Nyt just vituttaa!

  • 2 745 045
  • 12 907

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varmasti ole Garden nousemassa tai ole valmis ainakaan viiteen vuoteen, mutta kyllä mielestäni IFK:n on vaan pakko sinnitellä se aika ja pidempäänkin Nordiksella, jos tarve niin vaatii, koska ei se olisi ensinnäkään tämän seuran arvojen mukaista lähteä johonkin narrien Jaffa-arenalle vain sen rahan takia. Vielä kun se seuran rahatilanne ei edes ole millään mittapuulla mitenkään oikeasti "huono", saati sitten mitään "talouskriisiä uhkaava", kun Nordis on kerännyt aina hyviä yleisömääriä, ollut usein loppuunmyyty ja lisäksi ravintolapalvelut vetävät myös hyvin asiakkaita.
Toki IFK:lla on noin yleisellä tasolla raha-asiat kivasti. Mutta sittenkun verrataan niihin aitoihin suurseuroihin, esim. Tappara ja Ilves, niin siitä junasta IFK on kovaa tahtia jäämässä jälkeen. Raflat kirii sitä vähän, mutta ei tarpeeksi. Jos nyt jäädään kuudeksi vuodeksi (olettaen että Garden saataisiin 6v päästä) venailemaan paikoilleen niin sitten on aika pitkä matka kirittävänä Tamperelaisiin.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole. HIFK:n ehtona oli saada ravintolatoiminnot itselleen. Ymmärrän kyllä hyvin sitäkin vaihtoehtoa, että olisivat sinne siirtyneet. Nordiksen katsojamäärät kun alkaa olemaan aika tapissa.

Miten olivat ajatelleet pakotteiden kanssa? Vai oliko ajatuksena, että omistajana on joku muu taho kuin oligarkit? Tämä kuvio ei kyllä avaudu mulle.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä ettei tätä tapahtunut. Veikkaan että yleisömäärä olisi notkahtanut, kun aika moni fani olisi ratapihalle siirtymiseen sijaan siirtynyt boikottiin.

Itse olen muutenkin boikotissa, mutta en todellakaan olisi mennyt sinne, jos halli olisi edelleen ollut nykyisten omistajien hallussa. Ihan sama minkälaisilla vuokravirityksillä sitä olisi kierretty. Ja 8len melko varma, että suuri osa IFK-kannattajista ajattelisivat samoin. Ihme kuvio kertakaikkiaan.
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen muutenkin boikotissa, mutta en todellakaan olisi mennyt sinne, jos halli olisi edelleen ollut nykyisten omistajien hallussa. Ihan sama minkälaisilla vuokravirityksillä sitä olisi kierretty. Ja 8len melko varma, että suuri osa IFK-kannattajista ajattelisivat samoin. Ihme kuvio kertakaikkiaan.
Samoin, sinne rybylään en varmasti ole menossa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Miten olivat ajatelleet pakotteiden kanssa? Vai oliko ajatuksena, että omistajana on joku muu taho kuin oligarkit? Tämä kuvio ei kyllä avaudu mulle.
En tiedä oletko huomannut mutta hallihan on ollut myynnissä, että se saataisiin pois venäläisomistuksesta. Et kai olettanut, että HIFK pelaisi venäläisten omistamassa hallissa? Ei helvetti.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Selänteen suunnitelma oli vuokrata halli venäläisiltä.
Hallilla on aiemmin ollut länsimaisia ostajaehdokkaita eivätkä ne liity mitenkään tähän Selänne-kuvioon, koska itse kuulin tästä HIFK-kytköksestä melkein vuosi sitten. Veikkaan että toimittajatkin sotkevat nämä keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös