Nyt just vituttaa!

  • 2 562 868
  • 12 127

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vittu kun vituttaa!

Nyt kun olen katsonut muiden joukkueiden matseja niin tulee sellainen fiilis, että ei tuolla kenelläkään ole viikkoihin ollut peli niin hyvässä kuosissa kuin mitä meillä oli. Lukon tämän illan matsissa suurin jäännitettävä asia taisi olla se, pääseekö Lukko edes kahta kertaa erässä kiekon kanssa punaviivan yli. Olen vähän sieltä täältä seuraillut eri seuroja ja aikamoista kuraa on pelaaminen.

Ja nyt kun IFK pelaa joukkueena hyvin ja kaikilla oli pitkään hyvä fiilis, niin aika rankat on korona seuraamukset, jos kaikki eivät ole edes pudotuspeleissäkään vielä terveenä.

Mä niin toivon että tämä paska olisi ensi kaudella ohi. Rankkaa kun kestää jo toista kautta.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Vittu kun vituttaa!

Nyt kun olen katsonut muiden joukkueiden matseja niin tulee sellainen fiilis, että ei tuolla kenelläkään ole viikkoihin ollut peli niin hyvässä kuosissa kuin mitä meillä oli. Lukon tämän illan matsissa suurin jäännitettävä asia taisi olla se, pääseekö Lukko edes kahta kertaa erässä kiekon kanssa punaviivan yli. Olen vähän sieltä täältä seuraillut eri seuroja ja aikamoista kuraa on pelaaminen.

Ja nyt kun IFK pelaa joukkueena hyvin ja kaikilla oli pitkään hyvä fiilis, niin aika rankat on korona seuraamukset, jos kaikki eivät ole edes pudotuspeleissäkään vielä terveenä.

Mä niin toivon että tämä paska olisi ensi kaudella ohi. Rankkaa kun kestää jo toista kautta.

Liitossa töissä oleva kaverini, joka katsoo pari peliä illassa kertoi, että kiekkoväen mielestä IFK oli ollut jo pitkään suurin suosikki toiseksi finaalijoukkueeksi. Jopa Lukon pohti kompastuvan välierävaiheessa, koska pelin taso on laskenut kevättä kohti samaan aikaan, kun IFKlla ja TPSllä on parantunut.

Olisihan se nyt ollut aika vitsi jos IFK-TPS olisi ollut finaalipari ja kummallekkaan koutsille ei löytyisi töitä ensi kaudeksi..

Mutta kyllä vituttaa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Liitossa töissä oleva kaverini, joka katsoo pari peliä illassa kertoi, että kiekkoväen mielestä IFK oli ollut jo pitkään suurin suosikki toiseksi finaalijoukkueeksi. Jopa Lukon pohti kompastuvan välierävaiheessa, koska pelin taso on laskenut kevättä kohti samaan aikaan, kun IFKlla ja TPSllä on parantunut.

Olisihan se nyt ollut aika vitsi jos IFK-TPS olisi ollut finaalipari ja kummallekkaan koutsille ei löytyisi töitä ensi kaudeksi..

Mutta kyllä vituttaa.

Sen verran täytyy korjata aiempia sanomia nyt kun mainitsin TPS:n. Heillä peli on kuosissa IFK:n lisäksi ja kun olen pelejä katsellut niin IFK - TPS varmaan tämän hetken realistisin finaalipari jos pelataan kunnon pleijarit ja IFK:n pelaajat paranee ja saa pelituntuman kuntoon. Muut jengit näyttää sulaneen, mitä nyt Pelicans taas vähän väläyttelee.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Viime kaudella korona pelasti kun oltiin sääleihin valahtamassa, tällä kaudella sitten meni runkosarjanvoitto koronan takia. Vituttaahan se, mutta plus miinus nolla isossa kuvassa tai jotain :D
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Pikkaraiselle pitäisi fudut antaa? Ainakin näin täällä oltiin yksimielisiä vielä aiemmin? Pikkarainen varmaan sen ihmeen taas sai aikaan,kun IFK fanit ovat tyytyväisiä jopa kauteen tähän mennessä. On se kyllä aikamoinen seppä tuo Pikkarainen.
 
Viimeksi muokattu:

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Sen verran täytyy korjata aiempia sanomia nyt kun mainitsin TPS:n. Heillä peli on kuosissa IFK:n lisäksi ja kun olen pelejä katsellut niin IFK - TPS varmaan tämän hetken realistisin finaalipari jos pelataan kunnon pleijarit ja IFK:n pelaajat paranee ja saa pelituntuman kuntoon. Muut jengit näyttää sulaneen, mitä nyt Pelicans taas vähän väläyttelee.

Jep. Paitsi koronan takia IFKlta meni mahdollisuus ottaa runkosarjan voitto jolloin TPS tulisi todennäköisesti välierissä vastaan.

Mutta jos nyt pelejä edes pelataan ja IFK saa jengin jalkeille ja pääsis vielä pleijareihin, niin en aio valittaa. Siihen asti vituttaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksimielisiä täällä ei olla koskaan mistään, ei myöskään tästä asiasta.
Eikä olla näköjään yksimielisiä edes siitä, että ei olla yksimielisiä, kun tämä yksi oli sitä mieltä, että täällä oltiin yksimielisiä.
Mitä tulee Pikkaraisen potkuihin niin kyllähän niitä on vaadittu, mutta aina sielä täällä on jotkut sitä vastaan olleet. Oma kantani oli jo "valmentajakarusellin" aikana, että jatkuvuutta pitää olla ja potkuille pitää olla todella painava syy, mitä tällä kaudella ei ole ollut. Ainoa mitä pidän selkeästi järkevänä on se, että kakkosesta tehdään kauden aikana ykkönen jos hän on jokatapuksessa nousemassa päävalmentajaksi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Eikä olla näköjään yksimielisiä edes siitä, että ei olla yksimielisiä, kun tämä yksi oli sitä mieltä, että täällä oltiin yksimielisiä.

Sehän oli joku savolainen landespede. Ei sitä lasketa jos joku käy keskellä yötä kirjoittamassa Kallaveden rannalta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen aika pettynyt, että kukaan ei ole referoinut 18:00 alkaneen lähetyksen sisältöä vielä? Ei voi olla niin pitkä vasteaika meillä täällä HIFK osiossa. "Missä on meidän ylpeys?"
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen aika pettynyt, että kukaan ei ole referoinut 18:00 alkaneen lähetyksen sisältöä vielä? Ei voi olla niin pitkä vasteaika meillä täällä HIFK osiossa. "Missä on meidän ylpeys?"

Oho! Unohdin koko jutun!?

E: onpas tosi tylsää kun noita ei voi katsoa tallenteena vaan ne on aina vaan livejä..
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Mä olen aika pettynyt, että kukaan ei ole referoinut 18:00 alkaneen lähetyksen sisältöä vielä? Ei voi olla niin pitkä vasteaika meillä täällä HIFK osiossa. "Missä on meidän ylpeys?"

Itse jaksoin katsella vain sen lääkärin haastattelun. Ensin puhuttiin, miten tällainen tauti (korona) huippu-urheilijaan voi vaikuttaa ja miten sellaisen jälkeen treenaaminen aloitetaan pienin askelin ja tarkkaillen tarkasti. Sen jälkeen lääkäriltä kyseltiin tyyliin, mitkä ovat lääkärin näkökulmasta olleet hienoimmat ja toisaalta vaikeimmat vuodet joukkueessa, covid vuosia lukuunottamatta ja muisteltiin ko. lääkärin sisääntuloa jollain yhdeksänkymmentäluvun pudotuspeli otteluun Jyväskylässä Jyppiä vastaan.

Toki kiva, että jaksavat tehdä tällaisia innokkaille kuluttajille, mutta kyllä itelle jäi vähän sellainen wtf fiilis haastattelun jälkeen. Olisi siis kiinnostanut joukkueen tilanne (toki siinä määrin, kuin sitä lain näkökulmasta voi ylipäätään kommentoida) ja ehkä hitusen spekulointia tulevalla pudotuspelikeväällä. Siihen nähden aika nollatason antia ja itse en tosiaan sen pidemmälle jaksanut katsella.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Itse jaksoin katsella vain sen lääkärin haastattelun. Ensin puhuttiin, miten tällainen tauti (korona) huippu-urheilijaan voi vaikuttaa ja miten sellaisen jälkeen treenaaminen aloitetaan pienin askelin ja tarkkaillen tarkasti. Sen jälkeen lääkäriltä kyseltiin tyyliin, mitkä ovat lääkärin näkökulmasta olleet hienoimmat ja toisaalta vaikeimmat vuodet joukkueessa, covid vuosia lukuunottamatta ja muisteltiin ko. lääkärin sisääntuloa jollain yhdeksänkymmentäluvun pudotuspeli otteluun Jyväskylässä Jyppiä vastaan.

Toki kiva, että jaksavat tehdä tällaisia innokkaille kuluttajille, mutta kyllä itelle jäi vähän sellainen wtf fiilis haastattelun jälkeen. Olisi siis kiinnostanut joukkueen tilanne (toki siinä määrin, kuin sitä lain näkökulmasta voi ylipäätään kommentoida) ja ehkä hitusen spekulointia tulevalla pudotuspelikeväällä. Siihen nähden aika nollatason antia ja itse en tosiaan sen pidemmälle jaksanut katsella.
Ite kanssa lopetin Väänäsen haastiksen jälkeen, joka tuli ton lääkärin höpöttelyn peesiin ku ei oikee mitää jääny käteen siihen mennessä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ite kanssa lopetin Väänäsen haastiksen jälkeen, joka tuli ton lääkärin höpöttelyn peesiin ku ei oikee mitää jääny käteen siihen mennessä.
Koko homma loppui käytännössä tuon haastattelun jälkeiseen nopeaan jaaritteluun. Näit käytännössä siis koko sisällön.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ok, mikähän noiden idea mahtaa olla, jos siellä lähinnä vaan jaaritellaan jotain epämääräistä ja epäolennaista.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Ok, mikähän noiden idea mahtaa olla, jos siellä lähinnä vaan jaaritellaan jotain epämääräistä ja epäolennaista.

Moni fani ei ole välttämättä yhtä sisällä jutuissa tai käynyt läpi skenaarioita samalla tavalla kuin Jatkiksen kirjoittajat.

Eli keskivertofanille noi voi olla ihan avaavia. Kiva tosiaan, että tekevät.

Samanlaista jaarittelua se on aina klubillakin, kun on joku vieraana. Sitä tosin kuuntelee helpommin, kun on bisse kädessä ja pari alla.

Urheilu ylipäätänsä kaipaa enemmän suoraviivaista puhetta.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Koko homma loppui käytännössä tuon haastattelun jälkeiseen nopeaan jaaritteluun. Näit käytännössä siis koko sisällön.
Toivottavasti joku kostu tosta jotain, mutta vähä laihaks se anti jäi kyllä. Pelattas jo!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Toivottavasti joku kostu tosta jotain, mutta vähä laihaks se anti jäi kyllä. Pelattas jo!
No ymmärrän kyllä idean että tarjotaan edes jotain ja ollaan samalla näkyvillä kun ei ole pelejä edes. Voihan tuo jonkun ostopäätökseen jatkossa vaikuttaa positiivisesti ”kun ne silloinkin edes yrittivät tarjota jotain”.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestäni on vain ja ainoastaan erinomainen asia, että HIFK tarjoaa kannattajilleen lisäpalveluna noita livestudioita. Myös ainakin Tapparan (buuuuu!!!) ja KooKoon kausikorttilaiset ovat päässeet seuraamaan matsien ottelustudioita, kun niissä on käsitelty vastustajajoukkueen henkilöitä, mistä tosi iso plussa.

Ymmärrän, että jengi janoaa lisätietoa nykytilanteesta, mutta kun seura on tehnyt päätöksen, ettei se koronasairastumisia kommentoi, niitä ei kommentoida. Piste. Lisäksi pelaajahaastatteluissa tulee ilmi aina jotain muutakin kuin vain se olennainen ja pelaajat tulevat tutummiksi, kun aikaa on keskimääräistä paria minuuttia enemmän. Mun mielestä kaikki ”ylimääräinen” sisältö, mitä HIFK tarjoaa on vain hienoa. Se sitouttaa jengiä, tuo piristystä päivään ja tarjoaa infoa.

Eiliseltä esim. lääkäri Petri Heleniuksen osuus oli tosi kiinnostava ja kyllä siitä luulisi monen saaneen jotain irti. Jos nyt ei muuta, niin ainakin sen, että ”se lääkäri” on nimeltään Petri Helenius ja hän on ollut joukkueen mukana bautsit 30v. Eli, aika saatanan kauan. Kyllä jokaisen itseään kunnioittavan HIFK:n fanin pitäisi tietää vähintään hänen nimensä. Hän on seuran näkökulmasta varsin merkityksellinen henkilö muutenkin ja oikeasti arvostettu lääkäri. Siitä kertoo mm. se, että myös entiset HIFK:n pelaajat tukeutuvat hänen asiantuntijuuteensa tarvitessaan lääketieteellistä apua. On vain hienoa, että HIFK:lla on tällainen kokenut ja pidetty henkilö mukana menossa.

Joskus tuntuu, ettei HIFK:n heavy usereille kelpaa oikein mikään. Aina petytään jollakin tavalla. Sellaisia henkilöitä on vaikea koskaan täysin miellyttää, mikä on vähän surullista, kun kaikki ovat kuitenkin samalla puolella. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö seuraa saisi kritisoida, kun siihen on aihetta, mutta ovatko nämä live-studiot ja niiden sisältö todellakin sellainen asia? Mun mielestäni ei ole. Ja eihän niitä ole pakko katsoa, jos ärsyttää liikaa. Mutta sitten on vähän kornia, että halutaan kuitenkin tietää, mitä niissä on käsitelty. Joo, kaikkea toimintaa voi ja pitääkin aina kehittää ja kehitysehdotuksia voi varmasti toimistollekin antaa, mutta ehkä tässä on hyvä huomioida sekin, että nämä live-studiot ovat vain extraa, ei ydintuote. Itselleni tulee aina jotenkin kotoisa fiilis, kun taustalla näkyy Nordiksen puitteet ja saatan melkein haistaa hallin hajut ja kuulla äänet. Ja se on pelkkää plussaa.

Omasta puolestani haluan kiittää Eetua, Kölliä, Harria ja kaikkia tuotantoon osallistuvia, että studioita tekevät. Extra-plussan annan siitä, että käyttävät teksti-tv:n grafiikoita. Koska teksti-tv nyt vain on aivan huikea keksintö. Luotettava ja sopivan simppeli, ilman klikkiotsikoita.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä, mutta on silti mielestäni outoa että noita studioita ei pysty mitenkään katsoa jälkikäteen. Se olisi vain jokaiselle osapuolelle plussaa jos nuo jälkikäteen julkaistaisiin vaikkapa Youtubeen tallenteina

Oletko laittanut toimistolle viestiä, että toimisivat näin? Tavallaan ymmärrän sen, että kausikorttilaisten ottelustudioita ei haluta julkaista ilmaiseksi muille, koska studiothan "korvaavat" sen matsilipun. Mutta ehkä voisivat pelkät haastattelut julkaista kuitenkin? Höpinät kuuluisivat sitten vain tilaajille. Vai toimitaanko jo näin?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai toimitaanko jo näin?
Ei. Muutama niistä studio haastiksista on jälkikäteen julkaistu mutta pääosin niitä ei ole näytetty. Ja tavallaan ymmärrän sen ettei sitä maksullista sisältöä haluta ilmaiseksi tarjota heti, joten niitä voisikin julkaista esim viikon tai kahden viiveellä. (Onhan kaikki Bättre Folk sisältökin julkaistu ilmaiseksi aina jossain vaiheessa. Tosin Bättre Folk sisällön katsojaluvut ovat aika heikkoja joten se osaltaan selittää miksi niitä halutaan isompaan jakeluun laittaa) Sekin olisi jo edistystä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Luovutusvoitto vituttaa vaikka sille olisi syynsä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän ne pahimmat pelot taitaa käydä toteen tässä IFK:n koronakeississä. Tartuntoja on paljon ja pahoin pelkään, ettei parhaalla mahdollisella kokoonpanolla (tai vireellä) päästä enää pelaamaan tällä kaudella. Olisi ollut todella kiivas ja viihdyttävä taistelu runkosarjan voitosta normitilanteessa, mutta juuri mikään ei ole normaalia enää tässä ajassa. Se vituttaa ja paljon.

Mutta kyllä mulle ainakin henkilökohtaisesti tärkein asia on se, että nyt sairastuneet IFK:n pelaajat, valmentajat ja muut organisaation jäsenet paranevat ja toipuvat taudista. Millään muulla ei ole väliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös