Nyt just vituttaa!

  • 2 576 721
  • 12 174

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tupsukorvilla ei oo perjantaipeliä niin kurinpito saa makustella tilannetta. Oma veikkaus on kaks matsia sakkoa.

E: typo
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tupsukorvilla ei oo perjantaipeliä niin kurinpito saa makustella tilannetta. Oma veikkaus on kaks matsia sakkoa.

E: typo
Ei toimi enää noin, niil on nykysin jumalauta ihan aikarajat milloin päätöksen pitää tulla!

Eli tässä tapauksessa tänään 23:59 mennessä pitää olla päätös tehtynä, ja se pitää julkaista mahdollisimman pian sen jälkeen kun seura & pelaaja on saanut tiedon.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli odotettavissa että hankintoja ei enää tule, mutta harmittaa silti ihan pirusti, että meillä ei ole tohon sakkiin niin sanotusti kiekollinen pakki numero kahta. Salinia ei olisi saanut päästää missään nimessä pois, tai ajautua hänen kanssaan umpisolmuun, käsittääkseni Otto halusi kuitenkin ihan itse IFK:sta pois.

Kiviharju palailee 6 viikon päästä, pelituntuman hakemisessa tulee kestämään, toivotaan ihmettä että kaveri pystyisi jotenkin auttamaan vielä tätä jengiä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Oli odotettavissa että hankintoja ei enää tule, mutta harmittaa silti ihan pirusti, että meillä ei ole tohon sakkiin niin sanotusti kiekollinen pakki numero kahta. Salinia ei olisi saanut päästää missään nimessä pois, tai ajautua hänen kanssaan umpisolmuun, käsittääkseni Otto halusi kuitenkin ihan itse IFK:sta pois.

Kiviharju palailee 6 viikon päästä, pelituntuman hakemisessa tulee kestämään, toivotaan ihmettä että kaveri pystyisi jotenkin auttamaan vielä tätä jengiä.

Tosin mitään kriisiä ei ole miksi Kiviharju pitäisi hädässä ajaa sisään. Todennäköisesti siellä haettiin vielä kaikkia pelipaikkoja pl. maalivahtia ja ei sitten osunut sellaisia mitkä olisi selvästi joukkuetta vahvistaneet. Täyttöpelaaja tuli.

Ja jos nyt kevättä ajattelee niin onneksi Salinin poistuminen mahdollisti Trent Bourquen hankinnan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Todennäköisesti siellä haettiin vielä kaikkia pelipaikkoja pl. maalivahtia ja ei sitten osunut sellaisia mitkä olisi selvästi joukkuetta vahvistaneet.
Kun katsoo IFKn puolustuksen laajuutta niin tätä väitettä on hiukan vaikea uskoa. Siellä on nyt ensimmäisenä tulossa kokoonpanoon rotaatiosta Luhanka ja Lehmus, joiden Liigakelpoisuudesta voidaan olla montaa mieltä. Varsinkin jälkimmäisen ja Luhangalla huono kausi alla. Lisäksi pelit pelataan kovimpia jengejä vastaan ei SaiPoja ja Kerhoja, joita vastaan Luhanka sekä Lehmus vielä voivat pärjätä jotenkin.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Todennäköisesti siellä haettiin vielä kaikkia pelipaikkoja pl. maalivahtia ja ei sitten osunut sellaisia mitkä olisi selvästi joukkuetta vahvistaneet. Täyttöpelaaja tuli.

Haetaanko näitä eri pelipaikan pelaajia tuijottamalla puhelinta eri suunnasta? Kyselee tietämätön.

Ja jos nyt kevättä ajattelee niin onneksi Salinin poistuminen mahdollisti Trent Bourquen hankinnan.

Trent Bourque, tuo kaiken pelastaja. Mikä onni, että meillä on Bourque! Hän tuo joukkueelle niin paljon kiekollisuutta, avaa paineen alta, nostaa itse jalalla ja kääntää pelin virtausta nopeasti, kuten kiekollisen pakin kuuluukin.
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Trent Bourque, tuo kaiken pelastaja. Mikä onni, että meillä on Bourque! Hän tuo joukkueelle niin paljon kiekollisuutta, avaa paineen alta, nostaa itse jalalla ja kääntää pelin virtausta nopeasti, kuten kiekollisen pakin kuuluukin.
Eikö sulla ole mitään muuta elämää kuin vittuilla muille täällä?

Keskustelu pyörii samaa ympyrää jo varmaan neljättä viikkoa. Siirtoraja meni vituiksi, mutta emme voi tietää syitä taustalla, koska emme ole seurassa töissä.

Musta ainakin vähän epäasiallista alkaa heittelemään sarkasmia ja vittuilua @Jan_Peter in asialliseen pointtiin. Itse jaoit rikepisteitä tuolla toisessa osiossa jo.

Kuitenkin oletettavasti aikuinen ihminen olet, niin olettaisin aikuisen ihmisen pystyvän rakentavaan ja asialliseen keskusteluun.

Ja mitä ”Porkkiin” tulee. Ukkohan avaa hyvin, nostaa jalalla, hoitaa hommat omissa ja pystyy pelaamaan kiekollakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Negatiivisuus vie helposti mennessään ja on tosi koukuttavaa. Itse pääsin siitä eroon kun tajusin pari asiaa. Nimittäin vaikka menisi kuinka päin helvettiä niin suosikkijengiä ei voi vaihtaa vaikka haluaisi ja pystyisi. Kannattaminen on helpompaa ja palkitsevampaa kun keskittyy positiivisiin asioihin. Toinen pointtini on se että IFK:ssa on ihmisiä töissä jotka tekee sitä ihan ammatikseen. Kaikki perustuu dataan ja tutkimuksiin eikä parhaan tuloksen saavuttamiseen jätetä kiveäkään kääntämättä. Ei siellä tyydytä mihinkään muuhun kuin voittamiseen. Urheilussa on se ikävä puoli että vaikka itse tekisi kaiken miltei täydellisesti niin silti voi hävitä matsin tai ottelusarjan.
 

skattankundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Röda
Trent Bourque, tuo kaiken pelastaja. Mikä onni, että meillä on Bourque! Hän tuo joukkueelle niin paljon kiekollisuutta, avaa paineen alta, nostaa itse jalalla ja kääntää pelin virtausta nopeasti, kuten kiekollisen pakin kuuluukin.
En ota kantaa kuinka ironinen viestisi oli tarkoitus olla. Siitä huolimatta kaikki mitä tähän kirjoitit pitää aika lailla paikkansa. Lisäisin vielä, että uskaltaa pelata ja olla rohkea eikä ainoastaan roiski kiekkoa ränniin ja tekee pakkiparistaan paremman.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Apologia tulee kreikasta, ei siis suoranaisesti ole anglismi. Pilkkusäännöt ovat suomeksi epäloogisia.
Hyvin sä vedät, heh.

Täällä on melko kollektiivinen vitutus vallalla urheilutoimenjohtajan ja päävalmentajan touhujen suhteen, mikä on täysin ymmärrettävää. Parhaiten Tobbe ja Ville saisivat kriittisille kannattajille jauhot suuhun voittamalla mestaruuden. Kaikkia osapuolia yhdistää onneksi yhteinen toive ja intohimo IFK:n menestyksestä. Mikään mestaruutta vähempi ei riitä menestykseksi, se on selvää.

Joten kaikki meidät kitisijät on helppo hiljentää, kun vaan napataan nakkikattila kotiin sen tutun 13 vuoden tauon jälkeen.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Negatiivisuus vie helposti mennessään ja on tosi koukuttavaa. Itse pääsin siitä eroon kun tajusin pari asiaa. Nimittäin vaikka menisi kuinka päin helvettiä niin suosikkijengiä ei voi vaihtaa vaikka haluaisi ja pystyisi.
Kyllä näin on. Joku Tappara voisi olla sellainen järkiavioliitto (sic!), mutta kyllä HIFK silti tarjoaa huonoimmillaankin paremmat kyydit.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Täällä on melko kollektiivinen vitutus vallalla urheilutoimenjohtajan ja päävalmentajan touhujen suhteen, mikä on täysin ymmärrettävää. Parhaiten Tobbe ja Ville saisivat kriittisille kannattajille jauhot suuhun voittamalla mestaruuden.
Minua ei haittaa yhtään vaikka mestaruus pätkähtäisi tänä keväänä riippumatta siitä, että alkukausi ja vielä tämän vuoden alkupelitkin ovat viimeistä Ilves peliä lukuunottamatta olleet aika suurelta osin pelillistä katsojakidutusta. Se olisi aivan oikein minulle, että Peltonen & Salmelainen duo iskisivät suuni täyteen jauhoja koska sillä he todistaisivat minun olleen täysin väärässä tämänkin vuoden kritiikisssäni. Ottaisin mielelläni HIFK:n mestaruuden vastaan sitten vuoden 2011 (!) mestaruusvuoden jälkeen. Itkisin onnesta ja antaisin viimeisen mestaruuden jälkeisen kaiken sekoilun anteeksi.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Minua ei haittaa yhtään vaikka mestaruus pätkähtäisi tänä keväänä riippumatta siitä, että alkukausi ja vielä tämän vuoden alkupelitkin ovat viimeistä Ilves peliä lukuunottamatta olleet aika suurelta osin pelillistä katsojakidutusta. Se olisi aivan oikein minulle, että Peltonen & Salmelainen duo iskisivät suuni täyteen jauhoja koska sillä he todistaisivat minun olleen täysin väärässä tämänkin vuoden kritiikisssäni. Ottaisin mielelläni HIFK:n mestaruuden vastaan sitten vuoden 2011 (!) mestaruusvuoden jälkeen. Itkisin onnesta ja antaisin viimeisen mestaruuden jälkeisen kaiken sekoilun anteeksi.
Et sinä ole ollut mitenkään väärässä tämän kauden kritiikissäsi, jos ole kokenut lähes kaikki pelit katsojakidutukseksi. Eivät ne menneet pelit mestaruuden myötä paremmaksi muutu. Koko kausi saisi tietenkin kultareunuksen, mutta kyllä mua vituttaa, että valtaosa peleistä on ollut paskaa. Toki keskiviikon peli oli nautittavaa ja toivoisin samaa lisää.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Kun palstan raportteja lukee niin harmittaa kovin, että kaksi viimeisintä peliä missattu lähes kokonaan.

Lisäksi harmittaa jo etukäteen se, että jos tässä alkaa elättelemään jotain lapsellista uskoa menestysmahdollisuuksiin.


Tänään kuitenkin pääsee TV:n ääreen todistamaan tätä mahdollista reinkarnaatiota. Tämä on hienoa aikaa meille Pohjois-Korealaisille jotka ovat koko ajan uskoneet ja nähneet että kyllä se on siellä jossain.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Peli oli nyt kuitenkin joten kuten ihan ok.
Mutta voi vittu tota mertarantaa. Menis ähisee johonkin muualle.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta, että syö tämän illan esitys. Pitkästä aikaa sitä oikein odotti peliä. Mitä saatiin? 3-0 Tapparalle toisen erän alkuun ja HIFK ei ole luonut yhtäkään oikeaa maalipaikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös