Yritysmyynti ois vetänyt paljon paremmin ja veikkaan että ois kasvanut reilusti.Hyvä ettei tätä tapahtunut. Veikkaan että yleisömäärä olisi notkahtanut, kun aika moni fani olisi ratapihalle siirtymiseen sijaan siirtynyt boikottiin.
Yritysmyynti ois vetänyt paljon paremmin ja veikkaan että ois kasvanut reilusti.Hyvä ettei tätä tapahtunut. Veikkaan että yleisömäärä olisi notkahtanut, kun aika moni fani olisi ratapihalle siirtymiseen sijaan siirtynyt boikottiin.
Ei ole. HIFK:n ehtona oli saada ravintolatoiminnot itselleen. Ymmärrän kyllä hyvin sitäkin vaihtoehtoa, että olisivat sinne siirtyneet. Nordiksen katsojamäärät kun alkaa olemaan aika tapissa.
Hyvä ettei tätä tapahtunut. Veikkaan että yleisömäärä olisi notkahtanut, kun aika moni fani olisi ratapihalle siirtymiseen sijaan siirtynyt boikottiin.
Samoin, sinne rybylään en varmasti ole menossa.Itse olen muutenkin boikotissa, mutta en todellakaan olisi mennyt sinne, jos halli olisi edelleen ollut nykyisten omistajien hallussa. Ihan sama minkälaisilla vuokravirityksillä sitä olisi kierretty. Ja 8len melko varma, että suuri osa IFK-kannattajista ajattelisivat samoin. Ihme kuvio kertakaikkiaan.
En tiedä oletko huomannut mutta hallihan on ollut myynnissä, että se saataisiin pois venäläisomistuksesta. Et kai olettanut, että HIFK pelaisi venäläisten omistamassa hallissa? Ei helvetti.Miten olivat ajatelleet pakotteiden kanssa? Vai oliko ajatuksena, että omistajana on joku muu taho kuin oligarkit? Tämä kuvio ei kyllä avaudu mulle.
En tiedä oletko huomannut mutta hallihan on ollut myynnissä, että se saataisiin pois venäläisomistuksesta. Et kai olettanut, että HIFK pelaisi venäläisten omistamassa hallissa? Ei helvetti.
Hallilla on aiemmin ollut länsimaisia ostajaehdokkaita eivätkä ne liity mitenkään tähän Selänne-kuvioon, koska itse kuulin tästä HIFK-kytköksestä melkein vuosi sitten. Veikkaan että toimittajatkin sotkevat nämä keskenään.Selänteen suunnitelma oli vuokrata halli venäläisiltä.
Pitäisi kieltää perustuslaissa se vitun EHT höntsä. Ketä helvettiä se paska edes kiinnostaa? Aina poikkeuksetta siellä joku menee paskaksi tai jotain muuta skeidaa käy...Vituttaa jo etukäteen tuleva maajoukkuehöntsä. Pakarinen sinne valitaan ainakin, Vessikin todennäköinen vai lähteekö koko ketju. Riittää kun yksikin heistä loukkaantuu ja HIFK:lla ei ole enää syömähammasta.
Nämä kaikki. Itse en ole katsellut, enkä tunne ketään joka katsoisi noita höntsiä.Pitäisi kieltää perustuslaissa se vitun EHT höntsä. Ketä helvettiä se paska edes kiinnostaa? Aina poikkeuksetta siellä joku menee paskaksi tai jotain muuta skeidaa käy...
Täysin turhia pelejä. Jos verrataan fudiksen puolella olevaan Nations Leagueen, jossa on oikeasti panosta, EHT on vain kaljakarnevaali.Nämä kaikki. Itse en ole katsellut, enkä tunne ketään joka katsoisi noita höntsiä.
Vituttaa jo etukäteen tuleva maajoukkuehöntsä. Pakarinen sinne valitaan ainakin, Vessikin todennäköinen vai lähteekö koko ketju. Riittää kun yksikin heistä loukkaantuu ja HIFK:lla ei ole enää syömähammasta.
Tämä yhden ketjun joukkue näkyy tässä HPK pelin lopussa selkeästi. Jos tähän ei jossakin vaiheessa reagoida, alkaa alamäki.
Aivan ja sitten viimeistään playoffseissa joku "a.tyrväinen" ja co. ottaa Lehterän ketjun puolirikolliseen erikoiskohteluun, niin siinä sitä taas ihmeteltäisiin, miksei muu joukkue suorita.Tämä yhden ketjun joukkue näkyy tässä HPK pelin lopussa selkeästi. Jos tähän ei jossakin vaiheessa reagoida, alkaa alamäki.
Jep. Siksi olenkin ihan varma, että IFK on tällä hetkellä aktiivisesti pelaajamarkkinoilla. Eikös joku palstamme tietäjistä muutama päivä sitten tätä kertonut, hallihuhujen muodossa. Mua pikkusen kyllä huolettaa, kuinka vaikeaa uudistetun lain takia on tehdä hankintoja Atlannin takaa. Se voi olla niin hidasta, ettei ole enää lainkaan mielekästä etsiä sieltä ketään kesken kauden.Tämä yhden ketjun joukkue näkyy tässä HPK pelin lopussa selkeästi. Jos tähän ei jossakin vaiheessa reagoida, alkaa alamäki.
Just meinasin samasta aiheesta avautua. Toivottavasti keksivät hyviä ” tekosyitä” kieltäytymiselle. Lehterän kohdalla ei tekosyitä tarvita. Pennanen saattaa koittaa Leksaakin.Vituttaa jo etukäteen tuleva maajoukkuehöntsä. Pakarinen sinne valitaan ainakin, Vessikin todennäköinen vai lähteekö koko ketju. Riittää kun yksikin heistä loukkaantuu ja HIFK:lla ei ole enää syömähammasta.
Toi oli kyllä hauska!Just meinasin samasta aiheesta avautua. Toivottavasti keksivät hyviä ” tekosyitä” kieltäytymiselle. Lehterän kohdalla ei tekosyitä tarvita. Pennanen saattaa koittaa Leksaakin.
Niinpä, naurattihan se Leksaakin muttei ei suoraan sanonut eikään mikäli sellainen ”mahdollisuus” tarjoutuisi.Toi oli kyllä hauska!
Yllättävän pitkään se siellä kestiSaukkosen Mika putosi tanssikisasta. Taidamme kaikki tietää mitä se tarkoittaa. Huoh.
Graanbär…Saukkosen Mika putosi tanssikisasta. Taidamme kaikki tietää mitä se tarkoittaa. Huoh.
HIFK:n pelaajien tulisi vaatia osallistumisensa ehdoksi sen, että The Sir Penan maksamatta jääneet eläkkeet hoidetaan liiton taholta ensin kondikseen.Vituttaa jo etukäteen tuleva maajoukkuehöntsä. Pakarinen sinne valitaan ainakin, Vessikin todennäköinen vai lähteekö koko ketju. Riittää kun yksikin heistä loukkaantuu ja HIFK:lla ei ole enää syömähammasta.