Mä en jaksa lämmetä mistään Vesalaisen kuukauden lainapestistä. Menköön minne menee, eiköhän tässä ole nyt muutenkin hyökkäysvitjat olleet turhan repaleisia ja vaihtuvia, tarvita enää yhtä lainapelaajaa lisää, joka ei kuitenkaan kauan joukkueessa olisi.
Tänään oli sentään jo kunnon asennetta pelissä, vaikka peli ei mitenkään silmiä hivellyt edelleenkään. Finley on kyllä äijä. Kun tuon puolustuksen edessä alkaa hyökkäyspäässäkin tapahtua, niin hyvä tästä vielä tulee.
Mua vituttaa se lätkäjargoni ettei loukkaantumisten taakse voi mennä. Miksei voi? Sehän on ilmiselvä syy heikoille esityksille! jos esim. Aaltosen poissaolo ei näkyisi niin miksi mies olisi sitten edes hankittu joukkueeseen.
Itse näen tuon jargonin osittain totenakin että pelisysteemiin sen ei pitäisi vaikuttaa ja IFK:lta on nähty kausia jolloin tulosyksikkö on ollut lasaretissa ja voittoja on väännetty silti. IFK:n pitäisi päästä keskinkertaisella kokoonpanollakin maalipaikoille, sekä ei saisi tulla pahoja hasardeja omalla alueella, se on sitä ettei loukkaantumisien taakse mennä.
Joku JMA on pelisysteemiä isompi pelaaja, IFK voi pelata paskan pelin ja niissä parissa paikassa jos on oikea pelaaja niin peli voi olla voitettu.
Pelisysteemin pitäisi Liiga-tasolla tuoda tasaisia otteluita vaikka massimiehet olisivatkin telakalla ja IFK:han on päästänytkin vähiten maaleja koko sarjassa joten jotain on tehty oikein, eikä ne veskat pysty koko ajan pelaamaan nollaa jos vastustaja tulee minuutin välein läpi tai yv-hyökkäyksiin ja tälläistä ei olla nähty vaikka puolet jengistä on veke.
Suurin ongelma meillä on maalinteko, onko se sitten juuri ne jätkät siellä lasaretissa tai joku muu, mutta noin 2 maalia joka matsiin lisää niin me voitettaisiin likimain kaikki matsit.
_
Se on muuten jännä että monen mielestä(minunkin) useampi kärkipuolustaja alisuorittaa ja useimmiten koko jengi alisuorittaa, silti meille tehdään vähiten maaleja. Hiukan toistan itseäni mutta ei veskat ole tähän mikään totaalinen syy, jos jengi olisi ihan kuutamolla niin meillä olisi koko ajan vastustaja sellaisilla paikoilla missä huippuveskakaan ei ole enää mukana ja verkot heiluisi koko ajan.Tämä siitä huolimatta, että joukkueen kolme kärkipuolustajaa ovat alisuorittaneet (Taimi sekä osittain Grillfors ja Eronen).
Kato suakin näkee. Sopivasti tappion hetkellä.Yksikin syy, minkä takia stögön pitäisi jatkaa??
Vähän väärään ketjuun. Sori
Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Olen ollut jäsenenä n.vajaan kuukauden jos sitäkään...Kato suakin näkee. Sopivasti tappion hetkellä.
My bad. Nimimerkki ei ollut tuttu ja tällä palstalla on X määrä tyyppejä, jotka löytävät paikalle vain ja ainoastaan tappion hetkellä. Luulin sinua yhdeksi heistä, virheellisesti.Mitäköhän mahdat tarkoittaa? Olen ollut jäsenenä n.vajaan kuukauden jos sitäkään...
Olisin halunnut nähdä Finley vs. Virtanen kunnon lyöntikilpailun, nyt loppui vähän lyhyeen. No Virtanen jäi alle, mikä pääasia. Toivotaan että nähdään uusintayritys seuraavassa kohtaamisessa.
Ei se mitään. Koitan olla kommentoimassa silloinkin kun voitetaan, mutta siihen voi näemmä tovi mennä.My bad. Nimimerkki ei ollut tuttu ja tällä palstalla on X määrä tyyppejä, jotka löytävät paikalle vain ja ainoastaan tappion hetkellä. Luulin sinua yhdeksi heistä, virheellisesti.
Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: Stögöllä mennään. Paskaa se oli viime syksykin.
Joelta taklaus, Jonne sai niittiä, ok. Nyrkkitappelu ei kerennyt edes alkaa, Iso-Joelta alasvienti ja selätys. Muuten paska matsi, mutta jotain viihdykettä sentään.Ei se edes alkanut missään vaiheessa. Ikävää että pojat liukasteli jäähän ilman yhtään lyöntiä.
Kuvaavaa oli Nykoppin joku ränniheitto.Vituttaa hävitä jollekkin vitun Kookoolle kotona. Jatkoaika täysin munatonta paskaa.