Nyt just vituttaa!

  • 2 575 058
  • 12 173

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hyi vittu, mikä matsi. HIFK aivan paska, Leksa täysi pelle ja valmennus aivan kujalla, kun ei saa jengiä viritettyä edes kauden tärkeimpiin matseihin. On hoettu runkosarja sitä ja tätä, mutta pleijareissa alkaa tapahtumaan ja sitten se on tällaista paskaa. Tässä illasssa ei ollut mitään hyvää, huonolta näyttää, erittäin huonolta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hävittiin tämä eka peli Lehterään ja Komaroviin. Lehterän piikkiin kaksi maalia, Leksan yksi. En myöskään arvosta Komarovin pelleilyä, mutta ehkäpä parin pelin pelikielto on lopulta meidän etu. Näiden kavereiden kokemuksesta ei ainakaan ollut hevon vittuakaan hyötyä.

Vituttaa. Tämä on toki vain yksi ottelu, mutta vituttaa tapa, millä Pelicans maalinsa lopulta teki.
Kausi on hävitään kuitenkin Peltoseen vaikka kuinka heität pelaajia junan alle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausi on hävitään kuitenkin Peltoseen vaikka kuinka heität pelaajia junan alle.

Vai niin. Helppoa, kun ei tarvitse pelejäkään katsella, kun on jo syylliset selvillä. Kätevää.

Mä arvostelen silloin pelaajia, kun arvostelun paikka. Vai oletko sitä mieltä, että mainitsemani pelaajat pelasivat tänään hyvin?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vai niin. Helppoa, kun ei tarvitse pelejäkään katsella, kun on jo syylliset selvillä. Kätevää.

Mä arvostelen silloin pelaajia, kun arvostelun paikka. Vai oletko sitä mieltä, että mainitsemani pelaajat pelasivat tänään hyvin?
Eivät pelanneet, mutta ei ole Peltosen valmentajana aikana kovinkaan moni muukaan yltänyt ylärekisteriin. Kun tämä pelaajien alisuorittaminen on jatkuvaa kolmatta putkeen niin silloin katseet kääntyvät päävalmentajaan. Helppoa, kun on aina tekosyyt valmiina, eikä hyväksytä sitä, että valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli kevään miehet se heikoin lenkki. Lehterä 3-1 nappi syöttö. Komarovin lopun aivan älytön purkaus. Toivottavasti ei tule jälki sanktioita. Lopussa kuitenkin veskan pois otto ja aikalisä oli positiivisinta antia. Lähellä 4-3 kavennus. Ehkä siitä jotain hyvää seuraavaan. Niin ja Tapsa hoiti tonttinsa!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eivät pelanneet, mutta ei ole Peltosen valmentajana aikana kovinkaan moni muukaan yltänyt ylärekisteriin. Kun tämä pelaajien alisuorittaminen on jatkuvaa kolmatta putkeen niin silloin katseet kääntyvät päävalmentajaan. Helppoa, kun on aina tekosyyt valmiina, eikä hyväksytä sitä, että valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla.

Valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla? Asia kunnossa. Minä en maininnut valmennusta sanallakaan, koska valittamani asiat eivät ole valmennuksen vastuulle pelin tiimellyksessä kuuluvia asioita. Sitten, kun koutsit ohjaavat pelaajia kaukosäätimellä, tilanne muuttuu.

Varmaan ymmärrät, että tämän kauden jengi pelaa nyt ensimmäistä kautta yhdessä, joten aiempien kausien juttuja on turha nyt sekoittaa tähän jengiin. Joo, ei mennyt runkosarja odotusten mukaisesti, mutta se meni jo. Nämä pelaajat ovat ihan itse koko kauden korostaneet sitä, että keväällä ovat parhaimmillaan. Ja moni pelasikin hyvin. Esim. Jääskä ja Vesalainen laittoivat napsun lisää, samoin Motin paransi aika paljonkin. Sitten oli niitä, jotka pelasivat kutakuinkin omalla tasollaan. Sitten oli pelaajia, jotka jäivät siitä omasta parhaastaan aika paljonkin. En osaa sanoa, mistä se johtui. Tuskin osaavat itsekään. Saako valmennus kuitenkin niistä hyvistä ja ihan ok-pelaajista yhtään kredittiä?

Ja ymmärrän hyvin, että kaikki tekee virheitä kentällä. Mutta nyt ne virheet, mistä maalit tulivat, olivat alokasmaisia virheitä. Ja näitä ei enää tässä vaiheessa saisi tulla. Eikä varsinkaan Lehterän ja Komarovin kokemuksen omaavilta kavereilta. Pelaaminen oli ylimielistä. Mua ei nämä yksittäisinä virheinä kiinnostele kauheasti, mutta asennepuolella kiinnostaa, koska muistissa on vielä tämän saman kaksikon pelleilyt muutaman viikon takaa. Ja mä en niistä tykännyt, koska fokus oli epäolennaisissa asioissa. Lehterän uskon voivan parantaa, mutta Komarovista en ole varma. Toivottavasti pystyy parantamaan ja pää kestää.

Asioista eri mieltä olevien näkemysten väittäminen toistuvasti tekosyyksi, on aina laiskaa. Vähän sama kuin sanoisi, että joku ei tehnyt maalia, koska ei vain halunnut riittävästi.

Mua vituttaa ne kirjoittamani asiat, sorit siitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Hyviä:
+++ Taponen, Jääskän ketju
+ Kaskimäestä ja Raskista odotettavissa myös iloa sarjassa

Huonoja:
- Martin ei oikein päässyt rytmiin
-- Silppuri etenkin alkuvaiheessa
--- Leksa peruspelissä ja loppu oli väärin mitoitettu joukkueen edun kannalta

Loput aika harmaata massaa. Peliesitysten perusteella Leksan pelikiellosta hyötyä joukkueelle, välissä voi miettiä miten hyödynnetään paremmin puolikuntoisena.

Perjantaina uudestaan röyhkeämpänä niin ei ole hätää.
 

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla? Asia kunnossa. Minä en maininnut valmennusta sanallakaan, koska valittamani asiat eivät ole valmennuksen vastuulle pelin tiimellyksessä kuuluvia asioita. Sitten, kun koutsit ohjaavat pelaajia kaukosäätimellä, tilanne muuttuu.

Varmaan ymmärrät, että tämän kauden jengi pelaa nyt ensimmäistä kautta yhdessä, joten aiempien kausien juttuja on turha nyt sekoittaa tähän jengiin. Joo, ei mennyt runkosarja odotusten mukaisesti, mutta se meni jo. Nämä pelaajat ovat ihan itse koko kauden korostaneet sitä, että keväällä ovat parhaimmillaan. Ja moni pelasikin hyvin. Esim. Jääskä ja Vesalainen laittoivat napsun lisää, samoin Motin paransi aika paljonkin. Sitten oli niitä, jotka pelasivat kutakuinkin omalla tasollaan. Sitten oli pelaajia, jotka jäivät siitä omasta parhaastaan aika paljonkin. En osaa sanoa, mistä se johtui. Tuskin osaavat itsekään. Saako valmennus kuitenkin niistä hyvistä ja ihan ok-pelaajista yhtään kredittiä?

Ja ymmärrän hyvin, että kaikki tekee virheitä kentällä. Mutta nyt ne virheet, mistä maalit tulivat, olivat alokasmaisia virheitä. Ja näitä ei enää tässä vaiheessa saisi tulla. Eikä varsinkaan Lehterän ja Komarovin kokemuksen omaavilta kavereilta. Pelaaminen oli ylimielistä. Mua ei nämä yksittäisinä virheinä kiinnostele kauheasti, mutta asennepuolella kiinnostaa, koska muistissa on vielä tämän saman kaksikon pelleilyt muutaman viikon takaa. Ja mä en niistä tykännyt, koska fokus oli epäolennaisissa asioissa. Lehterän uskon voivan parantaa, mutta Komarovista en ole varma. Toivottavasti pystyy parantamaan ja pää kestää.

Asioista eri mieltä olevien näkemysten väittäminen toistuvasti tekosyyksi, on aina laiskaa. Vähän sama kuin sanoisi, että joku ei tehnyt maalia, koska ei vain halunnut riittävästi.

Mua vituttaa ne kirjoittamani asiat, sorit siitä.
Eli toisinsanoen, kantaako Peltonen yhtään mistään mitään vastuuta, kun ei hän peliin pysty vaikuttamaan?
 

Suski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla? Asia kunnossa. Minä en maininnut valmennusta sanallakaan, koska valittamani asiat eivät ole valmennuksen vastuulle pelin tiimellyksessä kuuluvia asioita. Sitten, kun koutsit ohjaavat pelaajia kaukosäätimellä, tilanne muuttuu.

Varmaan ymmärrät, että tämän kauden jengi pelaa nyt ensimmäistä kautta yhdessä, joten aiempien kausien juttuja on turha nyt sekoittaa tähän jengiin. Joo, ei mennyt runkosarja odotusten mukaisesti, mutta se meni jo. Nämä pelaajat ovat ihan itse koko kauden korostaneet sitä, että keväällä ovat parhaimmillaan. Ja moni pelasikin hyvin. Esim. Jääskä ja Vesalainen laittoivat napsun lisää, samoin Motin paransi aika paljonkin. Sitten oli niitä, jotka pelasivat kutakuinkin omalla tasollaan. Sitten oli pelaajia, jotka jäivät siitä omasta parhaastaan aika paljonkin. En osaa sanoa, mistä se johtui. Tuskin osaavat itsekään. Saako valmennus kuitenkin niistä hyvistä ja ihan ok-pelaajista yhtään kredittiä?

Ja ymmärrän hyvin, että kaikki tekee virheitä kentällä. Mutta nyt ne virheet, mistä maalit tulivat, olivat alokasmaisia virheitä. Ja näitä ei enää tässä vaiheessa saisi tulla. Eikä varsinkaan Lehterän ja Komarovin kokemuksen omaavilta kavereilta. Pelaaminen oli ylimielistä. Mua ei nämä yksittäisinä virheinä kiinnostele kauheasti, mutta asennepuolella kiinnostaa, koska muistissa on vielä tämän saman kaksikon pelleilyt muutaman viikon takaa. Ja mä en niistä tykännyt, koska fokus oli epäolennaisissa asioissa. Lehterän uskon voivan parantaa, mutta Komarovista en ole varma. Toivottavasti pystyy parantamaan ja pää kestää.

Asioista eri mieltä olevien näkemysten väittäminen toistuvasti tekosyyksi, on aina laiskaa. Vähän sama kuin sanoisi, että joku ei tehnyt maalia, koska ei vain halunnut riittävästi.

Mua vituttaa ne kirjoittamani asiat, sorit siitä.
Moro,

mikä on kontinuumi IFKn tekemisessä viimeisen kolme vuoden ajalta? No, alisuorittaminen ja epätasaisuus. Malli esimerkki tämän päiväinen peli. Valmennuksella on vastuu saada pelaajat suorittamaan, pelin tiimellyksessä tapahtuvat asiat kuuluvat pakettiin.

Alisuorittaminen voi johtua monesta tekijästä: pelaajista, valmennuksesta ja niin edelleen. Mikä on pysyvä asia 3 vuoden siivulla IFKssa? Valmennus. Joten jos lähtisin Pekkana analysoimaan tilannetta päätyisin helposti siihen että valmennus ei ole tehtäviensä tasolla. Jos sitten päädytään siihen että valmennus päästetään kuin koira veräjästä, on siirryttävä pelaajistoon. Okei, mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että Tobbari on epäonnistunut työssään. Viivan alla on epäonnistunut tulos, oli se kiinni valmentajasta tai pelaajistosta.

Perjantaina hallille.
 

Hesari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen hiihto ja painimaajoukkue
Jos sitten päädytään siihen että valmennus päästetään kuin koira veräjästä, on siirryttävä pelaajistoon. Okei, mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että Tobbari on epäonnistunut työssään. Viivan alla on epäonnistunut tulos, oli se kiinni valmentajasta tai pelaajistosta.
Toisaalta kyllähän Salmelainen Peltosen on itse palkannut ja on täten täysin vastuussa tästä rämpimisestä ihan siinä missä Ville.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Valmentaja ei ole tehtäviensä tasalla? Asia kunnossa. Minä en maininnut valmennusta sanallakaan, koska valittamani asiat eivät ole valmennuksen vastuulle pelin tiimellyksessä kuuluvia asioita. Sitten, kun koutsit ohjaavat pelaajia kaukosäätimellä, tilanne muuttuu.
Et maininnut, mutta minua häiritsi suuresti , että taas olet laittamassa pelaajien kontolle melkoisen paljon tästäkin surullisesta playoff-avauksesta. Sen sijaan Peltosen tulosvastuuta olet vähätellyt omasta mielestäni jo kolmatta kautta putkeen. Tai olet sinä joskus sivulauseessa maininnut, että valmentaja kantaa vastuun kokonaisuudesta. Tämän jälkeen tosin olet yleensä pitänyt pitkän puheenvuoron Peltosen puolesta.
Varmaan ymmärrät, että tämän kauden jengi pelaa nyt ensimmäistä kautta yhdessä, joten aiempien kausien juttuja on turha nyt sekoittaa tähän jengiin. Joo, ei mennyt runkosarja odotusten mukaisesti, mutta se meni jo.
Niin pelaa Pelicans niin pelaa Tappara ja niin pelaa Ilves ensimmäistä kautta yhdessä. Siellä ovat valmentajat onnistuneet luomaan toimivan pelitavan ja oikean hyvän jatkuvuuden, joka kantaa. Tapparassa jopa ensimmäisen kauden valmentaja, mikä projekti-IFKssa on aivan ennenkuulumatonta. Peltosen onnistumista nimenomaan pitää tarkastella isommassa kuvassa eli nykyinen kontra aiemmat kaudet. Tähän mennessä se on ollut pääsääntöisesti alisuorittamista muutamaa kuumaa putkea lukuunottamatta.
Nämä pelaajat ovat ihan itse koko kauden korostaneet sitä, että keväällä ovat parhaimmillaan. Ja moni pelasikin hyvin. Esim. Jääskä ja Vesalainen laittoivat napsun lisää, samoin Motin paransi aika paljonkin. Sitten oli niitä, jotka pelasivat kutakuinkin omalla tasollaan. Sitten oli pelaajia, jotka jäivät siitä omasta parhaastaan aika paljonkin. En osaa sanoa, mistä se johtui. Tuskin osaavat itsekään. Saako valmennus kuitenkin niistä hyvistä ja ihan ok-pelaajista yhtään kredittiä?
Saa toki krediittiä, mutta tässähän se ongelma onkin ollut Peltosen kanssa. Hyvät suoritukset ovat rajoittuneet muutamaan yksilöön. Heitä kohden sitten Peltosen jengistä löytyy vähintään saman verran, ellei enemmän, rankasti alisuorittavia pelaajia, jonka myötä kokonaisuus jää aina vajaaksi.
Ja ymmärrän hyvin, että kaikki tekee virheitä kentällä. Mutta nyt ne virheet, mistä maalit tulivat, olivat alokasmaisia virheitä. Ja näitä ei enää tässä vaiheessa saisi tulla. Eikä varsinkaan Lehterän ja Komarovin kokemuksen omaavilta kavereilta. Pelaaminen oli ylimielistä. Mua ei nämä yksittäisinä virheinä kiinnostele kauheasti, mutta asennepuolella kiinnostaa, koska muistissa on vielä tämän saman kaksikon pelleilyt muutaman viikon takaa. Ja mä en niistä tykännyt, koska fokus oli epäolennaisissa asioissa. Lehterän uskon voivan parantaa, mutta Komarovista en ole varma. Toivottavasti pystyy parantamaan ja pää kestää.
Tästä emme ole täysin eri mieltä, mutta eikö se kuitenkin ole Peltosen tehtävä ladata ja valmistaa tuo joukkue? Nythän lataus ja fokus jäivät jälleen kerran vajaaksi, kuten on jäänyt monesti Peltosen kanssa. Kun ei ole Liigan ”terävintä” kärkeä olevaa pelitapaa niin tuo lataus- ja tunnepuoli ovat edellytyksiä IFKn onnistumiselle.
Asioista eri mieltä olevien näkemysten väittäminen toistuvasti tekosyyksi, on aina laiskaa. Vähän sama kuin sanoisi, että joku ei tehnyt maalia, koska ei vain halunnut riittävästi.
Minulle ne ovat tekosyitä, kun et edes selkeästi halua nähdä sitä vaihtoehtoa, että Peltonen on päävalmentajana aivan väärässä paikassa vaan jatkuvasti vetoat erinäisiin selityksiin hänen puolustuksekseen. Tuloksen pitäisi pikkuhiljaa ohjata tätäkin diskurssia.
Mua vituttaa ne kirjoittamani asiat, sorit siitä.
Siihen sinulla on täysi oikeus. Minua lähinnä vituttaa se ajatus, että minkälainen menestysikkuna tässä on IFKssa historiassa tuhlattu puolivillaisiin valmentajarekrytointeihin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastaan nyt teille kaikille kolmelle @Hesari , @Suski ja @Frankie yhdellä viestillä. Peltonen ja valmennus vastaavat kokonaisuudesta. Ja se kokonaisuus katsotaan aina kunkin kauden jälkeen. Kahdella aiemmalla Peltosen jengillä oli omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Nämä kaksi aiempaa kautta olen käynyt läpi kattavasti jo aiemmin, enkä lähde siihen enää tässä kohtaa.

Jotkut ihmiset etsivät syyllisiä ja esimerkiksi yhtä yhteistä nimittäjää, miksi joku asia on mennyt kuten on mennyt. Kaikille asioille pitää löytyä joku selitys. Minä en itse ajattele niin, koska kaikille asioille ei aina ole selitystä. Niin kauan, kun Peltonen nauttii joukkueen luottamusta, minulla ei ole syytä vaatia hänelle kenkää. Uskoisin, että joukkueen pelaajilla on jonkinlainen käsitys Villestä valmentajana ja ainakaan toistaiseksi en ole kuullut mitään sellaisia asioita Villestä, etteikö niiden kanssa pystyisi elämään. Ja se riittää mulle.

Kun joukkueessa on huomattava määrä pelaajia, yksikään ihminen ei sellaista joukkoa pysty ohjailemaan täysin haluamallaan tavalla. Se, miksi jossain muissa seuroissa saadaan tuloksia nopeammin irti, voi johtua niin monesta asiasta, etten mä pysty pelkästään sitä valmennuksen hyvyydeksi laittamaan, koska sielläkin ne pelaajat tekevät sen duunin. Yksinkertaistetusti voisi kysyä, miksi joku pelaaja tekee maalin jostain paikasta ja toinen pelaaja ei tee, vaikka tilanne oli käytännössä sama. Tai miksi joku maalivahti torjuu rankkarin ja toinen ei. Tai miksi joku puolustaja voittaa oman kaksinkamppailunsa kulmassa ja joku toinen ei, vaikka käytännössä tilanteet olivat identtiset ja vastustajan pelaajakin sama.

Mutta tämä tästä aiheesta. Minä en ole vaatimassa kenenkään päitä vadille, koska mun mielestäni siihen ei ole aihetta. Mutta ehkä tämä tästä aiheesta.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vai niin. Helppoa, kun ei tarvitse pelejäkään katsella, kun on jo syylliset selvillä. Kätevää.

Mä arvostelen silloin pelaajia, kun arvostelun paikka. Vai oletko sitä mieltä, että mainitsemani pelaajat pelasivat tänään hyvin?

Milloin arvostelet päävalmentajaa, joka tästä kokonaisuudesta on vastuussa? Kolmatta vuotta sama laulu, pelaajat vaihtuvat mutta piina se vaan pysyy.

Tapparalla vaihtui suuri osa koko kärjestä ja siihen vielä päävalmentaja päälle. Sielläkin puhuttiin että homma yskii, mutta voittivat runkosarjan. Meillä taas Ville on niin pyhä, että hakemalla haetaan syitä muualta. Milloin se on jää, milloin se on pelaajat.

Olkoot syyt aivan mitä tahansa, niin Ville Peltonen ei ole saanut peliä kuosiin kärkibudjetilla kolmeen vuoteen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hyi vittu, mikä matsi. HIFK aivan paska, Leksa täysi pelle ja valmennus aivan kujalla, kun ei saa jengiä viritettyä edes kauden tärkeimpiin matseihin. On hoettu runkosarja sitä ja tätä, mutta pleijareissa alkaa tapahtumaan ja sitten se on tällaista paskaa. Tässä illasssa ei ollut mitään hyvää, huonolta näyttää, erittäin huonolta.
Oli kyllä kaikkinensa niin heikko esitys, ettei mitään selitystä yhtään millekään, ja näissä tutuissa tunnelmissa nukkumaan. Onneksi G2 ei ole vielä huomenna.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Peltonen ja valmennus vastaavat kokonaisuudesta. Ja se kokonaisuus katsotaan aina kunkin kauden jälkeen. Kahdella aiemmalla Peltosen jengillä oli omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Nämä kaksi aiempaa kautta olen käynyt läpi kattavasti jo aiemmin, enkä lähde siihen enää tässä kohtaa.
Vastaavat myös pelisuunnitelmasta ja pelin johtamisesta. Tänään Hölö vei Villeä 100-0, tästä oli hyvä kirjoitus Peliesitykset-ketjussa. HIFK puskee laitojen kautta kulmiin ja tämä on helppo träpätä pois. Variaatioita ei ole eikä myöskään reagointia pelin sisällä. Toivottavasti joku pelaaja tai siivooja tai joku tajuaa mainita tästä Villelle, jos vaikka löytäisi jotain muuta perjantaille. Huono alku, mutta sarja on vasta alussa.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kyllä niin varsinkin nämä monet kotimatseissa menetetyt pisteet itseään heikommille joukkueille, koska ne pelit tai edes osa niistä hoitamalla olisimme olleet runkosarjassa paremmalla sijalla ja voineet saada vastaan vaikka sen Jukurit, joka taas olisi ollut todennäköisesti paljonkin helpompi vastustaja, kun mitä vaikeasti voitettava Pelicans oikein tuntuu meille olevan.

Olisiko kenties se valmentajan vaihto hyvässä vaiheessa kesken kauden voinut tuoda IFK:n peliin jotain uutta piristystä ja avata joukkueen hyökkäyspelin lukkoja.

Tänäänkin Kärpät selvitti tietynlaisella kokemuksella ja varmuudella sen rutiinivoiton Jukureista, jonka IFK olisi myös voinut hyvinkin tänään kaataa, jos olisimme vaan saaneet sen vastaamme sen meille niin vaikean Pelicansin sijasta.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Vastaavat myös pelisuunnitelmasta ja pelin johtamisesta. Tänään Hölö vei Villeä 100-0, tästä oli hyvä kirjoitus Peliesitykset-ketjussa. HIFK puskee laitojen kautta kulmiin ja tämä on helppo träpätä pois. Variaatioita ei ole eikä myöskään reagointia pelin sisällä. Toivottavasti joku pelaaja tai siivooja tai joku tajuaa mainita tästä Villelle, jos vaikka löytäisi jotain muuta perjantaille. Huono alku, mutta sarja on vasta alussa.

En usko tämän kuuluneen pelisuunnitelmaan. Sieltä puuttui pelaajilta pelirohkeus niin omassa kuin vastustajan päässä. Yhden käden sormin voi laskea pelaajat ketkä olivat valmiina play-off kiekon vaatimustasoon.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
En usko tämän kuuluneen pelisuunnitelmaan. Sieltä puuttui pelaajilta pelirohkeus niin omassa kuin vastustajan päässä. Yhden käden sormin voi laskea pelaajat ketkä olivat valmiina play-off kiekon vaatimustasoon.
Siellä on kuitenkin valmennuksen ja UTJ:n kokoama joukkue, kenen piti keväällä olla timanttia. Runkosarjassa nämä kokeneet pelaajat vain lämmittelee, jotta ovat keväällä iskussa. Jäädään siis odottamaan tätä tulosta, se on tulossa!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jukurit olisi ollut ehkä voitettavissa, mutta tässä sarjassa Pelsuja vastaan on helvetin vaikea nähdä HIFK:n ottavan neljää voittoa. 0-4 tai 1-4 tää menee lahelaisille. Marjukan ulosheittäneitä Kärppiä vastaan ei myöskään olisi ollut mitään jakoja ottaa neljää voittoa. Oululaiset tekivät sen ainoan viisaan ratkaisun, jolla kausi on pelastettavissa, mutta meillä vastaavaa ei nähty ja kauden lopputulos tulee olemaan huono.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on kuitenkin valmennuksen ja UTJ:n kokoama joukkue, kenen piti keväällä olla timanttia. Runkosarjassa nämä kokeneet pelaajat vain lämmittelee, jotta ovat keväällä iskussa. Jäädään siis odottamaan tätä tulosta, se on tulossa!
Noita puheita, että poffseissa ollaa sitten iskussa, on kuultu vuosikymmeniä. Koskaan ne eivät ole toteutuneet.

Kylmä totuus on, että niinä kausina kun ollaan nosteltu kannua, ollaan oltu runkosarjassa kärkipäässä TOP3 ja peli näyttää lupaavalta. Sen ulkopuolelta ei olla noustu oikein koskaan(?) edes finaaleihin, kerran vai ei olleskaan?

Eli puheet näistä kevvään pelaajista voi unohtaa saman tien. Jos ei runkosarjassa suju, ei se suju pudotuspeleissäkään. Se on nähty. Ja nähtiin eilenkin. Iso hidas kallis vanha IFK.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Noita puheita, että poffseissa ollaa sitten iskussa, on kuultu vuosikymmeniä. Koskaan ne eivät ole toteutuneet.

Kylmä totuus on, että niinä kausina kun ollaan nosteltu kannua, ollaan oltu runkosarjassa kärkipäässä TOP3 ja peli näyttää lupaavalta. Sen ulkopuolelta ei olla noustu oikein koskaan(?) edes finaaleihin, kerran vai ei olleskaan?

Eli puheet näistä kevvään pelaajista voi unohtaa saman tien. Jos ei runkosarjassa suju, ei se suju pudotuspeleissäkään. Se on nähty. Ja nähtiin eilenkin. Iso hidas kallis vanha IFK.
Samanlainen tarina oikeastaan joka kevät. HIFK on vaarallinen kelle tahansa, kukaan ei halua kohdata HIFK:ta. Tämä pätee myös vieraskannattajiin, mutta tällä ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä, pelkkä myytti.
Muistan kun oliko kevät 07, kun pari bluesin kannattaja tuttua olivat paniikissa, että kohtaavat HIFK:n keväällä jos olemme sarjan 7 runkosarjassa. Blues oli runkosarjan kakkonen. Näin kävikin ja HIFK lauluun. Osa toki osasi jo nähdä tuloksen taakse, mikäli suoritat runkosarjan hyvin, olet vahva myös keväällä tosipeleissä.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Vituttaa kyllä niin varsinkin nämä monet kotimatseissa menetetyt pisteet itseään heikommille joukkueille, koska ne pelit tai edes osa niistä hoitamalla olisimme olleet runkosarjassa paremmalla sijalla ja voineet saada vastaan vaikka sen Jukurit, joka taas olisi ollut todennäköisesti paljonkin helpompi vastustaja, kun mitä vaikeasti voitettava Pelicans oikein tuntuu meille olevan.
Minuakin vituttaa tämä ihan suunnattomasti, nämä useat rankkareilla hävityt matsit, ja kirsikkana
kakun päälle kompastuminen himassa Saipaa vastaan vei meidät tähän tilanteeseenn, kaikki nämä
kävivät nyt erittäin kalliiksi.

Jukurit olisi ollut paljon helpompi vastus meille, tuo elilinen ei lupaa kovin hyvää vaikka yksi
matsi nyt ei vielä ratkaise mitään.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minuakin vituttaa tämä ihan suunnattomasti, nämä useat rankkareilla hävityt matsit, ja kirsikkana
kakun päälle kompastuminen himassa Saipaa vastaan vei meidät tähän tilanteeseenn, kaikki nämä
kävivät nyt erittäin kalliiksi.

Jukurit olisi ollut paljon helpompi vastus meille, tuo elilinen ei lupaa kovin hyvää vaikka yksi
matsi nyt ei vielä ratkaise mitään.
Mutta hyvää tässä on se, ettei tarvitse mennä enää Nokia-areenalle.

Ville pääsee ensi syksynä yrittämään ekaa voittoa Tampereelta, osa 15.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös