Nyt just vituttaa!

  • 2 573 970
  • 12 172

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Viime viikonloppuna JYP- ja Ilves-häviöiden jälkeen täällä paloi koko tasavalta, miljardeja viestejä joissa aikuiset ihmiset olivat raivoisia ja maansa myyneitä, mutta minua ei vituttanut.

Tänä iltana, voiton jälkeen, minua on sen sijaan vituttanut. Ja oikeastaan aika paljon. Lähinnä tässä järjestyksessä:

1. Tyhmät ihmiset 2. Mertaranta 3. Ikonen
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Niin, eli tasan juuri kuten lainaamasi @Mäyräkoira kirjoitti: "jatkoajalla rankarilla". Miten kännissä täytyy olla että korjaa chateaubriandin chateaubriandiksi?
katos vain, mun pitää ostaa käsipuhelin, jossa on isompi näyttö. Silmälaseja en tunnetusti tarvitse. Sori @Mäyräkoira, täysin meikäläisen stiplu.

Kysymykseesi en osaa vastata. Veikkaan, että sinulla itselläsi on asiaan valistunut mielipide ja olen sen valmis hyväksymään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Viime viikonloppuna JYP- ja Ilves-häviöiden jälkeen täällä paloi koko tasavalta, miljardeja viestejä joissa aikuiset ihmiset olivat raivoisia ja maansa myyneitä, mutta minua ei vituttanut.

Tänä iltana, voiton jälkeen, minua on sen sijaan vituttanut. Ja oikeastaan aika paljon. Lähinnä tässä järjestyksessä:

1. Tyhmät ihmiset 2. Mertaranta 3. Ikonen
Huomasin muuten eilen että Mertaranta lausui Motinin niinkuin täysijärkiset ihmiset eikä "Muuttin". Onko tätä jatkunut pitkään?
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Huomasin muuten eilen että Mertaranta lausui Motinin niinkuin täysijärkiset ihmiset eikä "Muuttin". Onko tätä jatkunut pitkään?

Paitsi että ei se vieläkään mene oikein. Aiemmin se oli "muuttin", nyt se on "mutin" mutta oikea lausumismuoto olisi "mutiin". Eli edistystä, mutta ei vielä aivan oikein.

Sen sijaan hän kyllä lausuu "Martiin" eikä "Maartin". Mutta enkku-ärrällä. Tuntuu, että hän yrittää lausua englanninkielisiä nimiä, mutta tahallaan lausuu pitkin vittuja kaikki ruotsinkieliset. Uskon vahvasti, että Antero Mertaranta on kielirasisti.

P.S. Eilisistä viesteistä voisi saada sellaisen käsityksen, että "tyhmät ihmiset" olisi viitannut @CreaseMonkey stipluun. Näin ei todellakaan ole, en viitannut häneen lainkaan. Ja silmälasit+kännykkä yhdistelmä on hyväksyttävä selitys, tuollaisella yhdistelmällä ei kyllä tarvitse olla lainkaan kännissä jotta menee lukemiset vähän sekaisin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Kyse on potkusta, joka osuu vastustajaan
Teko ei aiheuta loukkaantumista


Olisikohan tullut peräti neljä peliä jos olisi aiheuttanut vamman?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Kyse on potkusta, joka osuu vastustajaan
Teko ei aiheuta loukkaantumista


Olisikohan tullut peräti neljä peliä jos olisi aiheuttanut vamman?
Toi on aivan väärä lähestymistapa näissä pelikielloissa, että mennään seurausten mukaan tekojen sijaan. Liigan kurinpito nyt on tietty muutenkin täysi vitsi, mutta yrittäisivät edes. Motin saa sitten seuraavasta tönäisystä jonkun junnun menettäessä tasapainonsa sen 10+ matsia uusijalisineen ja taas ihmetellään.

Ei selkeästä potkusta voi selvitä kolmella matsilla vähänkään uskottavassa sarjassa.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta toi oli selkeä potku. Miten linja voi olla tollanen että voi vähän kenkiä kun ei siitä saa kuin muutaman pelin pelikieltoa. Minimi 10 mun mielestä että jo lähtökohtaisesti on kaikilla fiilis ettei kannata fudii kaukalossa koskaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ylen jääkiekkokierroksen asiantuntija T. Nättinen vaati Martelille vähintään 10 ottelun pelikieltoa. Olen kyllä Nättisen kanssa samoilla linjoilla. Kaveri pääsi kuin koira veräjästä 3 ottelun penaltilla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on aivan väärä lähestymistapa näissä pelikielloissa, että mennään seurausten mukaan tekojen sijaan. Liigan kurinpito nyt on tietty muutenkin täysi vitsi, mutta yrittäisivät edes. Motin saa sitten seuraavasta tönäisystä jonkun junnun menettäessä tasapainonsa sen 10+ matsia uusijalisineen ja taas ihmetellään.

Ei selkeästä potkusta voi selvitä kolmella matsilla vähänkään uskottavassa sarjassa.
Todellakin. Eikä aikaisempia huomioida. Tämä kaverihan pitää heittää liigasta ulos ennenkuin sattuu pahemmin
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toivotaan, että IFK:lla munaa valittaa tästä tuomiosta, jos sellaiseen on oikeus? Ihan validi perustelu olisi esimerkiksi se, että Martelin ainoa tarkoitus tuolla potkulla oli vahingoittaa vastustajaa. Koska oikeasti terävä luistin voi tehdä aivan saatanan ikävää jälkeä varsinkin kun sitä käyttää tarkoituksella vahingon tekemiseen.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ylen jääkiekkokierroksen asiantuntija T. Nättinen vaati Martelille vähintään 10 ottelun pelikieltoa. Olen kyllä Nättisen kanssa samoilla linjoilla. Kaveri pääsi kuin koira veräjästä 3 ottelun penaltilla.
Ehdottomasti tuosta pitäisi tulla kaksinumeroinen määrä. Jokainen on varmasti kiekkopiireissä tietoinen, mitä Britanniassa luistimen terä juuri aiheutti. Tämä tuomio on Liigan kurinpidolta täysin väärä signaali. En nyt väitä, että kukaan jatkossa alkaisi tahallaan potkimaan vastustajia, mutta näihin on silti puututtava kovalla kädellä. Vituttaa.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Toivotaan, että IFK:lla munaa valittaa tästä tuomiosta, jos sellaiseen on oikeus? Ihan validi perustelu olisi esimerkiksi se, että Martelin ainoa tarkoitus tuolla potkulla oli vahingoittaa vastustajaa. Koska oikeasti terävä luistin voi tehdä aivan saatanan ikävää jälkeä varsinkin kun sitä käyttää tarkoituksella vahingon tekemiseen.
Ei ole IFKlla mitään oikeutta valittaa tuomiosta, ainoastaan Martellilla on
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä. Martel painoi kaveria pari matsia takaperin stagalla naamaan ja lensi ulos. Nyt vetää skrinnarilla Tallbergia kulkusten seudulle ja 3 matsia.
Luultavasti seuraavaksi vetää poikkarilla jonkun peliuran pakettiin ja 5 ottelua.

Aivan vitun farssi.

E: Kelatkaa jos Leksa olisi nää kaks temppua tehnyt? Se olis loppukausi taputeltu ja kolmen vuoden lööpit iltapuluissa.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jaa. Kurinpito ei ollut tehtäviensä tasalla Martelin tekemisien suhteen. HIFK voisi pitää tälle pikkumiehelle oman kurinpidon, kun seuraavaksi kohtaavat. Kuvottava jääkiekkoilija.
Jep toivon, että mm. Pakarinen/Lindbohm/Melart/Rask menee antamaan pari painavaa taklausta / miks ei hieromaan naamaakin. Kuulemma Martel suuttuu aika helposti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös