Nyt just vituttaa!

  • 2 567 339
  • 12 140

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Tapparalle häviämisen kulttuuri. Kuudesta aikaisemmasta sarjasta porkkanapöksyt vieneet viisi, onko se oikeasti noin kova jengi? Eiks me mahdeta mitään, vaikka vuodet vierii?

Nytkin on luvassa näennäisesti tasainen sarja, jotka Tappara voittaa kaikki maalilla - tänään on luvassa Metsolasta sankarin tekemisen ilta. Torjunnat 15 - 32 ja Tappara voittaa 0-1 tai j.a 2-3. Illalla puhutaan, ettei mitään hätää - paikoista vaan sisään - tästä on hyvä jatkaa. Sama laulu kuin 2v sitten, vaikkakin oltiin vielä enempi purjeissa silloin. Muttei niitä voittoja tule nytkään, "lähellä" ei riitä.

"Snadit Kingit" vituttaa, Tappara ivaa meitä ja voittaa sen lisäksi. Täydellinen vittuilu ja Tampere saa nauraa.
Jos olisin Stögö, liimaisin tuon mainoksen pukukopin oveen jotta sen näkisi koko ajan. Itselläni ainakin olisi sen jälkeen virtaa aivan helvetisti ja taistelutahtoa.

Ja voitot sarjan päätteeksi 4-0 tapparalle, max 4-1. **tuttaa jo nyt.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Ja voitot sarjan päätteeksi 4-0 tapparalle, max 4-1. **tuttaa jo nyt.

Mua vituttaa että tämä on usean IFK-kannattajan anti, sekä itselleen että muille nillitettynä. Miten heikkoudesta, uskonpuutteesta ja etukäteen häviämisestä on tullut näin yleisesti hyväksyttävää? Kevään matsit ovat tuskin ehtineet alkaa, ja jo ollaan niin hävittyjä ja häpäistyjä.

Jos kerran sarja on niin valmiiksi hävitty kuin annat ymmärtää, niin miksi se edes vituttaa? Ainoa mitä kannatat on paha olosi, ainakin jos kirjoittamaasi on uskominen. Eikö kuitenkin katsottaisi tämänpäiväinen ja tiistainenkin matsi alta pois?

e. Jos/kun ajoittain sorrun samankaltaiseen epätoivoon ja luovuttamiseen, niin mua saa potkaista perseelle. Kovaa ja vauhdin kanssa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua vituttaa että tämä on usean IFK-kannattajan anti, sekä itselleen että muille nillitettynä. Miten heikkoudesta, uskonpuutteesta ja etukäteen häviämisestä on tullut näin yleisesti hyväksyttävää? Kevään matsit ovat tuskin ehtineet alkaa, ja jo ollaan niin hävittyjä ja häpäistyjä.

Jos kerran sarja on niin valmiiksi hävitty kuin annat ymmärtää, niin miksi se edes vituttaa? Ainoa mitä kannatat on paha olosi, ainakin jos kirjoittamaasi on uskominen. Eikö kuitenkin katsottaisi tämänpäiväinen ja tiistainenkin matsi alta pois?

e. Jos/kun ajoittain sorrun samankaltaiseen epätoivoon ja luovuttamiseen, niin mua saa potkaista perseelle. Kovaa ja vauhdin kanssa.
Ihan samaa mieltä. Keväällä ei saa nillittää! Tämä aika pitää pyhittää joukkueen tukemiseen eikä meille niin tyypilliseen valittamiseen.

Jatketaan valittamista kauden jälkeen, mutta keskitytään nyt joukkueen tukemiseen, kun ne kerta taistelevat kentällä. Jos siellä vedettäisiin selkä suorana niin ymmärtäisin tämän valituksen, mutta nythän joukkue yrittää taistella loppuun asti. Keskitetään energia oikeisiin asioihin.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Mua vituttaa että tämä on usean IFK-kannattajan anti, sekä itselleen että muille nillitettynä. Miten heikkoudesta, uskonpuutteesta ja etukäteen häviämisestä on tullut näin yleisesti hyväksyttävää? Kevään matsit ovat tuskin ehtineet alkaa, ja jo ollaan niin hävittyjä ja häpäistyjä.

Jos kerran sarja on niin valmiiksi hävitty kuin annat ymmärtää, niin miksi se edes vituttaa? Ainoa mitä kannatat on paha olosi, ainakin jos kirjoittamaasi on uskominen. Eikö kuitenkin katsottaisi tämänpäiväinen ja tiistainenkin matsi alta pois?

En voisi enää enempää olla samaa mieltä. Ihan käsittämätöntä vinkumista yhden ottelun jälkeen. Parastahan tässä kaikessa on se, että tietyt älynjättiläiset saavat taas vinkua kaikkea ja kaikesta, huomioimatta laisinkaan sitä, että ovat lopulta itse varsinaisia luovuttamisen perikuvia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nips.

"Snadit Kingit" vituttaa, Tappara ivaa meitä ja voittaa sen lisäksi. Täydellinen vittuilu ja Tampere saa nauraa.
Jos olisin Stögö, liimaisin tuon mainoksen pukukopin oveen jotta sen näkisi koko ajan. Naps.
Ja voitot sarjan päätteeksi 4-0 tapparalle, max 4-1. **tuttaa jo nyt.

Negatiivisuuden usvaisesta suosta nousi itse asiassa aikamoinen helmi. Juuri noin tulisi tehdä.

Ja tuo "Snadit Kingit" on loistava neronleimaus. Onnittelut kehittäjälle. Juuri tällaista vittuilua pleijarisarjoissa tulee olla. Ikävä kyllä HIFK:n mediaosasto on taantunut valtavasti tällä osastolla.

Tuo viiltävä vittuilu on käännettävä motivoivaksi voimaksi. Jos tuosta ei HIFK:n punaista paitaa kantava pelaaja ei syty, niin on kyllä väärässä jengissä.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En voisi enää enempää olla samaa mieltä. Ihan käsittämätöntä vinkumista yhden ottelun jälkeen. Parastahan tässä kaikessa on se, että tietyt älynjättiläiset saavat taas vinkua kaikkea ja kaikesta, huomioimatta laisinkaan sitä, että ovat lopulta itse varsinaisia luovuttamisen perikuvia.

Vituttaa, että vitutusketjuun tullaan jeesustelemaan ettei saa vituttaa. Onnea teille kun olette uskossanne kirkasotsaisia, olisinpa kaltaisenne.

No joo, uskonhan minäkin kun näen. Vielä en näe.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Vituttaa, että vitutusketjuun tullaan jeesustelemaan ettei saa vituttaa. Onnea teille kun olette uskossanne kirkasotsaisia, olisinpa kaltaisenne.

No joo, uskonhan minäkin kun näen. Vielä en näe.

No sittenhän meillä on status quo. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa jne. Sun ininä vituttaa mua, vaikkakaan en sinuun viestissäni viitannut, ja mun kirkasotsaisuus vituttaa sua. Kasvata omaa pahaa oloasi, kasvata sitä oikeen kunnolla, niin että voit täristä punasena koko matsin ajan.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi välittää jostain, jos ei usko siihen vähääkään?

Minä uskon HIFKiin kaikkivaltiaaseen jne. Vuodesta 83 uskonut Tapparankin voittamiseen ja usko alkaa horjua. Päätän tämän keskustelun nyt tähän, täällä ai näemmä saa edes purkaa eilistä vitutusta. Illalla voi olla asiaa positiivisuusketjuun, olen tuuliviiri.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silläkin uhalla että kuullostan negatiiviselta ilmoitan että vituttaa tietyt velttoperseet eilen, Pink etunenässä, eikä Zabo ja Arttukaan asenteesta kiitettävää saa. Toisaalta jengissä oli esim. Ramu ja Rask + muut jotka painoivat peräsuoli pitkänä ja halusivat selvästi voittaa matsin.
Jotain Hankkia pitäisi varmaan vetää kopissa turpaan ennen peliä että se heräs.
Stögö voisi sanoa Honkkikselle ettei yritä kiekon kanssa mitään, vittu kun ei osaa. Vituttaa kun oli selvä ryöstön paikka ja se perseiltiin muutaman velttoperseen takia. Shaatana.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Minä uskon HIFKiin kaikkivaltiaaseen jne. Vuodesta 83 uskonut Tapparankin voittamiseen ja usko alkaa horjua. Päätän tämän keskustelun nyt tähän, täällä ai näemmä saa edes purkaa eilistä vitutusta. Illalla voi olla asiaa positiivisuusketjuun, olen tuuliviiri.

Eilisen vitutuksen purkaminen muuten ei liity tähän keskusteluun millään tavalla. Eilinen luovuttamisesi sen sijaan liittyy.

Kai täällä nyt kaikilla usko horjuu, ja silloin se vasta testataan. Siinä mun mielestä on koko kannattamisen ydin, että kestää uskossaan omia kohtaan. Kun illalla kirjoitat positiivisuusketjuun, voit samalla miettiä olisiko se ollut mahdollista ilman tämän päivän vitutusta, josta tuskin juurikaan nautit, mutta silti sen itsellesi aiheutit.

Täältä tähän.
 

Stigu

Jäsen
Kasvata omaa pahaa oloasi, kasvata sitä oikeen kunnolla, niin että voit täristä punasena koko matsin ajan.
Perkele, että olisi muuten hienoa, kun hallissa olisi 7 400 punaisena tärisevää katsojaa. Koko halli hohkaisi kuin punainen tulipallo, ja ilmiötä voisi katsella vielä Riihimäeltä asti, jossa paikallinen maajussi toteaisi että jaahas Nuurdiksella on taas play-offs peli kun eteläinen taivas on punaisena ja tuo meidän Rekku-koirakin ulisee hiljaa maassa. Nuurdikseen rakenteet resonoisivat yleisön tärinän tahtiin, ja nuo raivoa ja vitutusta sisällään kasvattavat ihmiset olisivat muuten ihan hiljaa. Tuijottaisivat vain eteensä ja transformoisivat vitutuksen fyysiseksi tärinäksi. Aina kun vierasjoukkeu tekisi maalin, tärinä voimistuisi muutaman kymmenyksen Richterin asteikolla ja punainen valoilmiö kirkastuisi. Pink saisi hyvän syyn pelata Raybanit päällä, Micke-Maxilla olisi taatusti Police-lasit. Saattaisi olla vierasjoukkueella hieman ihmettelemistä. Hieno visio, joka varmasti aiheuttaisi positiivista julkisuutta ulkomaita myöden.

Ja mua ei vituta kun latasin ATK:sta juuri Egotripin uuden levyn. Hei, tänään on Uusi Aamu!
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
Vittu että vituttaa katsoa Töppö-Tompan kokoamaa pakkikalustoa. Tapparan taitavat pienet hyökkääjät pitävät meidän puukäsiä ihan pilkkanaan vaihdosta toiseen. Grillfors ja Auvitu ovat tarpeeksi hyviä pelaavaan kuusikkoon, kaikille muille menolippu kouraan ja näkemiin. Erityismaininta ylimieliselle Taipalukselle ja Toni "250k" Söderholmille.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Häviön ja perseilyn lisäksi vituttaa, että Saipu ja Kyrpät tappelee, mutta iso ja paha Ifk ei.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Häviön ja perseilyn lisäksi vituttaa, että Saipu ja Kyrpät tappelee, mutta iso ja paha Ifk ei.

Tänään ei tapeltu, mutta fyysisyydessä ei juurikaan jääty jälkeen.

Muuten tämä on kerrassaan vitutusta herättävää,mahdollisuudet pitää hyödyntää saatana!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei edes vituta IFK:n tappio. Vituttaa lähinnä tämä ottelusarja jonka kaksi ensimmäistä peliä ovat olleet viihdearvoltaan täysin paskaa. Voisi luulla että pelataan marraskuun synkkänä iltana normaaleista runkosarjapisteistä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei, eihän tän pidä tuntua enää missään. Aina tulee uusi kausi. Kesällä jännätään ja saadaan taas huippuhankintoja ja kaikilla on kivaa, tää tulee olemaan Se kausi kun oikeesti sujuu taas.

Turhauttaa, kun sama jatkuu vuodesta toiseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hei, eihän tän pidä tuntua enää missään. Aina tulee uusi kausi. Kesällä jännätään ja saadaan taas huippuhankintoja ja kaikilla on kivaa, tää tulee olemaan Se kausi kun oikeesti sujuu taas.

Turhauttaa, kun sama jatkuu vuodesta toiseen.
Äläs manaa! Kohta tulee Nybari, Everi tai joku dinoista kertomaan medialle, että IFK on nyt KHL. Se on aikamoisen ontto fiilis kun sitä seuraavaa kautta ei tulekaan.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Äläs manaa! Kohta tulee Nybari, Everi tai joku dinoista kertomaan medialle, että IFK on nyt KHL. Se on aikamoisen ontto fiilis kun sitä seuraavaa kautta ei tulekaan.

Miksi mennä sarjaan jota ei muutaman vuoden kuluttua edes ole olemassa? KHL hajoaa Putlerin Venäjän mukana. Paska maa, paska sarja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miksi mennä sarjaan jota ei muutaman vuoden kuluttua edes ole olemassa? KHL hajoaa Putlerin Venäjän mukana. Paska maa, paska sarja.
Melkein samaa mieltä sun kanssa (Paska maa, muttei paska sarja) mutta aika pahasti suhahti ohi pointista, joka nyt ei todellakaan ollut ehdottaa IFK:n siirtymistä itään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Melkein samaa mieltä sun kanssa (Paska maa, muttei paska sarja) mutta aika pahasti suhahti ohi pointista, joka nyt ei todellakaan ollut ehdottaa IFK:n siirtymistä itään.

Uskon, että minä ymmärsin. Pahoittelut vaan ja jos et kerro kellekään niin voin kuiskata, että vähän on kuitenkin ikävä.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Vituttaa teidän puolesta, Melart olisi ollut saatavilla keväällä 2014. Turhan helppo laji tämä jälkiennustaminen, tapahtui ISO MOKA.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös