Nyt just vituttaa!

  • 2 576 102
  • 12 174

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä mä ymmärrän helpostikin sen, että IFK:ta verrataan -jopa aika tarkkaankin- Kärppien ja Tapparan tekemisiin (kaikkien vihaamassa termissä: isossa kuvassa) , koska nuo organisaatiot kuitenkin ovat ne, mihin tuleekin verrata.

Mutta jos joku pahoittaa mielensä täällä esim. Puljujärven siirrosta Kärppiin, niin mitäs järkeä siinä on. Enemmän mua vituttaa jokainen hyvä pelaaja, joka KHL:n syvään kaivoon hyppää. Liiga edellä mennään toinoi :)
 

Juho80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt jos mietitään maalaisjärjellä, niin eihän tässä loppujen lopuksi ole kyse Puljusta. Tässä on kyse Kärpistä ja siitä miten Kärpät saa ykköskierroksen varauksen takaisin raiteilleen. Jos kaikki tämä onnistuu hyvin ja Pulju saa tuulen takaisin purjeisiin, ainoa huoli on omien junnujen pelipaikat. Ouluun tulee varmasti pyyntöjä oman organisaation ulkopuolelta entistäkin
enemmän. Toivottavasti pää kestää päättäjillä. Mulla on kuitenkin vahva tunne siitä, että Pulju saattaa päätyä Carolinaan.
Anteeksi tämä meni vahingossa HIFK:n puolelle. Kännykällä naputtelen.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Vituttaa, etten ainakaan itse tällä yhdistelmällä selainta, käyttistä, käyttäjää, maata ja valuuttaa saa tässä uudistuneessa foorumissa löydettyä sitä kaikkein tärkeintä nappia, eli "mene ketjun ensimmäiseen uuteen viestiin". Jos joutuu selaamaan uusimmasta taaksepäin tai koko ketjun läpi löytääkseen sen kohdan mihin asti on ketjua lukenut, taitaa kyllä jäädä lukemiset ja etsimiset.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vituttaa, etten ainakaan itse tällä yhdistelmällä selainta, käyttistä, käyttäjää, maata ja valuuttaa saa tässä uudistuneessa foorumissa löydettyä sitä kaikkein tärkeintä nappia, eli "mene ketjun ensimmäiseen uuteen viestiin". Jos joutuu selaamaan uusimmasta taaksepäin tai koko ketjun läpi löytääkseen sen kohdan mihin asti on ketjua lukenut, taitaa kyllä jäädä lukemiset ja etsimiset.
Ketjun otsikkoa klikkaamalla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Myös tuosta "Uusin" napista painamalla pääsee uusimpaan viestiin. @Lemieaux
 

Liitteet

  • 222.PNG
    222.PNG
    5 KB · kertaa luettu: 277

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Näinpä näköjään ja hyvä niin!



En puhunut uusimmasta viestistä. Edit: Mutta tuossa lukeekin ilmeisesti "uusiin" joka sitten onkin se mitä haen. Uusin tai uusimpaan viestiin vievä nappi ei olisi ollut sitä mitä hain.

Ei hemmetti, pitää hankkia silmälasit tai palkkautua Liigan maalituomariksi, sen verran "hyvin" olen monta päivää nähnyt että tuossa lukee Uusin. Täällä käsi nousee virheen merkiksi.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa ettei tehdä maaliakaan Karhuselle. Sen verran paskat muistot keväältä 2016. Onneksi sentään pelaa eri jengissä nykyään.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uskomattoman paljon vituttaa yksi peli. Paskin kauden aloitus vuosiin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomattoman paljon vituttaa yksi peli. Paskin kauden aloitus vuosiin.

Millä mittarilla? Tänään tappioon oli tasan yksi syy, Tomi Karhunen. Ikävä kyllä maalivahtipeli meinaa lajissa nimeltä jääkiekko 95% joukkueesta. Maalivahdit toisin päin niin peli olisi päättynyt 0-6 tai vastaavaa. Kunnia Karhuselle, ihan mielipuolinen esitys.

Itse IFK:n pelistä ja ilmeestä pidin itse ainakin paljon, toki onhan se turhauttavaa kun yhtään mistään ei kiekko mene maaliin.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskin kauden aloitus vuosiin.
Totta kai tappio saa ja pitääkin vituttaa, mutta tuo nyt on niin täyttä höpöhöpöä, että hohhoijaa. Maalintekopelihän jääkiekko on, mutta IFK ei hävinnyt tänään kuin maalinteossa ja maalin suulla. Yhdeksän kertaa kymmenestä IFK voittaa tällaiset pelit – nyt vain sattui olemaan Karhuselta aivan maaginen ilta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Täytyy kyllä muistaa että yksikään lahtelaisten maali ei ollut mikään tuurimaali vaan kyllä Ifk puolusti ne todella heikosti. Pelkkkään maalinteko ongelmaan ei kaaduttu vaan myös puolustuspeliin.
 

444

Jäsen
Vähemmänkin voisi vituttaa. Eikä tällä kertaa pelkästään se, että ajoa tuli 220 km pelin vuoksi. Sen lisäksi sain katsoa tappiollisen pelin ja maksoin siitä 47€. Seisomapaikasta. Vain siksi, että Lippupisteen systeemit toimii kuin Telialla konsanaan, samoin kiinnostus omien virheiden korjaamiseen toimii kuin Telialla konsanaan. Onnea sille pelsufanille, joka sai ilmaisen ottelulipun ja pääsi juhlimaan voittoa. Itselle jäi tälläkin kertaa vain ja ainoastaan tyhjä arpa ja paskaa kouraan.

Tällä hetkellä revin iloa siitä, että peruin huomisen Kuopion reissun jo viikko sitten. Siihen vitutukseen olisi jo voinut kuolla.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa saakin, eikä siinä mitään. Itse otan kyllä tuollaisella esityksellä tulleen tappionkin melkein mielummin kuin ihan tuurilla tulleen voiton, vaikka pisteistä pelataankin.

Juurikin tämä. Pitkää juoksua silmälläpitäen hyviä merkkejä nähtävissä. Tuollaisella hallinta- ja paikkamäärällä voitetaan tason kestäessä paljon enemmän kuin hävitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Täytyy kyllä muistaa että yksikään lahtelaisten maali ei ollut mikään tuurimaali vaan kyllä Ifk puolusti ne todella heikosti. Pelkkkään maalinteko ongelmaan ei kaaduttu vaan myös puolustuspeliin.

Voi ajatella että IFK puolusti heikosti tai että IFK puolusti (ne tilanteet) heikosti + aggressiivinen ja aloitteellinen hyökkäyspeli johtaa välillä tuollaisiin takaiskumaaleihin.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Voi ajatella että IFK puolusti heikosti tai että IFK puolusti (ne tilanteet) heikosti + aggressiivinen ja aloitteellinen hyökkäyspeli johtaa välillä tuollaisiin takaiskumaaleihin.
Kyllähän IFK nosti pikkuhiljaa riskin tasoa kolmannessa erässä joko käskystä tai pelaajien toimesta. Silloin voi tulla myös ylivoimahyökkäyksiä omaan päähän.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ottaa niin pannuun, kun IFK joutuu jokaikisellä kaudella aloittamaan pelit vieraskentältä. Muistaako kukaan, onko 2011 mestaruuden jälkeistä lukuun ottamatta aloitettu yhtäkään kautta Nordiksella?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ottaa niin pannuun, kun IFK joutuu jokaikisellä kaudella aloittamaan pelit vieraskentältä. Muistaako kukaan, onko 2011 mestaruuden jälkeistä lukuun ottamatta aloitettu yhtäkään kautta Nordiksella?

Heh, eihän me aloitettu edes tuolloin kotona mikä oli ihan täysi vitsi! Silloin pelattiin jaffalassa ensiksi ja seuraavana päivänä nostettiin viiri himassa Bluesia vastaan...
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän IFK nosti pikkuhiljaa riskin tasoa kolmannessa erässä joko käskystä tai pelaajien toimesta. Silloin voi tulla myös ylivoimahyökkäyksiä omaan päähän.

Niin. Mun mielestä hyväksyttävää että tuli takkiin niistä tilanteista. Enemmän olisi harmittanut jos ei oltaisi oltu aktiivisia ja hyökätty aggressiivisesti. Mikään ei ole hienompaa kuin IFK joka haastaa vastustajaa noin kovaa. Nyt ei saatu palkintoa vaan peli kääntyi vähän samalla tavalla kuin kevään game 1. Pelsuja vastaan.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Heh, eihän me aloitettu edes tuolloin kotona mikä oli ihan täysi vitsi! Silloin pelattiin jaffalassa ensiksi ja seuraavana päivänä nostettiin viiri himassa Bluesia vastaan...

Eipä tainnut meikäläisen muisti riittää sinne saakka. Surullista tosiaan, että aina ekat matsit ovat vieraspelejä. Tän jengin pitää saada kunnon himastartti, jotta kausi lähtee hyvin käyntiin. Mä olen sitä mieltä, että tähän on saatava muutos jo ensi kaudella. Ei yksi joukkue voi olla sellainen, joka aloittaa kauden aina vieraissa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei taideta enää ikinä pelata avauskierrosta Nordiksella? Jos ja kun näin, järkyttävää, ettei asiaa huomioitu toimistolla ja Liigassa mitenkään ja runnottu läpi vaikka väkisin. Mitään yllättävää tässä ei kyllä sinänsä ole. Olisi voitu kunnon markkinoinnilla vetää tupa täyteen. Mut ei.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa. Kausi alkoi miltei parhaalla mahdollisella kokoonpanolla ja kuokaan tulee VITTU Pelicansilta niin ettei onnistuta tekemään edes yhtä maalia. Jumalauta. Ja sitten positiivisuuspöhinäissän selitellään kuinka Motin tai joku muu turhake pelasi ihan mukiinmenevästi. VMP.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös