Mä kyllä uskon yhä Nättiseen. Ei tuo tuurilla ole vetänyt hyviä pisteitä jo monta kautta putkeen.Vaikka ihan siitä, että oltais jätetty Nättinen signaamatta?
Mä kyllä uskon yhä Nättiseen. Ei tuo tuurilla ole vetänyt hyviä pisteitä jo monta kautta putkeen.Vaikka ihan siitä, että oltais jätetty Nättinen signaamatta?
Kyllä mä uskon myös, sitä en epäile etteikö pisteitä ala tulemaan ihan hetkenä minä hyvänsä. Vaan kyse oli nimenomaan pelaajaprofiilista, jolloin koostumukset olisi olleet paljon paremmassa balanssissa.Mä kyllä uskon yhä Nättiseen. Ei tuo tuurilla ole vetänyt hyviä pisteitä jo monta kautta putkeen.
Taskusta. Ja sitten toisesta taskusta, jos ensimmäinen on tyhjä.
Fudiksessahan tätä on kokeiltu, eikä niin kauhean hyvällä lopputuloksella
Olet oikeassa.Fudiksessahan tätä on kokeiltu, eikä niin kauhean hyvällä lopputuloksella
Veikkaanpa että Nättinen oli signattu jo ennen Venäjän hyökkäystä Ukrainaan, joten ei silloin ollut tiedossa että esim. Turunen olisi saatavilla.
Nättisen tasoiset pelurit tulee kiinnittää jo ennen joulua.
Riipumatta siitä milloin sopimukset on tehty, tuolle kolmikolle ei missään tilanteessa olisi pitänyt tehdä jatkoa. Palolalle ehkä joo pienin varauksin, on kokemusta ja osaa niitä maalejakin aina välillä tehdä. Mutta Dykillä ja Lyytisellä ei pitäisi olla mitään asiaa joukkueeseen missään roolissa.Tämä on ihan totta. Sen sijaan Dykin, Palolan ja Lyytisen tasoisia pelaajia ei ole/olisi ollut mitään kiirettä kiinnittää jatkosopimuksiin. Tuohon kolmikkoon käytetyillä euroilla olisi varmuudella saatu jatkettua Turusen diiliä sekä kiinnitettyä mestiksestä Luutinen ja Polalo, tarvittaessa varmaan myös Kyd. Henkilökohtaisesti väitän, että tuo nelikko hyödyttäisi tämän kauden joukkuetta huomattavasti enemmän kuin nyt kiinnitetty kolmikko. Erityisesti kiekollinen puolustaja Luutinen olisi ollut kova haku.
No nyt pysyy se yksi syöttöpiste plakkarissa ainakin kaksi viikkoa eikä enempää tule. Hitto miten surkeeta meininkiä. Joo, jengi voi silti voittaa tänään Sportin mutta tiedät(te) mitä tarkoitan.Kyllä mä uskon myös, sitä en epäile etteikö pisteitä ala tulemaan ihan hetkenä minä hyvänsä. Vaan kyse oli nimenomaan pelaajaprofiilista, jolloin koostumukset olisi olleet paljon paremmassa balanssissa.
Dykin osalla varmasti jakaa mielipiteitä tuo alaspäin luistelu. Tunnollisuutta en arvioi, mutta puolustussuuntaan ei mielestäni riitä. Tasapainottavuus jää vajaaksi. Toki tässä mahdollisesti pelitapa ja kanssapelaajat vaikuttavat kokonaisuuteen.Epäilenpä että Turusen liksalla saisi kaksi ellei jopa kolme Dykiä. Mutta samanlaista mutuilua tämä on kuin muutkin täällä palstatotuutena heitetyt arviot liksoista.
Ja olen edelleen sitä mieltä että Dykille on paikka kokoonpanossa, kunhan se ei ole ykköspistemies vaan enemmänkin se luotettava tasapainottava pelaaja joka tuo kiekon hyvin alueelle ja luistelee alaspäin tunnollisesti. Nythän ongelma on siinä ettei sitä ykköspistemiestä tahdo löytyä, kaiken kertoo sen että Melart kantaa kultakypärää pelistä toiseen.
Molempien paikan kokoonpanossa voi perustellusti kyseenalaistaa.Miksi helvetissä Tallberg ja Åsten pelasivat kolmannessa erässä joka toista vaihtoa? Mitä järkeä? Miksi yritettiin luovuttaa koko peli? Peltonen taisi valitettavasti pelaajana saada liikaa iskuja päähän.
Ensin vaan pitäisi hankkia niitä kärkiukkoja, jotta näistä ns. rivimihistä ja roolipelaajista saataisiin jotain hyötyä. Nyt jengi on täynnä näitä puurtajia eli ei heiltäkään voi ihmeitä odottaa ja tulos näkyy valotaululla.Todettakoon, että ostan palsta-argumentin: ”Dykin sijaan pitäisi kritisoida kärkiukkoja”. Totta. Mutta kritiikki liittynee tähän alisuoriutujajatkuvuuteen.
Iso osa hyvillään?Vituttaa miten iso osa täällä osiossa on hyvillään tappioista että nyt muka sitten jotain isoa tapahtuu ja eipähän voitettu taaskaan ettei kukaan luule että joku voidaan jättää kenkimättä. Helvetin karvas tappio taas viimeisellä minuutilla mutta peliesitysketjussa vedetään ylävitosia kun ei Ville ja Tobias vääryydellä voittaneet, hähää saatana!
Tää setti on sellanen mikä itseänikin vituttaa. Ei siinä että mennään tunteella ja pelihän nyt on oikeastikin ollut kuraa, mutta tuota en ymmärrä. Itsekin aavistelin kauteen lähdettäessä ettei menestyksestä tarvitse haaveilla, vaan odottelin junnujen otteita innokkaasti. Nyt palsta on lähes lukukelvoton.Vituttaa miten iso osa täällä osiossa on hyvillään tappioista että nyt muka sitten jotain isoa tapahtuu ja eipähän voitettu taaskaan ettei kukaan luule että joku voidaan jättää kenkimättä. Helvetin karvas tappio taas viimeisellä minuutilla mutta peliesitysketjussa vedetään ylävitosia kun ei Ville ja Tobias vääryydellä voittaneet, hähää saatana!
Mitäänhän ei tule kesken tämän kauden valmennuksen suhteen tapahtumaan. Ei vaikka turpaan tulee koko ajan ja peli on täyttä paskaa niin kotona kuin vieraissakin. En jaksa iloita tappioista enkä myöskään satunnaisista voitoista.Vituttaa miten iso osa täällä osiossa on hyvillään tappioista että nyt muka sitten jotain isoa tapahtuu ja eipähän voitettu taaskaan ettei kukaan luule että joku voidaan jättää kenkimättä. Helvetin karvas tappio taas viimeisellä minuutilla mutta peliesitysketjussa vedetään ylävitosia kun ei Ville ja Tobias vääryydellä voittaneet, hähää saatana!
Mikäänhän ei tule kesken tämän kauden valmennuksen suhteen tapahtumaan. Ei vaikka turpaan tulee koko ajan ja peli on täyttä paskaa niin kotona kuin vieraissakin. En jaksa iloita tappioista enkä myöskään satunnaisista voitoista.
Vituttaa miten iso osa täällä osiossa on hyvillään tappioista että nyt muka sitten jotain isoa tapahtuu ja eipähän voitettu taaskaan ettei kukaan luule että joku voidaan jättää kenkimättä. Helvetin karvas tappio taas viimeisellä minuutilla mutta peliesitysketjussa vedetään ylävitosia kun ei Ville ja Tobias vääryydellä voittaneet, hähää saatana!