää ruotsia, mutta ei mielestäni markkinoinnissa sitä käytä juurikaan.
Tai no joo, on se sentään peilikuvaksi käännetty mutta melko jäätävää suorittamista. Toki pisteet siitä että ei edes yritetty tehdä mitään sen kummempia tuunauksia, ronskisti vaan logo peilikuvaksi ja eiku jäälle.
Mites se kun tshekkiläinen HC Panteri varasti ihan suoraan tuon IFK:n petologon?
Varastiko tshekkijoukkue HIFK:n kissapedon?
Hiihdon MM-kisakaupunki Liberecissä jääkiekkoilevan HC Panteri -joukkueen logo muistuttaa hämmentävällä tavalla Helsingin IFK:n käyttämää kissapetologoa.www.mtvuutiset.fi
Tai no joo, on se sentään peilikuvaksi käännetty mutta melko jäätävää suorittamista. Toki pisteet siitä että ei edes yritetty tehdä mitään sen kummempia tuunauksia, ronskisti vaan logo peilikuvaksi ja eiku jäälle.
Olis muuten jotenkin erikoinen, jos tuo pantterin pää, tai oikeastaan mikä tahansa logo, jossa eläimen tai ihmisen kasvot, olis suunta vasemmalta oikeelle. Ei vaan jotenkin sovi, varsinkin kun oikeakätisenä tottunut piirtämään toiseen suuntaan yksittäisiä kasvoja :)
Mites toi Sportin logo? Tai Arizonan, Nashvillen, Ottawan tai San Josen logot? On niitä varmaan muutama muukin. :)
Vai ymmärsinkö jotenkin väärin?
Voihan sitä jotain arvailla.Onhan tää ihan perseestä, kun muilla pyörii pelit ja meillä vain jännitetään, että paljonko niitä tartuntoja on sekä odotellaan sairastuneiden toipumista pelikuntoon. Mistään ei ole tarkempaa tietoa, mikä on joukkueen iskukyky jatkossa tai pelataanko ollenkaan. Ja jos pelataan, mikä on kokoonpano jne. Terveys on tietysti tässä kohtaa tärkein asia ja sen ehdoilla on mentävä, mutta vituttaahan tämä, koska HIFK oli ennen tätä rumbaa helvetin hyvässä vireessä ja voittoja tuli hyvällä tahdilla. Toivottavasti pleijareihin mennessä oltaisiin taas tikissä ja voisi alkaa ostelemaan nakkeja iloisilla mielin.
Tuon karanteenin alkaessa oli saikkulistalla Jääskä, Saarinen, Tallberg, Nordgren (kaikki day-to-day), Åsten 2 viikkoa ja Auvitu.
Kylläpäs potuttaa tää tilanne, jotenkin IFKn karanteenin aikana en ole yhtään jaksanut kiinnostua Liigan muista tuloksista. On jotenkin sellainen olo että kausi oli tässä. Enkä välttämättä ihan väärässä ole kun nyt melkein joka päivä tuon jälkeen on joku joukkue asetettu karanteeniin. Sehän on täysi farssi jos sama toistuu pleijareissa.
Tarunnan saaneiden lukumääristä spekulaatiot lehdissä osuivat aika oikeaan. Luku ilmeisesti ja valitettavasti on "villepeltonen"+ei pelaajat. Kaikki eivät valitettavasti lievimmällä tautityypillä tästä brittimuunnoksesta selvinneet joten saapa nähdä saadaanko jengiä raavittua kasaan ja jos saadaan niin vedetäänkö kolmella ketjulla. Ei kyllä hymyilytä, taidan lähteä vitutusketjuun.
Siirretääs tänne oikeaan ketjuun. Joo tosiaan vituttaa toi tartuntojen määrä. Jos vaikka 5-10 pelaajaa saa vaikka yhtä kovan taudin kuin ilmeisesti Kemiläinen on saanut, niin onhan tää kausi tässä minkään menestyksen suhteen.
Vittu kun vituttaa!
Nyt kun olen katsonut muiden joukkueiden matseja niin tulee sellainen fiilis, että ei tuolla kenelläkään ole viikkoihin ollut peli niin hyvässä kuosissa kuin mitä meillä oli. Lukon tämän illan matsissa suurin jäännitettävä asia taisi olla se, pääseekö Lukko edes kahta kertaa erässä kiekon kanssa punaviivan yli. Olen vähän sieltä täältä seuraillut eri seuroja ja aikamoista kuraa on pelaaminen.
Ja nyt kun IFK pelaa joukkueena hyvin ja kaikilla oli pitkään hyvä fiilis, niin aika rankat on korona seuraamukset, jos kaikki eivät ole edes pudotuspeleissäkään vielä terveenä.
Mä niin toivon että tämä paska olisi ensi kaudella ohi. Rankkaa kun kestää jo toista kautta.