doppelgänger
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Arvatkaa mikä?
Taitaa sielläkin sellanen pikkunen vitutus kutkutella? Saatana että meni lauantai-ilta vaihteeks pilalle tuon mätisäkkijengin takia.
Arvatkaa mikä?
Taitaa sielläkin sellanen pikkunen vitutus kutkutella? Saatana että meni lauantai-ilta vaihteeks pilalle tuon mätisäkkijengin takia.
Siis mä oon vieläkin omassa päässä siinä ajatuksessa että ollaan jatkoajalla, joka sekin jo vitutti. Piti varmistaa liigan sivuilta että kyllä, KalPa teki 12sek ennen loppua voittomaalin.Taitaa sielläkin sellanen pikkunen vitutus kutkutella? Saatana että meni lauantai-ilta vaihteeks pilalle tuon mätisäkkijengin takia.
Se peli oli aivan näpeissä... Ja sit pitää mennä häviämään. Onneksi muu perhe katsoo jotain putousta niin mä voin murjottaa rauhassa. Aikuinen mies.
Lempo ja pannahinen sentään että vieläkin keljuttaa, etten sanoisi vituttaa. Yleensä tällainen runkosarjatappio jaksaa harmittaa noin 2 minuuttia, nyt en ole vieläkään päässyt yli.
Se peli oli aivan näpeissä... Ja sit pitää mennä häviämään. Onneksi muu perhe katsoo jotain putousta niin mä voin murjottaa rauhassa. Aikuinen mies.
Yksi poikkeus tulee heti mieleen: Kibe Kuhdan paidanjäädytyspeli Tapparaa vastaan. Upea meininki ja yllättävä voitto.Mietin tässä vitutuskännissä sellasta, että en muista yhtäkään juhlapeliä käyneeni kattomassa missä oltais voitettu. On siellä varmaan joku mutta päällimmäinen tunne on että aina tulee dunkkuun. Muilla samoja?
Arvaa oonko ollut paikanpäällä.Yksi poikkeus tulee heti mieleen: Kibe Kuhdan paidanjäädytyspeli Tapparaa vastaan. Upea meininki ja yllättävä voitto.
Vitutus on jotenkin niin jäätävä, etten oikein osaa kuvailla sitä.
Joka pelin jälkeen on sellainen, että olihan ”tässä aihioita” ja hallittiin. Silti joka pelin jälkeen on sellainen paska fiilis. Tänäänkin näytti niin hyvältä. Oli ollut ihan ok peliä ja jätkät jo tuuletteli maalejakin. Sitten korkki auki ja...
Vituttaa niin paljon, että on varmaan parempi nyt pitää pari viikkoa taukoa peleistä.
Isoista pisteistä pelataan ja tuolla kokoonpanolla lähdetään Hämeenlinnaan!? Huhhu. Kuten todettua ihan se ja sama millaisen tähtisikermän sitä kasaa niin ei auta, koskaan sitä ei näe lähellekään kokonaisuutena kentällä ja nämä eht-turnaukset kusevat kyllä isosti nilkoille vittu aina.
Ei se meidän tähtisikermäkään kovinkaan kummoisesti ole esiintynyt. Tällä porukalla on suurin piirtein samat mahdollisuudet napata Hämptonista pisteet. Eli lähes mitättömät.
Ehkä jättäisin noi herrat vielä neloseen/rotaatioon. Laakso ja J.Keränen ulos etunenässä.Tyhjennysmyynti jatkukoon kun päästiin hyvään alkuun Kangasniemen kanssa. MKeränen ja Leskinen seuraavaksi.
Tuli roiskaistua aika bulilla HPK:ta. Bet365 tarjosi peräti 2,25, mutta eiköhän tuokin romahda pian jonnekin 1,70-1,80. Nyt kannattaa iskeä.