Nyt just vituttaa!

  • 2 573 565
  • 12 172

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Selostuksesta vittuuntujille: kannattaa kokeilla ottaa selostus pois - on nykyään mahdollista.* Itse katson kaikki kotipelit, joissa en ole paikalla, niin että pelkät hallin äänet kuuluu. Tuohon hyvä äänentoisto ja riittävästi volyymia, ja ainakin musta toimii aika nätisti.

*Ainakin mun Apple TV + Telia TV -sovellus virityksen kautta kun vaihtaa Ääniraidan Suomi --> "qad" (jotain sinne päin).
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ja Motinin paluu kokoonpanoon. Se tullaan mainitsemaan moneen kertaan, nimellä mainiten.
Ja varmaan mainitaan myös monta kertaa että Shmoooolts sai kakkua ja kärsii pelirangaistusta
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hienoa. Töissä tulee lähetystä seurattua pelkästään selostuksen varassa...
Syvä osanottoni. Voi olla että luvassa on vaaarallista lisävitutusta.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vituta, mutta tuskastuttaa ja hermostuttaa. Pitkät on kolme tuntia. Duunissa ei mitään tekemistä mutta pakko päivystää.

Yritykset pysyä pois jatkikselta loppu iltapäivä kestävät keskimäärin 20 minuuttia.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt oli se kuuluisa vaarallinen tilanne. Tai kuuluisa ties mikä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämä on kyllä naurettavaa kitinää. Puoleen peliin 0-5 taulussa himassa, mutta itketään siitä, että voittomaali syntyi väärin tuomitun jäähyn aikana. Hävettää tällaisten IFK-kannattajien puolesta.
Tarkista faktat.

Tuomio oli väärä ja sen aikana tuli taululle 3-6. Peli päättyi 5-7, eli se oli voittomaali. Kumosivat videolta ensin antamansa oikean tuomion. Suoritus se on sysipaska suorituskin.

Ihan itse se dunkkuun otto tehtiin mutta älä ala väittämään että jokin tuossa viestissäni ei pitänyt paikkaansa tai oli kitinää. Tämä tuomaripari on aivan liian kovassa paikassa. Ei taso eikä ymmärrys riitä. Mitään linjaa vihellyksillä ei ole. Kukaan ei jäällä näytä tietävän mikä näiden linja on. Ei kummastakaan joukkueesta.

Omat tulkintasi kitinästä voit työntää paikkaan johon pääsi oletkin jo ilmeisesti työntänyt. Just tuollaiset nollatason syytöksiä viljelevät tapaukset herättää orastavaa säälin kaltaista tunnetta.
 
Viimeksi muokattu:

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Koko päivän pelänny pahinta ja sieltähän se tuli Antero!
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Piti laittaa jo aikaisemmin, mutta kuollut pikseli tv:ssäni :D, on kirjaimellisesti suoraan tossa meidän maalin sisällä ja aiheuttaa kohtuutonta paniikkia kun koko ajan katson, että kiekko maalissa. Nyt toki tokaan erään eri asetelmat eli juhlinen HIFK:n maalia 7-10 kertaa vahingossa. Toivottavasti joku näistä (tai vaikka kaikki) on aiheellisia!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti laittaa jo aikaisemmin, mutta kuollut pikseli tv:ssäni :D, on kirjaimellisesti suoraan tossa meidän maalin sisällä ja aiheuttaa kohtuutonta paniikkia kun koko ajan katson, että kiekko maalissa. Nyt toki tokaan erään eri asetelmat eli juhlinen HIFK:n maalia 7-10 kertaa vahingossa. Toivottavasti joku näistä (tai vaikka kaikki) on aiheellisia!
Seiskapelissä voit sitten nauttia maaleista oikeassa päädyssä.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Onkohan mulla liian punaiset lasit silmillä, mutta jotenkin mun korvaan Bäckström on ihan tepsin miehiä. Eilen vitutti Antero, nyt tämä.
 

F#21

Jäsen
Kummallisen paljon on nyt häviäjiä tässä faniryhmässä. Se vituttaa. HIFKn menestys selkeästi iskostunut faneihin kun joka toisen tilanteen jälkeen peli on hävitty.

Tämä hoidetaan vielä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös