Hienoa. Töissä tulee lähetystä seurattua pelkästään selostuksen varassa...Kauden tärkein matsi ja kuka saatanan pelle selostaa matsin: Mertaranta - EI JUMALAUTA
Hienoa. Töissä tulee lähetystä seurattua pelkästään selostuksen varassa...Kauden tärkein matsi ja kuka saatanan pelle selostaa matsin: Mertaranta - EI JUMALAUTA
Syvä osanottoni. Voi olla että luvassa on vaaarallista lisävitutusta.Hienoa. Töissä tulee lähetystä seurattua pelkästään selostuksen varassa...
Saattaa myös olla vaarallisia tilanteita liikenteessä kun tilanteet sielläkin saatta tulla, kuin salama kirkkaalta taivaalta.Syvä osanottoni. Voi olla että luvassa on vaaarallista lisävitutusta.
HIFK goes Juha Junno: pakko ostaa liput peliin paikan päälle, kun kukaan ei kestä kuunnella tuon seniilejä höpinöitä.Kauden tärkein matsi ja kuka saatanan pelle selostaa matsin: Mertaranta - EI JUMALAUTA
Tarkista faktat.Tämä on kyllä naurettavaa kitinää. Puoleen peliin 0-5 taulussa himassa, mutta itketään siitä, että voittomaali syntyi väärin tuomitun jäähyn aikana. Hävettää tällaisten IFK-kannattajien puolesta.
No hyvä. Vituttaisi olla after skissä yhtäaikaa.Eikö ne yleensä mene Leville?
Kuuluisa ”Vimmattu, vaarallinen matala veto” joka osuu päätyverkkoihin ilman ohjaustaNyt oli se kuuluisa vaarallinen tilanne. Tai kuuluisa ties mikä.
Seiskapelissä voit sitten nauttia maaleista oikeassa päädyssä.Piti laittaa jo aikaisemmin, mutta kuollut pikseli tv:ssäni :D, on kirjaimellisesti suoraan tossa meidän maalin sisällä ja aiheuttaa kohtuutonta paniikkia kun koko ajan katson, että kiekko maalissa. Nyt toki tokaan erään eri asetelmat eli juhlinen HIFK:n maalia 7-10 kertaa vahingossa. Toivottavasti joku näistä (tai vaikka kaikki) on aiheellisia!
Eikä vaan pelkkä selostus, vaan koko tepsi-Nyholmin studio.Joo, kovin tps painotteista on selostus. Vituttaa kuunnella
Eiköhän se ois Mertsin aika jo lähteä eläkkeelle tai johonkin omaan höpötysohjelmaan YLE Puheelle…Mä en oo kuullut koskaa mitään vastaavaa paskaa kuin tää Mertarannan selostus. Töpselit on 2 minuuttia ihan purjeissa av:lla, niin se on Mertarannan mukaan "loistavaa alivoimaa". Ime stagaa, Mertsi.
Mun mielestä just toisin päin, puolustaa aina IFKta jos on vaan mahdollisuus.Onkohan mulla liian punaiset lasit silmillä, mutta jotenkin mun korvaan Bäckström on ihan tepsin miehiä. Eilen vitutti Antero, nyt tämä.