Jaan käsityksesi Blomqvistista. Mutta, ja tämä ilman provoa tai kuittailua, mitkä ovat sun näkemyksen mukaan ne Leinon vahvuudet, siis millä erottuu 'kohtalaisesta'? Mun silmissä Leino ei ole erikoisen nopea, mailatekniikka ei riitä vielä Liigatasolla näppärään 'ramuiluun', laukaus on perisuomalainen mallia 'lussu' ja fyysisesti kaveri ei dominoi kulmissa tai maalinedustoilla. Mitäs jää jäljelle?
Heitän oman lusikan soppaan. Meikäläisen silmä on havainnut paljon potentiaalia Leinossa. Ei ehkä ole erikoisen nopea, muttei hidaskaan, liike riittää. Kädet Leinolla on hyvät, ei toki Ramu tasoa, mutta eipä niitä monia liigassa samaa tasoa olekaan. Laukauksesta samaa mieltä lämärin osalta, mutta rannehan on aika napakka. Harva tuon kokoinen pelaaja dominoi fyysisesti, mutta aika harvoin tapparaakaan vastaan jäi jalkoihin.
Mun arvio Leinosta. Pelaa rohkeasti kiekon kanssa, eikä halua heitellä sitä turhaan tyhjiin paikkoihin. Hakee aina peliä edistäviä ratkaisuja ja suojaa myös kiekkoa hyvin. Toki kaipaa lisää jämäkkyyttä fyysisellä puolella, mutta kuten aiemmin totesin, ei ole mikään rätti nytkään. Aika näyttää mihin suuntaan kehitys vie, mutta jos saa sellaisen junnumaisen verkkaisuuden ja aikailun pois, luulen, että saattaa nousta aika kovaksikin pelimieheksi.
Saa nähdä ansaitsenko näkemyksestäni vielä julkisen kivityksen. Kauden alla nimittäin en pystynyt käsittämään tätä hakua, mutta jokin siinä Leinossa on, että olen muuttanut käsitystäni hänestä täysin.