Nyt just vituttaa!

  • 2 589 476
  • 12 236
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mulla on ollut sellainen periaate, etten HIFK:ta vastaan pelaa,

Itselläni oli myös kauan tuo periaate, mutta se on tässä vuosien saatossa jostain syystä alkanut murentua. Ei tuohon joukkueeseen voi kuitenkin niin paljoa luottaa, valitettavasti. Pitää katsoa aina, mistä lähtökohdista peliin lähdetään...
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se jännä juttu, että Virran jengit ja Kuopion kalakukot ovat noin kryptoniittia HIFK:lle. Meillä ei ole ollut oikein missään vaiheessa matsia mitään sanottavaa TPS:lle vaan olemme olleet koko pelin täysin purjeessa. Ihme hommaa.
 

KIBE#9#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ollut sellainen periaate, etten HIFK:ta vastaan pelaa, mutta näköjään näitä joukkueita, joihin Virran Pekka on perintönsä jättänyt, pitäisi alkaa pelata HIFK:ta vastaan. Järkyttävää touhua.

Mua vituttaa nyt kaksi asiaa niin maan perusteellisesti;Se etten pelannut ifk:ta vastaan vaikka kerroin oli niin houkutteleva,ja se että maksoin taas sen 9 egeä että saan katsoa tota PASKAA!

Yksi positiivinen asia tämän vitutuksen keskellä on se etten ostanut lippua halliin vaikka olin erittäin lähellä tehdä sen.

Tästä lähtien pelaan aina nordiksen munattomia neitejä vastaan kun vastassa on tps,kalpa,saipa ja jyp.

Voi vittu kun jäi hyvä fiilis taas tästäkin illasta,ei muuta kuin Sakua napaan,jos se helpottais oloa...

Edit 1:
Narritkin johtaa poroja vastaan,voi vitun vittu stana!
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Kausi meni vituiksi jo siinä vaiheessa kun tuolle valmennukselle tehtiin sopparit ja annettiin Nybarin koota jengin. Morjens!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi turhauttava esitys IFK:lta. Näitä on nähty tänä syksynä ihan liikaa ja usein vielä kotona.

Hirveä määrä löysiä, "vähän sinnepäin" -ratkaisuja ja harhasyöttöjä.

Vituttaa, kun kotiyleisö palkitaan tuollaisella paskalla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tästä lähtien pelaan aina nordiksen munattomia neitejä vastaan kun vastassa on tps,kalpa,saipa ja jyp.

Kehoittaisin myös harkitsemaan, kun vastassa on mm. bleg, narrit, hpk, tamppara, ipa, rauma, pori, porot, kaanit, heinola, kouvola, turku, sportti, jukuripäät, koovantaa... Ihan vaan vitutuksen minimoimiseksi.

Kausi meni vituiksi jo siinä vaiheessa kun tuolle valmennukselle tehtiin sopparit ja annettiin Nybarin koota jengin. Morjens!

Kyl Nyyberillä on ollut ideaakin ajoittain tuossa touhussa. Edelleen olen kiitollinen siitä, ettei se Tuomon kuollut veli skulaa meillä. Mutta jäin kelaan, että mikä vitun valmennus? Itse en ihan siksi noita kutsuisi.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK oli ennen tätä iltaa liigan 9. paras kotijoukkue, eikä sijoitus ainakaan tänään noussut. Tämä vituttaa aika vitusti tälläkin hetkellä.

No mutta hävitään nyt vielä lisää näitä kotipelejä, jookosta. Nimimerkillä mikä vitun kotietu play-offeihin?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tosi turhauttava esitys IFK:lta. Näitä on nähty tänä syksynä ihan liikaa ja usein vielä kotona.

Hirveä määrä löysiä, "vähän sinnepäin" -ratkaisuja ja harhasyöttöjä.

Vituttaa, kun kotiyleisö palkitaan tuollaisella paskalla.

Tässäpä tämä pähkinänkuoressa. Ekassa erässä oli sentään pari paikkaa, mutta ensimmäisen kerran joku muu kuin 4.kenttä yritti tsempata kolmannessa erässä.
Koko matsin kun olisi vääntänyt samalla tavalla kuin kolmannen, olisi pisteitä jäänyt Stadiin.
Huomenna Tampereelle ja jumalauta...haluan nähdä erilaisen IFK:n kuin tänään. Haluan nähdä yritystä heti ekasta vaihdosta lähtien aina viimeiseen vaihtoon asti.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK oli ennen tätä iltaa liigan 9. paras kotijoukkue, eikä sijoitus ainakaan tänään noussut. Tämä vituttaa aika vitusti tälläkin hetkellä.

No mutta hävitään nyt vielä lisää näitä kotipelejä, jookosta. Nimimerkillä mikä vitun kotietu play-offeihin?

Kotiedusta ei ole ollut HIFkille mitään hyötyä ennenkään Playoffseissa. 2 edellistä kautta menetettiin kotiedut heti ekoissa peleissä ja viimekin kaudella Jokereita ja Lukkoa vastaan sama meininki, ekassa pelissä kotona turpiin. Ainoastaa pluussia vastaan pidettiin kotietu häthätää, olikohan 3-2.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Voi vitun Villen jalka minkä teit!

Voi elämän kevät että vituttaa Peltosen loukkaantuminen, kun ei sattunut edes matsissa vaan harjoituksissa! Saatanan helvetti!
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjuhan on pudonnut häpeällisesti pohjamutiin ja edellinen viesti on viime vuodelta! Korjataan tilanne.

Just nyt vähän vituttaa että lomamatkan ynnä muiden kinkereiden takia jää tammikuussa näkemättä 4 peliä. Toisaalta, pääseepähän kaverit höytymään kausareista...Mut vituttaa silti kun nyt pelikin on viihdyttävää ja ollaan nosteessa.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Keväällä vielä luuli että Vau, HIFK on raudanluja, ammattimainen organisaatio VIHDOINKIN! Vaan eipä olekaan. Täysin amatöörimäisen valmennustroikan roikottaminen jengissä osoittaa että HIFK ei sittenkään ole edistynyt sillä tavalla kun menestyvän organisaation pitäisi. Penan aikainen luuseri-henki huokuu edelleen HIFK;ssa. Pelätään tehdä vaikeita mutta tarvittavia päätöksiä. Pannaan pää puskaan ja toivotaan ettei kukaan huomaa kun homma kusee. Myöhemmin tullaan sitten selittelmään miksi asiat meni pitkin sanonko mitä. Toistaiseksi on maksavaa populaa tullut hallille enemmän kuin esim. viime kaudella, mutta kuinka kauan jaksetaan kantaa fyrkkaa kassaan jos peli on tuollaista eilisen kaltaista paskaa, tammikuussa, jolloin paletin pitäisi olla kasassa kevään ratkaisupelejä varten? Ei hyvältä näytä!

Olen helvetin pettynyt jos Matikainen jatkaa ensi kaudella HIFK;n päävalmentajana!
 

MoBi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flintstensstigen Idrot Förening Kamrater
Kadonnut "Petulle kenkää"-ketju

Mihin helvettiin on kadonnut tuo "Petulle kenkää"-ketju. Kun katsoo taas tämän päivän ketjutuksia niin alkaa oikeasti vituttamaan. Kakkosketjussa porskuttaa Reepperbaahn + Raju-Eki ja Kuhdalle ja Wirtaselle on näytetty persettä - eiku siis kolmosketjua. Positiivista on se, että se "Conaniksi" nimetty möykky ei mahdu pelaavaan kokoonpanoon, mutta se ei saa vitutusta laskemaan. Tästäkö se tappioputki taas alkaa...
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihan vitusti.

Viimeisin IFK:n peli, johon on ollut kohtuullisen tyytyväinen on tuo Kalpa-matsi. Muut enemmän tai vähemmän paskaa, vaikka on kai senkin jälkeen jokin peli voitettu. Mutta esim. Blues-matsissa jyrän alla koko 60 minuuttia.

Hankala nähdä tässä tilanteessa mitään positiviista. IFK pelaa sysipaskaa jääkiekkoa ja ottaa ansaitusti illasta toiseen tukkaan. Peli ei kehity mihinkään suuntaan, vaan on tuota samanlaista riippumatta myöskin siitä pelataanko kotona vai vieraissa.

Tekisi mieli sanoa, että ollaan hävitty tää kausi, mutta pidän turpani kiinni. Kaikkihan on mahdollista, mutta tällainen kyntäminen tuolla rosterilla? Näköjään tämäkin on mahdollista. Perkele.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, kun Kurvinen ei saa maalia. Okei, ei sillä tänään ees ollu paikkoja paitsi yks ohiveto punaviivalta, mut silti! Mikko jos kuka ansaitsisi tasasen hyvien otteiden ansiosta MAALIN.

Se päivä, kun Mikko laukoo kiekon maaliin. Sitä en tuu unohtaa ikinä.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, kun Kurvinen ei saa maalia. Okei, ei sillä tänään ees ollu paikkoja paitsi yks ohiveto punaviivalta, mut silti! Mikko jos kuka ansaitsisi tasasen hyvien otteiden ansiosta MAALIN.

Se päivä, kun Mikko laukoo kiekon maaliin. Sitä en tuu unohtaa ikinä.

Minä vuonna Mikko osui edellisen kerran? Muistan yhden tilanteen, olisiko ollut kaudella 2009-2010, kun Mikko nousi hyökkäykseen, pani pari vastustajaa ns "vettä korvasta"-harhautuksella spydärille ja veti yläputkeen. Veskari ei ehtinyt juuri hievahtaakaan. Olimme sanattomia varmaan 5 minuuttia....
Vituttaa vieläkin, kun Mikko ei tehnyt siitä byyriä.....
 

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Minä vuonna Mikko osui edellisen kerran? Muistan yhden tilanteen, olisiko ollut kaudella 2009-2010, kun Mikko nousi hyökkäykseen, pani pari vastustajaa ns "vettä korvasta"-harhautuksella spydärille ja veti yläputkeen. Veskari ei ehtinyt juuri hievahtaakaan. Olimme sanattomia varmaan 5 minuuttia....
Vituttaa vieläkin, kun Mikko ei tehnyt siitä byyriä.....

Omin silmin en ole nähnyt, mutta ET:ssä teki viime vuonna maalin ja Ruotsissa Morassa kausilla 2006-2007 ja 2007-2008 kummallakin huimat 4 maalia / kausi!!
SM-liigassa Mikko on osunut viimeksi 2005-2006.

Nää tiedot siis Eliteprospectsin kautta
 

Touho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomi, Minnesota
Minä vuonna Mikko osui edellisen kerran? Muistan yhden tilanteen, olisiko ollut kaudella 2009-2010, kun Mikko nousi hyökkäykseen, pani pari vastustajaa ns "vettä korvasta"-harhautuksella spydärille ja veti yläputkeen. Veskari ei ehtinyt juuri hievahtaakaan. Olimme sanattomia varmaan 5 minuuttia....
Vituttaa vieläkin, kun Mikko ei tehnyt siitä byyriä.....

Viime kaudella Tepsiä vastaan Kurvinen heitti juuri tällaisen suorituksen, ja samalla tuli ihmeteltyä kaverin kanssa, mitä se Kurvisen poika meni tekemään :)
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä luulen että Kurvin maagiset otteet johtuvat nimenomaan tosta ei-maaleja jutusta. Sellainen kutina mulla on, Maaliton-Kurvi pitää on oman pään Kingi jne. Jatkakoon samalla linjalla, jättäköön vielä vaikka syötötkin veke jos hoitaa omaa päätä+keskialuetta samalla tavalla mitä tähän asti on nähty.

Olen mielelläni väärässä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olen suht varma, että kun Kurvi sen maalin kohta tekee, niin Kibe tai joku muu vekkuli hakee sen kiekon Mikolle talteen. "Häh, ootsä siis ennenki jo tehny?" :)

Mikko Kurvinen on niitä ainoita asioita tämän hetken HIFK:ssa, joka ei vituta. Vaatimaton ammattimies hoitaa oman tonttinsa moitteetta illasta toiseen. Siinä sivussa välillä paijaa vastustajaa niin, että luu paistaa. Toivottavasti pelaa koko loppu-uransa meillä, vaikka ei tekisi yhtään pistettä enää koskaan.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Kyllähän noi IFK:n epätasaiset otteet todellakin vitutttavat. Ikinä et tiedä mitä on tulossa. Onhan se toisaalta ihan virkistävää, kun saat joka päivä jännittää, että taivas varjele, mitä sieltä tulee. Erityisesti nyt vituttaa Granlundien otteet. Molemmat ovat kohtalaisen pihalla, ovat olleet jo monta matsia...
Make on vasta etsimässä paikkaansa sm-liigassa ja nämä heikommat otteet on helpompi ymmärtää, vaikka toki se vituttaa ettei peli kulje.
Miken otteissa oikeastaan vituttaa se, kun mies ei pelaa tasollaan. Mikke on tunnettu tasaisuudestaa, mutta nyt tämä huonompi jakso on jo venynyt turhan pitkäksi. Puristaa mailaa ei mikkemäiseen tyyliin. Myös ajoittaista vittuuntumista pelin aikana on näkynyt. Johtuneeko sitten omista huonoista otteista, Matikaisen "pelikirjasta", vai molemmista tai jostain muusta, sitä en tiedä.
Luotan kuitenkin Miken "comebackiin" ja että saamme nauttia miehen huikeista esityksistä vielä useaan otteeseen tämän kauden aikana. Loistava pelimies, ehdottomasti. Nyt vaan rentoutta siihen pelaamiseen. Jäällä on monta peluria, jotka voivat myös ratkaista matsin omalla henkilökohtaisella taidollaan. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse, vaikka taitoa ja pelisilmää on huikea määrä.

Mikko Kurvinen on kyllä poikkeus siinä, että herra ei todellakaan vituta! =D Fanikatsomon oma Gooni, jonka maalia odotetaan kuin kuuta nousevaa! Niin, jos ja kun luet tätä Kurvi, niin ei me sulle vittuilla, vaikka mölistään kun sulla on kiekko. Me oikeesti ja vilpittömästi toivotaan sulle onnistumisia ja etenkin sitä maalia. Eilenkin odotettiin, että saisit ylivoimalla kiekon viivaan, mutta eihän kukaan prkl syöttänyt. Taivas varjele sitä älämölöä, kun se maali joskus syntyy!
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Joo on pakko avautua. Vituttaa tää ainainen itkeminen et Petu on paska, Hirso on paska, pelitapa on paska, vittu kaikki on paskaa paitsi kusi!
Se on oikein et kyseenalaistaa ja samalla välittää mitä HIFK tekee, mutta rajansa kaikella. Lukemalla näitä juttuja mitä täällä lukee ja jos ei katsois sarjataulukkoo luulis et IFK olisi Ilveksen kaa samoilla sijoilla.

Ainut minkä me voimme tehdä on IFK:oon hyväksi on tukea ja kannustaa myöskin heikolla hetkellä. Lätkä siisti asia josta tulee nauttia eikä itkeä ja valittaa.

Tässä vielä hieman faktaa viimeisistä matseista.

Nimi O V JaV JaT T M PM ME P P/O
HIFK 25 15 4 0 6 81 57 24 53 2,12
JYP 25 13 3 2 7 71 48 23 47 1,88
KalPa 25 13 3 2 7 72 57 15 47 1,88
Pelicans 25 10 5 2 8 80 69 11 42 1,68
Ässät 25 13 1 1 10 82 74 8 42 1,68
Kärpät 25 12 2 0 11 71 62 9 40 1,60
TPS 25 11 2 1 11 58 73 -15 38 1,52
Jokerit 25 8 2 8 7 70 63 7 36 1,44
HPK 25 8 4 1 12 65 71 -6 33 1,32
Lukko 25 8 3 3 11 69 77 -8 33 1,32
Tappara 25 9 2 2 12 53 70 -17 33 1,32
SaiPa 25 7 1 9 8 58 67 -9 32 1,28
Ilves 25 5 4 5 11 67 83 -16 28 1,12
Blues 25 4 5 5 11 63 79 -16 27 1,08

Ei muuta ku pees änd loov ja hallille hymyissä suin!!!!
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Vituttaa HIFK-fanit, jotka dissaa täällä esim Sakkea tai Petua koko ajan aika kohtuuttomasti. Tai dissaa fanikatsomossa Redenbachia jokaisessa vaihdossa alusta loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös