Älä muistuta!! Tämä oli aikaa, jolloin sisäisen narrinsa löytäneet oman elämänsä sankarit yrittivät pakottaa jokerifaniksi. Otin mielummin dunkkuun.
Vinkkinä pahaan darraan: toista muutaman kerran mantraa: Temekekeottowadeströba. Laatta lentää varmasti ja voi harkita hillittyä tasoittavaa.
Heh! Mulla oli sama juttu.
Olin yläasteikäisenä todella pienikokoinen, varmaan jotain 160-senttinen ja melko hintelä skloddi.. isommat kundit antoi lumipesuja ja väänteli käsiä, kun ne yritti pakottaa mua narrifaniksi.. "Sano, että jokerit on parempi!" - ja ikinä en murtunut.
Ne vittuilutkin alkoi lukioiässä vähenemään, kun itselle oli tullut hartioita ja 30cm pituutta, ja "kovat kundit" oli tietysti maaraksalla.
Yksi niistä on kyllä viisastunut ja on nykyään mulle hyvä kaveri, vaikka toki piti kerran vanhemmalla iällä maksaa sillekin kundille potut pottuina. *hymiö*
Tarinan opetushan on tietysti se, että vaikka kuinka kaiken maailman loiset ja nilviäiset yrittäisivät tuota kasvatuksen pyhää kolminaisuutta - uhkailua, kiristystä ja lahjontaa käyttää sinuun suosikkijoukkueen vaihtamiseksi, niin pitäkää mielessä, että IFK on kaiken skeidan arvoinen.
Miksi pitäisi vaihtaa Suomen suurin ja kaunein urheilubrändi johonkin oligarkkien ja diktatuuriflirttien saunakavereihin? Tai joihinkin heinäkenkäjuntteihin? Jos paras on jo valittu, niin ei sitä lähdetä vaihtamaan.
Kaunein kaikista on meidän IFK.