Vedä näköön niitä. Koulutus se on se mitä voi kanssaeläjille tarjota, ja parantaa näin yhteiskuntaa.Onneksi sain vielä pihalla kuunnella jonkun bataattipään joglausta siitä, kuinka paska IFK on ja kuinka Kookoo on paras..
Vedä näköön niitä. Koulutus se on se mitä voi kanssaeläjille tarjota, ja parantaa näin yhteiskuntaa.
Jos Kookoo on vikana ja hävitään niille himassa täysin munattomalla pelillä, niin miten monensia me sitten ollaan?Paskuuden multihuipennus; 0-1 hookoolle Nordiksella.
Hyvän matsin valitsit lähteä hallille.Jos Kookoo on vikana ja hävitään niille himassa täysin munattomalla pelillä, niin miten monensia me sitten ollaan?
Paikan päältä ekan kerran katsottuna tällä kaudella: jäätävä esitys IFK:lta! Sananmukaisesti.
Itse olin aika varma, että voitetaan jatkoajalla, sillä 3vs3 pelillä meillä piti olla monta hyvää vaihtoehtoa. Mutta....Vituttaa hävitä jollekkin vitun Kookoolle kotona. Jatkoaika täysin munatonta paskaa.
Itse olin aika varma, että voitetaan jatkoajalla, sillä 3vs3 pelillä meillä piti olla monta hyvää vaihtoehtoa. Mutta....
Onko se se elämäm koulu, johon viittaat? Se ei valitettavasti paranna tässä maailmassa mitään.Vedä näköön niitä. Koulutus se on se mitä voi kanssaeläjille tarjota, ja parantaa näin yhteiskuntaa.
Nyt se on jo 3-0. Tästä ei tule nyt hevonvittuakaan. Kaikille kenkää.Miksiköhän vituttaakin niin paljon tänään tämä peli. Saatana. Jotenkin ekan kympin jälkeen tuli jo epäuskoinen olo kun mistään ei mennyt. Mutta ei huolta, onneksi kaveri tekee.
Nyt vituttaa! Vituttaa niin helvetisti.
Mikä hätänä?
Kiitos kun kysyit. Oikeasti. Vituttaa IFK:n vallitseva peli-ilme. Vituttaa se, ettei lätkästä saa tällä hetkellä mitään positiivisia viboja. Vituttaa kun menee näin tunteisiin.
Tässä olen hetken aikaa pohtinut pienen paussin pitämistä jääkiekon seuraamisesta. Vitutuksen aiheita on muutenkin ihan riittävästi ja jostain niitä on pakko lähteä vähentämään.
Helpotti. Kiitos.
Tuttua:) Itse olen viime aikoina katsonut youtubesta old time hockeytä ja hykerrellyt yksin näyttöni ääressä ja täytyy myöntää, että hitusen helpompaa homma kokonaisuudessaan siten. Tuosta IFKn peli-ilmeestä niin edelleen luotan siihen, että parasta IFKta nähdään helmi-maaliskuun aikana, joten pää pystyyn ja eteenpäin...