SaatananJäätävä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Vituttaa mitää paskaa täällä suolletaan jostain Kärppien has beenistä sivu kaupalla. Änäripuolella löytyy ketju aiheeseen ja varmaan myös Kärppäleirissä.
En ihan tiedä miksi kirjoitan tähän ketjuun, kun aihe on aivan vailla merkitystä. Mutta onhan se kotoisen Liigamme kannalta hienoa, että saamme tänne hyviä paluumuuttajia. Kärpille todennäköinen vahvistus eikä mitään meiltä pois. Päinvastoin, jos hän nostaa Kärppien tasoa meitä uhkaavasti, on se hyvä sillä silloin on meidän UTJ:n herättävä ja reagoitava, jos HIFK haluaa mestariksi.
Vituttaa kun toiset hommaavat Puljujärviä ja meidän Tobbetsuliini vaan nukkuu eikä reagoi kun siellä on Laine ilman sopparia tyrkyllä. Siinä sitä eurooppalaista huippuseuraa taas kerrakseen.
No siksi, että olin aika samaa mieltä. Et tainnut huomata tykkäystä. Mutta sorry, etten tarkemmin kommentoinut.Mä en taas tiedä miksi lainasit minua, sillä aika irralliselta vaikutti. Tietenkin on hienoa liigamme kannalta ja Kärpille vahvistus, ei meiltä pois ja hyvä että UTJ:n on herättävä. Missään noista mitä kirjoitit ei ole mitään kummallista tai mitään mistä olisin eri mieltä. Ei sillä että olisin lainaamassasi viestissäni tosin puhunut mitään tuon suuntaista. Kunhan vastasin Postinjakajalle, jolle ilmeisesti tuli yllätyksenä että muut jengit vahvistuvat ja todellakaan ei ole vielä minkäänlaista syytä olla tyytyväinen nykytilanteeseen. Olisihan sen nyt pitänyt olla jokaiselle selvää, että kilpailijat vahvistuvat vielä runsaasti, sillä heillä on tavoitteena mestaruus.
Meidänkin täytyy vahvistua. Nelossentteri ja "Järvinen" lienee tärkeimmät, mutta oon mä kyllä vaihtelevasti huolissani myös pakiston kiekollisuudesta. Ja jollei yksikään joukosta Nordgren, Myllylä, Engberg pysty lunastamaan kiekollista roolia kolmosen oikeassa laidassa, on siihenkin jossain vaiheessa kautta hankittava vahvistus, mutta tällä ei ole kiirettä. Joka tapauksessa tarvitaan 2-4 vahvistusta, ehkä kaksi riittää mutta ehkä mestaruuteen tarvitaan kaikki neljä. Eikä toki silloinkaan mikään ole varmaa, mutta kyllä nyt jumalauta täytyy yrittää. Kärpät yrittää joka vuosi ja onnistuu usein, näkisin että IFK yrittää tosissaan noin 2 kertaa vuosikymmenessä.
Mikäli JA'n arvio pitää paikkansa on myös Jääskä rightin laituri, joten ellei Nordgren sovi kolmoseen ehkä Jääskä sitten sopii. Kun sitä listaa katsoo, on vain selvempää, että balanssi puuttuu joukkueesta. Leftin puolella taisivat olla vain Saarinen ja Turunen laadukkaita. Sallinen ehkä olisi, mutta sentteriksi häntä aikovat.
Joo, tästä onkin jo ollut monesti puhetta että on kokolailla typerä uhraus pistää Sallinen sentterksi kun olisi voinut hommata sen ihka oikeankin sentterin. Nyt alkaa laitapelaaminen taasen näyttämään vähän siltä, että sinne pitää löytää "sallinen".No siksi, että olin aika samaa mieltä. Et tainnut huomata tykkäystä. Mutta sorry, etten tarkemmin kommentoinut.
Mikäli JA'n arvio pitää paikkansa on myös Jääskä rightin laituri, joten ellei Nordgren sovi kolmoseen ehkä Jääskä sitten sopii. Kun sitä listaa katsoo, on vain selvempää, että balanssi puuttuu joukkueesta. Leftin puolella taisivat olla vain Saarinen ja Turunen laadukkaita. Sallinen ehkä olisi, mutta sentteriksi häntä aikovat.
Ostetaan Colorado, se koko osavaltio. Eihän siellä ole kuin hiekkaa ja vuoria, ja joku lumivyöryjääkiekkojoukkue. Se tulee mukana. Myydään sieltä se ärsyttävä ruotsalainen vaikka KarhuKissoihin. MacHockeyn voi varmaan laittaa nelosen keskelle, jos Keränen loukkaantuu.Mitä helvetin Laineita, sekin oli ihan paska viime kaudella. Mikko Rantanen ja Mitch Marner sisään. Kyllä siellä lompakossa pitää sen verran löysää olla..
Olen mieltänyt Jääskän vasemmaksi laituriksi, silloin kun laidalla pelaa. Siksi olen pitänyt nimenomaan oikeata laitaa heikompana, koska olen piirtänyt vasemmalle Turunen-Saarinen-(Sallinen)-Jääskä-Tallberg, mutta oikealle lähinnä Kangasniemi-Dyk-Nordgren. Mutta jos Jääskä nyt sitten pelaisi kolmosen oikeassa laidassa, tasoittuisi tämä jo huomattavasti, ja Tallberg voisi aivan hyvin pelata kolmosen vasenta laitaa.
Vielä vähän pitää palata aiheeseen, vaikka aihe onkin älytön. Monen muun kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että ei pitäisi kyllä valitella yhtään muiden joukkueiden hankinnoista. Ollaanko me joku tuppukylän jengi joka itkee jo valmiiksi hävitystä kaudesta? Omasta mielestä meidän tulisi stadilaisina suhtautua asiaankuuluvan ylimielisesti maalaisjengien hankintoihin ja touhuihin.
Vielä vähän pitää palata aiheeseen, vaikka aihe onkin älytön. Monen muun kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että ei pitäisi kyllä valitella yhtään muiden joukkueiden hankinnoista. Ollaanko me joku tuppukylän jengi joka itkee jo valmiiksi hävitystä kaudesta? Omasta mielestä meidän tulisi stadilaisina suhtautua asiaankuuluvan ylimielisesti maalaisjengien hankintoihin ja touhuihin.
Pakko sanoa, että vituttaa aivan hirveenä toi Puljujärven Kärppiin saapuminen.
Kärpillä oli aika monta sellaista arpaa ja potentiaalista epäonnistujaa. Ei mitenkään paletti kasassa. Ja sitten tippui kuin lahjana jonkun Edmontonin pelleilyjen takia yksi superpelaaja.
Tuollaisen superpelaajan saapuminen nostaa kaikkien tekemistä. Ja kyse on superpelaajasta tähän sarjaan. Ei mitään väliä joutuiko AHLään. Ei taida muilla seuroilla olla pelaajaa, joka teki viime kaudella 20 pinnaa 65 peliin maailman kovimmassa sarjassa. Ja ilmeisesti vielä vammojen kanssa.
Onhan se hienoa liigalle tämmöiset, mutta kyllä mua vituttaa. Meni vähän maku.
Olisi se nyt ihme jos koko kauden täällä pelaa, mutta jos pelaa niin vaikea on Kärppiä kaataa.
Rahaa täällä on aina osattu käyttää. Harmillisen harvoin sitä vain on osattu käyttää oikein.Onhan tämä nyt huvittavaa tekstiä liki rajattomien resurssien suurseuran kannattajalta.
Varmaankin aivan pyhäinhäväistystä sanoakaan, mutta onko Pulju Kärpille sittenkään parempi palanen kuin esmes Sallinen meille? On hieno asia Kärpille, että siellä pelanneet tulevat kutsun kuullessaan lähestulkoon juosten takaisin, mutta se voi kääntyä myös niin, ettei kaikkia entisiä pelaajia voi miellyttää yhtäaikaa ja samanlaisin ehdoin mm. peliajan suhteen. Se on pois jostain ja se "jostain" voi olla nuorten pelaajien sisäänajo.
Viime kauden paras asia oli se, ettei ylivoimainen voittajasuosikki voittanutkaan.
Nyt jos mietitään maalaisjärjellä, niin eihän tässä loppujen lopuksi ole kyse Puljusta. Tässä on kyse Kärpistä ja siitä miten Kärpät saa ykköskierroksen varauksen takaisin raiteilleen. Jos kaikki tämä onnistuu hyvin ja Pulju saa tuulen takaisin purjeisiin, ainoa huoli on omien junnujen pelipaikat. Ouluun tulee varmasti pyyntöjä oman organisaation ulkopuolelta entistäkinEi harmita kyllä Puljun kärppäpesti yhtään. Lisää mielenkiintoa liigaan, enkä toisaalta halua ikinä tuota typerästi virnistelevää jättipäätä meille. Siitä huolimatta, että tulee kaiken mennessä putkeen olemaan todella kova tekijä liigassa.
Ottiatuota, niin stadilaisen ylimielisesti HIFK on maalaisten varustautumiseen suhtautunutkin, että tuloksena huimaavat 1 mestaruutta 2000-luvulla.
Anteeksi tämä meni vahingossa HIFK:n puolelle. Kännykällä naputtelen.Nyt jos mietitään maalaisjärjellä, niin eihän tässä loppujen lopuksi ole kyse Puljusta. Tässä on kyse Kärpistä ja siitä miten Kärpät saa ykköskierroksen varauksen takaisin raiteilleen. Jos kaikki tämä onnistuu hyvin ja Pulju saa tuulen takaisin purjeisiin, ainoa huoli on omien junnujen pelipaikat. Ouluun tulee varmasti pyyntöjä oman organisaation ulkopuolelta entistäkin
enemmän. Toivottavasti pää kestää päättäjillä. Mulla on kuitenkin vahva tunne siitä, että Pulju saattaa päätyä Carolinaan.