Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Alkoi muuten yht'äkkiä vituttamaan Kimin sössiminen Bluesiin. Kimi olisi ollut juuri sellainen isähahmo joukkueelle, jota HIFK olisi kaivannut Ville Peltosen jälkeen. Ja ei olisi tarvinnut katsoa edes kauas. Toki HIFK:n ja Kimin välillä oli monta mutkaa matkassa, ja paluu petopaitaan ei ollut enää helppoa Petun koirankopin jälkeen, mutta kyllä se vain vituttaa edelleen.
Ja Simokin vielä Bluesissa... Voi saatanan saatana... Nyt just tuntuu siltä, että HIFK:sta ei ole mitään jäljellä. Todella tyhjä olo.
Toisaalta...mitä ihmettä tämän kauden HIFK:ssa olisi Liivik tehnyt? Istunut boxissa turhautumisista selkeän pelitavan puutteessa? Simo on nimittäin 100% sellainen pelaaja, ketä tarvitsee tiukat raamit valmentajalta jotta tulosta tulee. Vrt. KJ sekä Aho, molemmilla on sooloilut nopea tie katsomoon jne. Viime kauden Raivo oli, sinänsä hassusti, juuri sopiva koutsi Simolle myös. Lisäksi mun mielestä Liivik oli HIFK:ssa mestaruuden jälkeen vähän roolinsa vanki, piti olla sheriffiä ja tietää missä kukin asuu. Nyt kun on saanut Espoossa taas kiinni siitä mikä lätkässä on tärkeintä+jättänyt jään ulkopuoliset hommat vähemmälle, tulosta tulee vähemmän yllättäen.
Toisaalta mä myös luulen että sekä Kimi ja Ramstedt olisi molemmat tuhottu Raivon aikana. Ei taiteilijat kestä huutoa, niitä pitää muokata eri tavalla...