Ei mua olisi ainakaan viime kevään paikallissarja innostanut paskaakaan, jos oltaisiin otettu Lukolta kuivana kakkoseen heti perään välierissä.
Vahva kannatus tähän. Mulle ei ole koskaan riittänyt se, miten menee keskinäiset narrien kanssa verrattuna siihen, miten menee koko sarja. Mulla on pari frendiä, jotka mittaavat koko kauden suunnilleen sillä, miten on väännetty keskinäiset. Mä voin vaikka kipuilla runkosarjassa joka kerta pataan narreilta (joka ei ole kivaa kuitenkaan), jos saan palkaksi kannun nostelun keväällä. Kukaan ei muistele silloin runkosarjaa. Samoin playoffit pesee runkosarjan satanolla. Joku laskee nytkin, että keskinäiset meni narreille itse asiassa "vain" 5-4 ja ihmettelen oikeasti jos joku vitun talviklassikon voitto + muutama muu runkosarjavoitto jotenkin lohduttaa pleijarien täystyrmäyksen jälkeen. Kelasin juuri samaa; tuskin kukaan narrifani saa käsittämättömiä kicksejä tästä keväästä, jos putoavat Jypiä vastaan. Kyllä meidänkin viime kevään pääasia oli kannun nostelu ja kun pelattiin Lukko-sarjaa, en itse ainakaan ajatellut pätkääkään narrisarjaa.
Kuka sitten voittaa tänä keväänä? Kiinnostaa oikeasti yhtä paljon kuin kilo paskaa. Ei ole suosikkia, eikä antisuosikkiakaan. Mulle on aivan sama voittaako narrit vai joku muu. Olen täysin fiksoitunut HIFK:hon. Olen aina sanonut mun "keskinäiset on koko kausi" -frendeille, että olen niin kova HIFK-fani, että mulle ei jää aikaa/energiaa/kiinnostusta olla samalla narrien antifani. En siis käy ilkkumassa, jos ne putoaa. Näen asian niin, että jos olisin kiihkeä narrien antifani, uhraisin heille lähes yhtä paljon aikaa ja energiaa kuin HIFK:lle ja oisko se sitten eräänlaista narrien nonsaleeraamista, että pidän heitä vain joukkueena muiden joukossa? Kun pelataan vastakkan, niin siinä tilanteessa on tietenkin aina erityislataus, mutta keskinäisten ulkopuolella mulla ei ole aitoa kiinnostusta antifanittaa Ilmalan puupäitä. Ai niin, nyt muuten vituttaa, kun ei pelata enää.