1+1= Negatiivisesti ajatellen hävitään Saipalle perjantaina.
Noh, toivon että pelaajien päässä jyskyttää vielä Lappeenrannan matka parin viikon takaa, ja otetaan vahinko takas perjantain kunniaks.
Kannattaa olla iloinen siitä, että playoffeissa eivät ainakaan tule vastaan. Iloinen voi olla myös Redraman hyvästä pelistä, vaikka just nyt vähän vituttaisikin.Jep jep, niinhän siinä kävi, että 2-0 johto kuivui kasaan ja jatkoaika kutsui. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, ettei noita idän sputnikeja vastaan osata pelata kunnolla?
Mulla on niin tyhjä olo, että ei edes vituta.
Hyvä, JHag, etkö muista, että HIFK voittaa aina silloin kun sitä vähiten odottaa? Nothing is over.
Kyllä mä ton tiedän, mutta kun nyt ei riitä se yksi voitto. Otetaan silti vastaan, ei siinä mitään.
Voitte pelata sen keskiviikon matsin, jos haluatte, mutta ei sillä mitään merkitystä ole.
Mua on vituttanut viime Torstaista asti. Rupee ympärillä olevalla jengillä olemaan vähän kestämistä. Melkein sitä toivois armonlaukausta huomenna, mutta ei kuitenkaan ees sinnepäinkään.
Miten on jumalauta mahdollista ettei pystytty edes HAASTAMAAN noita vitun narrinaamoja?!? Siis nehän pelasivat, joka ikisen pelin täysin samalla kaavalla, ja tämä kaavahan oli tuttuakin tutumpi viime kaudelta, jolloin marssittiin mestaruuteen saakka. Nyt ollaan kesälomilla ja ulkona sataa lunta... MITÄ VITTUA SIELLÄ OIKEIN TAPAHTUI?!?!?!