Sanonpa nyt vielä kerran. Hyvä yrityshän meillä on.
Mutta vittu toi mertaranta saa verenpaineen tappiin.
Puhumattakaan tosta vitun hallin kuuluttajasta.
Sanoisin, että kyllä tämä aika lailla viimeistään sinetöi koko kauden. Jos erinomaisen jakson aikanakaan ei pysty yhtään tuolla junttilassa haastaamaan, on selvää, ettei sitä pysty myöhemminkään keväällä tekemään.Jumalauta, että syö tämän illan esitys. Pitkästä aikaa sitä oikein odotti peliä. Mitä saatiin? 3-0 Tapparalle toisen erän alkuun ja HIFK ei ole luonut yhtäkään oikeaa maalipaikkaa.
Mul on Ipe radiosta äänessä. Ei ole oikein synkassa kuvan kanssa mutta Mertarantaa en kestä sekuntiakaan.
Maalivahdit, Antero ja lopun perseily.
Vittu IFK on säälittävä jengi. Hyvä tsemppi hei, paljon lämmittää kun saldo on joku 0-15 Nokialla.
Joku raja nyt sentään. Toinen on murhaaja ja toinen HIFK:n valmentaja. Hyi, helvetti.Peltonen vituttaa enemmän kuin Vladimir Putin. Olen tosissani.
Murhaaja tai ei, Peltonen vituttaa silti enemmän kuin Putin. Tämä ilta vielä lisäsi sitä vihaa.Joku raja nyt sentään. Toinen on murhaaja ja toinen HIFK:n valmentaja.
Veikkaan että prioriteetit ovat muuttuneet huomenen koittaessa. Lisää vaan.Peltonen vituttaa enemmän kuin Vladimir Putin. Olen tosissani.
Hyvää yötä. Toivottavasti sielläkin ajatukset selkenevät aamuun mennessä.Murhaaja tai ei, Peltonen vituttaa silti enemmän kuin Putin. Tämä ilta vielä lisäsi sitä vihaa.
Samoin, 2 vuotta tätä vitutusta ja vihaa vielä jäljellä.Hyvää yötä. Toivottavasti sielläkin ajatukset selkenevät aamuun mennessä.
Samoin, 2 vuotta tätä vitutusta ja vihaa vielä jäljellä.
Eikö se ole vähän tän ketjun idea?Olipa säälittävä avautuminen
Vituttaako muita Grönborg? Alkaa nostamaan mun verenpaineta jopa enemmän kuin Tapola. Hamekangasta postipakettiin. Kilometreittäin.