Nyt just vituttaa!

  • 2 569 113
  • 12 154

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo,vituttaa. Pääsin varaamaan ja sain paikat, kunnes maksuvaiheessa oho, ei olekaan paikkoja. No, teeveestä sitten.

Sama. Ja pääsin tähän vaiheeseen vielä monta kertaa, ja aina sama juttu. 9.06 jälkeen tosin ei vapaita paikkoja enää näkynyt. Huutonetistä jo ensimmäiset 5. finaalin liput bongattu. Vitun mulkut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitähän Valtanenkin puhui, että suurempikin halli myytäisiin hetkessä loppuun sen kerran, kun IFK pelaa finaaleissa. Hyvä, jos joku Madison Square Gardenkaan riittäisi.

Nyt oli rajoitus 8 lippua/ostaja. Miten suuri on aiemmissa finaaleissa ollut: se sama vai suurempi? Joku ryhmälippu voisi kyllä olla kova sana, niin se ehkä hieman hillitsisi pahimpia trokareita.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yllättävän tiukalle meni nyt lippujen saaminen, mutta sainpa kuitenkin. Veikkaan, että useita lippuja ostaneita (käytännössä trokareita) on ollut nyt paljon liikkeellä.

Liputta jääneiden ei kannata vielä täysin menettää toivoaan, kyllä niitä vapautuu vielä myyntiin, mutta lienevät yksittäisiä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jep. Neljät vai viidet liput ehdin varata ja aina maksuvaiheessa tuli eioota. Kevyt vitutus päällä. Saa tarjota yhtä lippua mistä päin hallia tahansa.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Rajoitus oli 20 lippua. Itse menin jonoon kymmentä vaille ja pääsin minuuttia yli sisälle. Kolmannella yrityksellä sain vahvistettua. Vituttaa niiden puolesta, jotka pääsivät jo varaamaan tai maksamaan ja homma tyssäsi. Ei finaalitikkaria saisi ottaa pois.
 

444

Jäsen
Kaikki liput näyttää jo varatun.
Ja tuo jonotus ei kyllä toimi järjestyksessä. Kone millä olin ekana jonossa, ei päässyt sisälle, mutta toisella koneella kun kirjauduin, niin se pääsikin nopeammin sisään.
Joo jotain häikkää tuossa on. Olin itse kahdella laitteella jonossa ja myöhemmin jonoon mennyt pääsi useamman minuutin aiemmin sisään. Sain ostettua kaksi lippua C1:een ja ehdin maksaakin ne ennen kuin aiemmin jonoon päässyt laite pääsi varaamaan lippuja. Yritin sillä vielä katsoa, mitä on jäljellä, mutta tosiaan klo 9.06 antoi eioota yhdelle lipulle mihin tahansa kategoriaan.
Mutta ehkä joskus vuonna 2078, kun Garden on valmistunut jonnekin Sipoon perämetsään, niin finaalipeleihin on tarjolla enemmän irtolippuja. Ehkä.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Nyt oli rajoitus 8 lippua/ostaja. Miten suuri on aiemmissa finaaleissa ollut: se sama vai suurempi? Joku ryhmälippu voisi kyllä olla kova sana, niin se ehkä hieman hillitsisi pahimpia trokareita.

Tapparalla oli ainakin kahteen ensimmiseen peliin "rajoitus" 20 lippua/ostaja. Sitä en muista pystyikö noihin otteluihin pelkästään varaamaan lippuja niin kuin HIFKin peleihin.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki liput näyttää jo varatun.
Ja tuo jonotus ei kyllä toimi järjestyksessä. Kone millä olin ekana jonossa, ei päässyt sisälle, mutta toisella koneella kun kirjauduin, niin se pääsikin nopeammin sisään.
Sama homma täällä. Yritettiin vaimon kanssa omilta koneilta ja olin ennen häntä jonossa, mutta hän pääsi ensimmäisenä sisään. Paikat pääsi valitsemaan, mutta toiseen en-ole-robotti varmistus-steppiin meni varmaan ne ratkaisevat sekunnit, ettei lippuja saanut lukittua.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huutonetistä jo ensimmäiset 5. finaalin liput bongattu. Vitun mulkut.

Jees ja vaatimattomaan 150€ hintaan saa näköjään lippuja. Onnistuskohan tekee treffit tollasen kans... vois käydä muiluttamassa ja ottaa liput ihan for free.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Trokarithan on tavallaan hyvä asia. Aina joku jää ilman lippuja trokareistakin huolimatta. Sen sijaan niiden avulla pääsee varmasti peliin jos oikeasti haluaa.

Hyvänä esimerkkinä nuorten MM-kisat ja finaali tänä vuonna. Kiitokset vielä kerran sille kaverille huuto.netissä, joka lippunsa siellä myi. Oli ainutlaatuista päästä paikanpäälle.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikä ilmeisesti HIFK:ta kovin paljoa tuo asia kiinnosta, koska halli tulee täyteen. Jos kiinnostaisi edes vähän, niin varmasti olisivat voineet rajoittaa myytävän lippumäärän henkilöä kohden neljään. Harvan tarvitsee kahdeksaa lippua ostaa, paitsi trokarit tietenkin mielellään ostavat kaiken mitä saavat. Tuollakin sepällä, joka ekana huuto.nettiin liput laittoi myyntiin, on myynnissä 8 lippua 5. finaaliin.

Mutta olisihan tässä itsellekin ollut yksi ratkaisu, jolla olisi säilynyt tältä pieneltä harmitukselta, olisi pitänyt ostaa kausikortti :)
 

20 steps

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hei, mä sain ostettua kaksi lippua E5-katsomoon riville 14 kunnes nyt tajusin että samalle illalle on konserttiliput ostettuna jo viime vuoden puolella. Joten jos joku haluaa nuo nyt itselleen hankkia niin yv:tä peliin.
Luonnollisesti omakustannushintaan yhteensä 74e - rahat verkkopankissa tililleni ja lähetän sähköpostilla lipun ostajalle.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeps, tässä yksi lisää jolla oli jo liput hyppysissä mutta ennen maksamista ne hävisivät. ...tana! Edellisfinaaleissa 2011 sain liput kaikkiin matseihin. Trokarit edustava sellaista ihmissaastan muotoa jolle toivon tapahtuvan asioita joita en tässä kehtaa kirjoitella. Sanottakoon vain, että niihin asioihin littyy kovakärkinen turvakenkä ja kyseisen trokarin genitaalialueet.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trokarithan on tavallaan hyvä asia. Aina joku jää ilman lippuja trokareistakin huolimatta. Sen sijaan niiden avulla pääsee varmasti peliin jos oikeasti haluaa.

Hyvänä esimerkkinä nuorten MM-kisat ja finaali tänä vuonna. Kiitokset vielä kerran sille kaverille huuto.netissä, joka lippunsa siellä myi. Oli ainutlaatuista päästä paikanpäälle.

Minua ainakin henkilökohtaisesti vituttaa nämä trokareita puolustelevat ihmisjätteet. Jos trokarit ovat alinta ihmissaastaa niin heidän toimintaa ymmärtävät ovat heti toiseksi alimmalla stepillä.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hei, mä sain ostettua kaksi lippua E5-katsomoon riville 14 kunnes nyt tajusin että samalle illalle on konserttiliput ostettuna jo viime vuoden puolella. Joten jos joku haluaa nuo nyt itselleen hankkia niin yv:tä peliin.
Luonnollisesti omakustannushintaan yhteensä 74e - rahat verkkopankissa tililleni ja lähetän sähköpostilla lipun ostajalle.

Minä voin ostaa jos on vielä myynnissä, yksityisviesti ei lähde jostain syystä.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Minua ainakin henkilökohtaisesti vituttaa nämä trokareita puolustelevat ihmisjätteet. Jos trokarit ovat alinta ihmissaastaa niin heidän toimintaa ymmärtävät ovat heti toiseksi alimmalla stepillä.

Minua vit... eikun huvittaa nämä henkilökohtaisuuksia latelevat pellet palstalla. Kivaa päivää vaan sullekin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vituttaa edelleen paitsi ilman lippuja jääminen, mutta myös oma tyhmyys. Olen ollut kaveriporukan lippuvastaava, ja näissä finaaleissa kannattaisi kyllä pitää huoli vain itsestään. Nytkin olin varmaan ensimmäisten joukossa sisällä, koska kaikki katsomot olivat vielä vihreänä, mutta kun 4 lippua yrittää varata lippujen huvetessa koko ajan, niin ehtiihän ne mennä, ennen kuin saa itse valittua. Yhden olisin varmasti saanutkin. Ensi kerralla viisaampana ja itsekkäämpänä ;)
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Jees ja vaatimattomaan 150€ hintaan saa näköjään lippuja. Onnistuskohan tekee treffit tollasen kans... vois käydä muiluttamassa ja ottaa liput ihan for free.

Jos noita trokareita alkaa muiluttamaan, niin samaan hengenvetoon saa piestä myös kaikki asuntovälittäjät, autokauppiaat, pankkiirit ja pikavippaajat. Toisille trokarit ovat mahdollisuus, toisille menetetty sellainen. Voisin itsekin yhtyä trokareita arvostelevaan massaan, mutta jäävään tästä itseni, koska olen toistuvasti heidän palveluitaan mm. NHL- ja NFL-matseissa hyödyntänyt.

150€ on muuten sama hinta, jota fan clubin jäsenet maksavat kausikortistaan seisomakatsomoon.
 

20 steps

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Puolenkymmentä henkilöä on jo ilmaissut kiinnostuksensa noihin lippuihin, eli eiköhän nämä mun liput jo uuden ostajan tuosta joukosta löydä - ei kannata enää lähettää yv:tä..
 

444

Jäsen
Ilman lippua jääneitä haluan muistuttaa, että osa lipuista on myös vain varattu, eli varmaan huomisen aikana pitää lunastaa pois tai varaus raukeaa. Tiistaina siis (ehkä jo heti puolenyön jälkeen?) lippupalveluun jännittämään.
Ensimmäiseen finaaliin vapautui myös vielä pelipäivänä lippuja, mistä IFK facebook-sivuillaan ilmoitti yleisesti. Tiedä sitten, mistä ko. varaukset olivat peräisin.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilman lippua jääneitä haluan muistuttaa, että osa lipuista on myös vain varattu, eli varmaan huomisen aikana pitää lunastaa pois tai varaus raukeaa. Tiistaina siis (ehkä jo heti puolenyön jälkeen?) lippupalveluun jännittämään.
Ensimmäiseen finaaliin vapautui myös vielä pelipäivänä lippuja, mistä IFK facebook-sivuillaan ilmoitti yleisesti. Tiedä sitten, mistä ko. varaukset olivat peräisin.

No 9.09 oli jo ensimmäiset liput tulleet trokareilta huutonetiin, ja kun on mahdollisesti kyseessä sarjan ratkaisupeli, niin tuskin jätetään varauksia niin paljoa käyttämättä. Ennemminkin niitä ilmestyy peruutustilanteessa huutonetteihin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jos noita trokareita alkaa muiluttamaan, niin samaan hengenvetoon saa piestä myös kaikki asuntovälittäjät, autokauppiaat, pankkiirit ja pikavippaajat. Toisille trokarit ovat mahdollisuus, toisille menetetty sellainen. Voisin itsekin yhtyä trokareita arvostelevaan massaan, mutta jäävään tästä itseni, koska olen toistuvasti heidän palveluitaan mm. NHL- ja NFL-matseissa hyödyntänyt.

150€ on muuten sama hinta, jota fan clubin jäsenet maksavat kausikortistaan seisomakatsomoon.

Heh, totta tuokin :)

Mutta kyllä tuo toiminta on silti ala-arvoista. Nytkin moni yllä olevista olisi todennäköisesti saanut lipun, ellei kaiken muun päälle vielä trokaritkin olisi olleet sivuilla klo 9 aikoihin.

Eiköhän pääosa noista ole ns. varaaja-trokareita, eli lunastavat liput vasta, jos ovat saaneet ylihinnalla ostajan niille. Ei hyvä, kun ei ole sitä vähäistäkään riskiä lippujen käteenjäämisestä.
 

444

Jäsen
No 9.09 oli jo ensimmäiset liput tulleet trokareilta huutonetiin, ja kun on mahdollisesti kyseessä sarjan ratkaisupeli, niin tuskin jätetään varauksia niin paljoa käyttämättä. Ennemminkin niitä ilmestyy peruutustilanteessa huutonetteihin.
Niin ne tulivat ensimmäiseenkin peliin heti lipunmyynnin auettua.
Jokainen tekee omat valintansa. Itse odottaisin rauhassa lähemmäs lauantaita, koska normaalihintaisia lippuja tulee vielä varmasti myyntiin. Joku muu ostaa trokarilta kalliimmalla.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko muka mahdollisuutta varata lippuja nyt? Ainakin aiemmilla pleijarikierroksilla on mennyt niin, että ennen sarjan alkua kun liput tulivat myyntiin,niitä pystyi varaamaan, mutta sitten kun sarjan aikana tuli lisää pelejä myyntiin, niin ne liput piti heti ostaa.
Eli jos nytkään ei pystynyt varaamaan, niin tuskin tulee hirveesti lippuja enää Lippupalveluun myyntiin.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse odottaisin rauhassa lähemmäs lauantaita, koska normaalihintaisia lippuja tulee vielä varmasti myyntiin.

Näinhän se on tehtävä. Jos tulee ja saa liput, hyvä. Jos ei, niin ei voi mitään. Pääasia, että IFK voittaa. Kivempi sitä olisi tietty hallissa olla tsiigaamassa. Mutta olisihan tossa lippupalvelun sivujen toiminnassa paljon kehittämisen varaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös