Nyt just vituttaa!

  • 2 580 842
  • 12 196
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
1+1= Negatiivisesti ajatellen hävitään Saipalle perjantaina.

Viimeksi tuli Lappeenrannassa ansaitusti kuokkaan juuri JYP voiton jälkeen, tässä on nyt käsillä samat ainekset sillä erotuksella, että SaiPa tulee pelaamaan Nordikselle. Jos nuoret saavat pelata ja pelataan tällä puulaakijoukkueella, niin uskon voittoon.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1+1= Negatiivisesti ajatellen hävitään Saipalle perjantaina.

Ei se ole negatiivista ajattelua, vaan realismia. Ei tarvitse olla kummoinenkaan ennustaja ymmärtääkseen, että vaikea peli on tulossa. Asennevammaa en pelkää, pikemminkin ylilatautumista ja SaiPan helvetin fiksua vieraspelaamista. Selin on hyvä reagoimaan kesken pelin (esim. Narri-peli), joten mielenkiinnolla odotan, miten IFK ja Matikainen vastaa huutoon, jos peli ei lähde rullaamaan odotetusti. Se on nähkääs sillä tavalla, että IFK tykkää itse tehdä itselleen asiat vaikeiksi. Nyt olisi junnuilla hyvä mahdollisuus ladata kaikki paukut SaiPaa vastaan, kun jotkut muut keskittyvät jo lauantain ähkimiseen Pelsuja vastaan. Jos olisin Petu, en vielä perjantaiksi nostaisi pelaavaan kokoonpanoon saikkulaisia, vaan vetäisin eilisellä kokoonpanolla SaiPaa vastaan. Lauantaiksi sitten kaikki kynnelle kykenevät Lahessa laatikkoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep jep, niinhän siinä kävi, että 2-0 johto kuivui kasaan ja jatkoaika kutsui. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, ettei noita idän sputnikeja vastaan osata pelata kunnolla? Hämpton vei Pelsuilta vähintään yhden pisteen, ehkä kaksikin riippuen rankkarikisan tuloksesta ja IFK olisi saanut lahtelaisia kiinni, mutta ei, kun piti mennä ryssimään oma ottelu.

Jahas, Pelicans voitti rankkareilla ja nappasi kaksi pistettä. Ero Pelicansiin ei siis ainakaan kutistu tänään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jep jep, niinhän siinä kävi, että 2-0 johto kuivui kasaan ja jatkoaika kutsui. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, ettei noita idän sputnikeja vastaan osata pelata kunnolla?
Kannattaa olla iloinen siitä, että playoffeissa eivät ainakaan tule vastaan. Iloinen voi olla myös Redraman hyvästä pelistä, vaikka just nyt vähän vituttaisikin.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari asiaa:
1. tuomarien lipsuminen kiekottomien kahvaamisessa.
2. Vittu jengi pelaa liian hyvin. Sairastupa tyhjenee ja kaikki näyttää liian hyvältä. Joku juttu tässä mättää.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti. Mikään ei vituta just nyt, kun kuulemma Granlund ja Pesonenkin on tulossa mukaan. IFK:lla on tuossa aika iskukykyinen joukkue ja palaset kohdillaan.

Tosiaan, täytyyhän tässä olla joku koukku. Kohta vituttaa varmaan taas niin ankarasti.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Näinhän se on pakko olla, eiköhän Petu ole tilannu sen vuotuisen shit-lähetyksensä jostain Berliinin eläintarhasta. Siellä nimittäin sitä riittää.
 

rroni18

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, jalkapallo ja muu huippu-urheilu
Eikö tähän ketjuun saa kirjoittaa, jos vituttaa vitusti? Miksi täällä muuten olisi näin hiljaista?

Vituttaa, kun otetaan narreilta turpaan munattomilla esityksillä, eikä joukkue edes yritä (tosissaan) voittaa tätä sarjaa. Mikä siinä on, että 5-5 pelissä ollaan niin kusessa?

Vituttaa, että menin lyömään liikaa vetoa HIFK:n puolesta, ja nyt näyttää, että olen köyhtymässä oikein olan takaa.

Vituttaa, kun narrit tulee huutelemaan 24/7.

Vituttaa, kun vituttaa näin vitusti. (oliko tarpeeksi emätintä vai lisäänkö vielä pari?)
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa että kerrankin kun mulla on kausari pleijareihin ne näyttävät loppuvan ennen kuin oikeastaan alkoivatkaan. Jos keskiviikkona hävitään niin ei ole edes yhtään juopottelumatsia!
Joka pilvessä on kultareunus: Ensi kauden kausikortti tulee halvaksi kun saa jotain hyvityksiä. Tietystihän sen ostan. Ja katson. Ja petyn. Ja juon sitten kaljaa. Ja lihon. Miksi?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mulla on niin tyhjä olo, että ei edes vituta. Pitääkö avata "onpa tyhjä olo" -ketjukin? Voi vittu. Me on muuten hävitty tää kausi. Vastustajalla on änhooäl-tasoinen puolustus, turhaan te pojat siellä edes yritätte. Mä lähden Kummolan ja Jutin kanssa ny saunomaan. Voitte pelata sen keskiviikon matsin, jos haluatte, mutta ei sillä mitään merkitystä ole.
 
Nyt just vähän vituttaa muutaman runkopelaajan asenne:

1. Mikke Granlundin tuplapitkät vaihdot

2. Janne Pesosen "yksin neljän miehen ohi siniviivalle ja siitä ropelli päätyyn"

3. Oliko El Capitan väsynyt vai minkä vitun takia selkä suoristui?

Ja mitä vittua on tapahtunut Petteri Wirtaselle. "Liigan paras kahdensuunnan sentteri" kulkee tällä hetkellä lempinimellä "-4"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hyvä, JHag, etkö muista, että HIFK voittaa aina silloin kun sitä vähiten odottaa? Nothing is over.

Kyllä mä ton tiedän, mutta kun nyt ei riitä se yksi voitto. Otetaan silti vastaan, ei siinä mitään.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Kyllä mä ton tiedän, mutta kun nyt ei riitä se yksi voitto. Otetaan silti vastaan, ei siinä mitään.

Niin, mutta sen lisäksi, että Jokerit on pelannut todella hyvin, niin HIFK "kärsii kun mikään ei onnistu"-syndroomasta. Tämä takalukko pitää avata heti.

Pitkä runkosarja ei valehtele - keskimäärin HIFK on parempi jengi pitkässä juoksussa => jos takalukko avautuu ja HIFK voittaa keskiviikkona, niin en näkisi perjantain voittoa mahdottomana => tästä tulee vielä pitkä sarja.

Granlund parantaa koko ajan, tänäänkin oli muutama huikea syöttö (esim. Peltonen), laiturit ei vain laita sisään.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun ei edes vituta. Homma näyttää jotenkin niin selvältä.
Ja tän hetken fiilis on vain syvä rauha. Sainkohan mä slaagin jossain vaiheessa. Muutenkin täällä katossa leijaillessa on ihan erilaista. Ja miks mä nään mun ruumiin tuolla alhaalla.
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitte pelata sen keskiviikon matsin, jos haluatte, mutta ei sillä mitään merkitystä ole.

Tulis sillä yks kotipeli ja kassaan rahaa. Jolla voidaan ens kaudella taas ostaa varamoken varamokke kun lonkat naksahtelee.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Vituttaa kun Petulle ei sais edes vaatia potkuja. 7+3 mallia oleva paskapaperi vain käteen ja takaisin säälijengiksi. Jos valmentaja, jonka etukäteen paras ominaisuus on kevään pelien suoritustaso, esittelee tällaista skeidaa ja saa jatkaa, niin on ihme. Kun toi 7+3 on lusittu, voidaan palkata koodinimellä "petteri" joku pelikirjavalmentaja. Sihvonen on silloin palannut änäristä ja tulee pistämään nakkipaketin kasaan. Tämäkin tapahtuu ennemmin kuin paskaa syödään kannusta. Vittuvittuvittu.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten vituttaa kun ei edes vituta. Arvasin/tiesin et näin tässä käy ja samoin käy myös Leijonille kotikisoissaan muttei sekään vituta ja sekin vituttaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mua on vituttanut viime Torstaista asti. Rupee ympärillä olevalla jengillä olemaan vähän kestämistä. Melkein sitä toivois armonlaukausta huomenna, mutta ei kuitenkaan ees sinnepäinkään.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Mua on vituttanut viime Torstaista asti. Rupee ympärillä olevalla jengillä olemaan vähän kestämistä. Melkein sitä toivois armonlaukausta huomenna, mutta ei kuitenkaan ees sinnepäinkään.

Sama juttu toivon, että armonlaukaus tulisi huomenna, se vasta vittuimaista olisikin kun otettaisiin seuraavat kaksi voittoa ja sitten hävittäis. Vituttaa myös se kun ajattelee, että eihän tässä tarvii hoitaa kun huominen peli ja seuraava himassa ja narreilla on paskat housussa. Näin ei todellakaan kuitenkaan tule käymään.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blues on siis nousemassa Marjamäen johdolla melko keskinkertaisella pelaajamateriaalilla 3-0 tappioasemasta 3-4 voitoin jatkoon Sm-liigan runkosarjan voittaja Kalpasta, kun taas HIFK hävisi liigan parhaalla pelaajamateriaalilla Matikaisen johdolla puhtaasti 0-4 Jokereille pystymättä kertaakaan edes haastamaan vastustajaansa tasapäiseen kamppailuun... Voisi lievästi sanoa, että vituttaa... Miten on jumalauta mahdollista ettei pystytty edes HAASTAMAAN noita vitun narrinaamoja?!? Siis nehän pelasivat, joka ikisen pelin täysin samalla kaavalla, ja tämä kaavahan oli tuttuakin tutumpi viime kaudelta, jolloin marssittiin mestaruuteen saakka. Nyt ollaan kesälomilla ja ulkona sataa lunta... MITÄ VITTUA SIELLÄ OIKEIN TAPAHTUI?!?!?!
 

scholl

Jäsen
Miten on jumalauta mahdollista ettei pystytty edes HAASTAMAAN noita vitun narrinaamoja?!? Siis nehän pelasivat, joka ikisen pelin täysin samalla kaavalla, ja tämä kaavahan oli tuttuakin tutumpi viime kaudelta, jolloin marssittiin mestaruuteen saakka. Nyt ollaan kesälomilla ja ulkona sataa lunta... MITÄ VITTUA SIELLÄ OIKEIN TAPAHTUI?!?!?!

Et ole sisäistänyt paskansyöntiä. Alhainen itseluottamus, alakuloisuus, mielenterveyden ongelmat, häviämisen kulttuuri, pelitavan puute, luovuttaminen jne. Eihän siinä mitään silloin haasteta, vaan annetaan periksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös