No etelään (Viroon) tai pohjoiseen (Norjaan) tuskin halutaan hypätä, joten pitäisikö sitä sitten hakeutua länteen, SHL:ään ja koittaa saada alkuperäiset nordic trophyn suomalaiskumppanit (TPS, Tappara ja Kärpät) mukaan?
Ei nyt liity HIFK:hon kuin välillisesti, mutta nostipahan vitutuksen nyt aloitettu keskustelu Jukureiden nostamisesta Liigaan.
Tällä tapetaan mielenkiinto koko suomalaisesta jääkiekosta. Mestis on kohta joku harrastelijasarja, joka ei kiinnosta ketään. Kyllä tämä pelleily kuvastaa koko suomalaista suojeluyhteiskuntaa. Kenellekään ei saa tulla paha mieli. 12 joukkuetta Liigaan ja piste. Ruotsin karsintamalli meille. Parasta mitä suomalaiselle kiekolle voisi tapahtua olisi se, kun joku "suurista" tipahtaisi Mestikseen. Olisi se sitten vaikka HIFK. Aina kun karsintoja on pelattu, niin sähkö on ollut kauhea.
..... Mä en tarkalleen tiedä, enkä jaksa tähän väliin selvittää, mikä on Ruotsin karsintamalli......
Tässähän se ratkaisu käytännössä meidän näkövinkkelistä olisi. Vaan kun en perkele usko, että lännestä löytyy vastaavaa intoa, niin meillä ei käytännössä ole tätäkään vaihtoehtoa. Siksi jätin alunperin kirjoittamatta tämän auki, koska me ollaan ihan oikeesti naimisissa noiden vitun Sportien ja KooKooiden kanssa.
Mikäs maalainen siellä nyt heräsi talviuniltaan?Älkää vaan lähtekö muihin sarjoihin. HIFK on ollut viime vuosina kannattajineen hienoin vitsi Liigassa. Ootte olevinaan niin äijää, niin äijää ja sitten pelaatte tuollaista neitikiekkoa. Rahaa kyllä piisaa, mutta joka vuosi joukkue on ihan paska. Soppa ja Rami olivat molemmat aivan hulvattomia tapauksia. Kaikki fanit luuli oikeasti, että Summanen tuo menestystä, vaikka muut tietää että se jätkä on vaan täysi sekopää ja pelle. Nykyinen Jokereiden mies koutsina on hyvä jatkumo vitsille... Onhan se menestynyt Itävallassa. Ei jumalauta...
Älkää vaan lähtekö muihin sarjoihin. HIFK on ollut viime vuosina kannattajineen hienoin vitsi Liigassa. Ootte olevinaan niin äijää, niin äijää ja sitten pelaatte tuollaista neitikiekkoa. Rahaa kyllä piisaa, mutta joka vuosi joukkue on ihan paska. Soppa ja Rami olivat molemmat aivan hulvattomia tapauksia. Kaikki fanit luuli oikeasti, että Summanen tuo menestystä, vaikka muut tietää että se jätkä on vaan täysi sekopää ja pelle. Nykyinen Jokereiden mies koutsina on hyvä jatkumo vitsille... Onhan se menestynyt Itävallassa. Ei jumalauta...
Nykyinen Jokereiden mies koutsina on hyvä jatkumo vitsille... Onhan se menestynyt Itävallassa. Ei jumalauta...
Itse taas luulen, että on enemmänkin pesäpallo miehiä ja veikkaisinpa vielä, että jostain Alajärven suunnalta ja siellähän vaikutti aikoinaan paikallinen ankkurit isompana tähtenään Iivarisen Matti. Nyt, kun ankkurit on poistunut (kai) pesäpallokartalta niin on aikaa lukea valtakunnan lehtiä ja on bongannut tai kuullut siellä puhuttavan IFK :sta ja ilmeisemmin on sitten hakenut, jostain tietoa ja yrittää nyt sitten tiedoillaan päteä täällä. Mistäs muuten itse tiesin noinkin paljon pesäpallosta ?Eihän tää jalapeeno mikään jokerifani ole. Ässiä taitaa kannattaa.
Tässähän se ratkaisu käytännössä meidän näkövinkkelistä olisi. Vaan kun en perkele usko, että lännestä löytyy vastaavaa intoa, niin meillä ei käytännössä ole tätäkään vaihtoehtoa. Siksi jätin alunperin kirjoittamatta tämän auki, koska me ollaan ihan oikeesti naimisissa noiden vitun Sportien ja KooKooiden kanssa.
Ei se (SHL) ole teille mikään ratkaisu kun ei teidän perse kestä matkustelua Ruotsin suuntaan, ja sitäpaitsi teillä on tuo dominointi liigassa nyt jäänyt vähemmälle niin mikä helvetin järki on lähteä nöyryyttämään itseään jonnekin Ruotsin takamaille. Ei ymmärrä.
Sportia ja KooKoota on aivan turha dissata, ne tarvitsevat kehittymiseen hieman aikaa ja sen jälkeen pelaavat paikasta pleijareihin. Perspektiiviä voi ottaa esimerkiksi SaiPasta, joka ei aiemmin ollut pudotuspelijoukkue. Nyt on.
Näitä pelejä kun on tullut seurattua lähes 40 vuotta, niin minulle on jäänyt tietyistä joukkueista divaristatus päälle, enkä siitä tunnu pääsevän irti. Kyseisiä joukkueita ovat edellä mainittujen lisäksi JYP, Kärpät, HPK, Espoo, Jokerit (Teemun alkuvuodet) ja KalPa. Kumma kyllä länsirannikon konttausvuodet eivät ole minun mieleeni jättäneet leimaa, ehkä TuTo on se länsirannikon divarijengi ja sitten ovat ne muut Liigajoukkueet. Tampereelta arvostaisin jopa KooVee:n nousua enemmän kuin Sportin tai KooKoo:n nostamista Liigaan.Sportia ja KooKoota on syytä dissata ihan vaan sen vuoksi, että minua ne eivät kiinnosta pätkän vertaa. Eipä sen puoleen, ei kiinnosta sinunkaan suosikkisi SaiPa.
Kuka "narripelle" täällä on lähiaikoina aukonut päätään?Siis mitä vittua tässä ketjussa tapahtuu? Amisviiksiset narripellet ja landepaukut aukoo päätään täällä. Menkää omiin ketjuihinne vittuilemaan ja jättäkää meidän vitutusketjumme rauhaan. Me tarvitaan se enemmän kuin muut.
Kuka "narripelle" täällä on lähiaikoina aukonut päätään?
Hahhah, onpas täällä herkkää porukkaa. Haleja ja voimia sinulle! Kyllä se elämä vielä sinnekin joskus hymyilee.Sinä 20 minuuttia sitten.
Hahhah, onpas täällä herkkää porukkaa. Haleja ja voimia sinulle! Kyllä se elämä vielä sinnekin joskus hymyilee.
Minusta se on aika herkkää toimintaa, jos ihan normaali kysymys koetaan pään aukomiseksi. Mutta kai se on sitten siellä päin ihan normaalia.Sinä kysyit, minä vastasin. Sinä lähetit minulle haleja ja voimia, minun elämäni hymyili jo ennen niitäkin, mutta ilolla otin ne vastaan. Mutta miten hittossa herkkyys liittyy tähän touhuun?
Ei nyt liity HIFK:hon kuin välillisesti, mutta nostipahan vitutuksen nyt aloitettu keskustelu Jukureiden nostamisesta Liigaan. Nosti vaan pintaan taas sen, että KooKoo pelaa vittu ensi kaudella Liigassa. Vituttaa Narrien lähtö ja se, että 5 ihan helvetin kiinnostavaa matsia korvaantuu ensi kaudella 10 ihansama matsilla. Vittuako näitä Sporteja, KooKooita ja nyt mahdollisesti Jukureita tarvitse Liigaan nostamaan pilaamaan sarjaa. Tätät tahtia kun Rannisto & Co jatkavat, niin mä ihan oikeasti alan toivoa, että HIFK tekee Jokerit ja jättää uppoavan laivan. Ei helvetissä hypätä itään, vaan lähetään kehittämään jotain muuta. Vitun vitun vittu!
Jos tarkoitit landepaukulla meikäläisen heittoa niin snadisti skuugeen meni veikkauksesi. Fitti homma, jos et hiffaa snadia flöittiä, kun aloin bamlaamaan pesiksestä ja Iivarin Masasta, joka aikoinaan skulasi lajia ja löi tai stikkasi boltsia, kun muut yritti sitten stagalla osua siihen. En tullut tänne flaidaamaan vaan kertomaan snadin totuuden ja veikkaan, että sä kumminkaan ole födannut Manskulla. Mä oon, joten aika Stadin kundi olen myös yksi Stadin slangi Ry:n jäsenistä sekä erityisen kiinnostunut Stadin historiasta, joita omille skideille parhaani mukaan opetan, jotta täällä säilyisi edes vähän jotain gamlaa.Siis mitä vittua tässä ketjussa tapahtuu? Amisviiksiset narripellet ja landepaukut aukoo päätään täällä. Menkää omiin ketjuihinne vittuilemaan ja jättäkää meidän vitutusketjumme rauhaan. Me tarvitaan se enemmän kuin muut.
ja sitäpaitsi teillä on tuo dominointi liigassa nyt jäänyt vähemmälle niin mikä helvetin järki on lähteä nöyryyttämään itseään jonnekin Ruotsin takamaille. Ei ymmärrä.