Moraalinen kysymys: Häviääkö kukaan, jos joku maksaa esimerkiksi väärällä tahalla trokarille? Se lippu on kuitenkin jo kertaalleen maksettu.Trokaamisessa ei kukaan kuitenkaan häviä mitään.
Moraalinen kysymys: Häviääkö kukaan, jos joku maksaa esimerkiksi väärällä tahalla trokarille? Se lippu on kuitenkin jo kertaalleen maksettu.Trokaamisessa ei kukaan kuitenkaan häviä mitään.
Ehdotettiin myös trokareiden muiluttamista. Olen sekä ostanut, että myynyt lippuja jossain parkkipaikoilla. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin, mutta ehkä joku päivä sekin tulee, että joku muka IFK:n kannattaja lyö turpaan ja jää pelit näkemättä sairaalareissun takia. Tai hautajaisten.
Ehdotettiin myös trokareiden muiluttamista. Olen sekä ostanut, että myynyt lippuja jossain parkkipaikoilla. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin, mutta ehkä joku päivä sekin tulee, että joku muka IFK:n kannattaja lyö turpaan ja jää pelit näkemättä sairaalareissun takia. Tai hautajaisten.
Vituttaa trokareita puolustelevat pellet*, ovat varmaan itsekin niitä trokareita.
Olette saastaa. Get a haircut and get a real job.
* Ainakin nämä kolme pelleä ovat pitäneet trokareita puolustavia puheenvuoroja:
hartza
jeani
pernaveikko
Ilman trokareita joku muu, todennäköisesti ihan yhtä innokas lähtijä kuin sinä, olisi päässyt matsiin, ilman että kukaan joutuu maksamaan välistä moninkertaista hintaa kaverille joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseen niitä rahoja. Nyt tämä Joku Muu joutuu istumaan vittuuntuneena kotona.Kiitos trokarien olen menossa viidenteen finaaliin. Normaalissa myynnissä lippuja en saanut, ja jos trokareita ei olisi ollenkaan, niin siltikin olisin jäänyt todennäköisemmin (paljon todennäköisemmin) liputta kuin olisin onnistunut lipun saamaan. Nyt trokarien ansiosta pääsen paikalla.
Nimenomaan. Lisäksi ilman trokareitakin aina vapautuu lippuja, kun joku onkin estynyt tai kaveriporukassa on onnistuttu buukkaamaan ylimääräisiä lippuja.Ilman trokareita joku muu, todennäköisesti ihan yhtä innokas lähtijä kuin sinä, olisi päässyt matsiin, ilman että kukaan joutuu maksamaan välistä moninkertaista hintaa kaverille joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseen niitä rahoja.
Ilman trokareita joku muu, todennäköisesti ihan yhtä innokas lähtijä kuin sinä, olisi päässyt matsiin, ilman että kukaan joutuu maksamaan välistä moninkertaista hintaa kaverille joka ei ole tehnyt mitään ansaitakseen niitä rahoja. Nyt tämä Joku Muu joutuu istumaan vittuuntuneena kotona.
Kolmelta vapautuu jonkin verran lippuja ticketmasterin sivuille. Toivottavasti edes joku nopeasorminen täältä onnistuu saamaan piletit.
Kiitti tästä, muuten olisin vasta huomenna ollut nakuttamassa. Olihan tuossa taas vähän tekemistä ja kärsivällisyyttä kysyttiin, mutta nyt istutaankin sitten C5:ssa suunnilleen cheerleaderit sylissä.
Sinusta on siis ihan ookoo, että ihmiset joutuvat maksamaan käytännössä kiristysrahoja päästäkseen peliin. Ei kai siinä. Tilannettahan voi verrata käytännössä siihen, että kaupassa joku satunnainen korsto seisoo kaljakaapin edessä ja sanoo "heitä kymppi tai ei tipu bisseä".Se on tämän Joku Muu:n oma valinta. Jos hän olisi halunnut päästä otteluun enemmän kuin minä (mikä on todennäköistä sillä ei tämä minulle mikään välttämättömyys ole), hän olisi voinut ostaa kyseisen lipun kyseiseltä trokarilta jo ennen minua. Ja voi ostaa jonkin toisen lipun vieläkin. Elämä on valintoja.
Trokari on arbitraasihyötynsä ansainnut, hän tämän palvelun mahdollisti.
Sinusta on siis ihan ookoo, että ihmiset joutuvat maksamaan käytännössä kiristysrahoja päästäkseen peliin.
(Lainausta muokattu.)Sinusta on siis ihan ookoo, että ihmiset joutuvat maksamaan päästäkseen peliin.
Voisihan tuo Ticketmasterkin vähän infota milloin lippuja olisi myyntiin tulossa. Kysymällä selviää, mutta haluaako nekään, että koko ajan joku soittelee ja kyselee? Multa meni duunin takia tuo klo 15 ohi, mutta jos olisi ollut tieto, niin olisi varmaan aikaa järjestynyt.
Onko tilanne näin hyvä? Lastenhoidollisista syistä viime la ja pe jää väliin, mutta olen yrittänyt kysellä joko ensi tiistain mahdolliseen reissuun voi ilmoittautua, kun lastenhoitajakin on jo hommattu. Lähinnä pelkona, että ei mahdu mukaan reissuun... Sun viestistä päätellen luulisi mahtuvan ellei fanclub mene pienentämään kiintiötämme ja huomataan, että hups kun mestaruus oli meille katkolla, niin halukkaat eivät mahtuneet mukaan....Kolmelta vapautuu jonkin verran lippuja ticketmasterin sivuille. Toivottavasti edes joku nopeasorminen täältä onnistuu saamaan piletit.
Itseäni vituttaa se, että kakkospeliin jäi toistasataa mestaa fan clubin kiintiöstä käyttämättä ja neljännen finaalin fanimatkallekin on edelleen tilaa. Noiden luulisi menevän hetkessä täyteen.
Kiitti tästä, muuten olisin vasta huomenna ollut nakuttamassa. Olihan tuossa taas vähän tekemistä ja kärsivällisyyttä kysyttiin, mutta nyt istutaankin sitten C5:ssa suunnilleen cheerleaderit sylissä.
Eiköhän siellä ole se sama kiintiö (350 kpl?) kuin muihinkin peleihin. Tiistai varmasti vähän verottaa porukkaa, toisaalta katkomahdollisuus lisää. Ainakin Jyppisarjan vierasmatkat tulivat varaukseen heti pelin varmistuttua. Kannattaa seurata kaikkia meedioita: jatkiksen fc ketju, fc:n sivut, fc:n fb-sivu.Onko tilanne näin hyvä? Lastenhoidollisista syistä viime la ja pe jää väliin, mutta olen yrittänyt kysellä joko ensi tiistain mahdolliseen reissuun voi ilmoittautua, kun lastenhoitajakin on jo hommattu. Lähinnä pelkona, että ei mahdu mukaan reissuun... Sun viestistä päätellen luulisi mahtuvan ellei fanclub mene pienentämään kiintiötämme ja huomataan, että hups kun mestaruus oli meille katkolla, niin halukkaat eivät mahtuneet mukaan....
Onko tilanne näin hyvä? Lastenhoidollisista syistä viime la ja pe jää väliin, mutta olen yrittänyt kysellä joko ensi tiistain mahdolliseen reissuun voi ilmoittautua, kun lastenhoitajakin on jo hommattu. Lähinnä pelkona, että ei mahdu mukaan reissuun... Sun viestistä päätellen luulisi mahtuvan ellei fanclub mene pienentämään kiintiötämme ja huomataan, että hups kun mestaruus oli meille katkolla, niin halukkaat eivät mahtuneet mukaan....
Kolmelta vapautuu jonkin verran lippuja ticketmasterin sivuille. Toivottavasti edes joku nopeasorminen täältä onnistuu saamaan piletit.
Itseäni vituttaa se, että kakkospeliin jäi toistasataa mestaa fan clubin kiintiöstä käyttämättä ja neljännen finaalin fanimatkallekin on edelleen tilaa. Noiden luulisi menevän hetkessä täyteen.