Nyt just vituttaa!

  • 2 579 343
  • 12 196

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
^Juurikin näin, tän luulisi olevan mille tahansa urheiluseuralle ihan itsestäänselvää että kun elämme koronan keskellä niin jos halutaan välttää tartuntoja aka sitä että puolet jengistä putoaa yhtäkkiä lasarettiin niin ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin tehdä jonkunsortin kupla/eristys. Ja Raumallahan toi näytti toimivan erinomaisen hyvin viime kaudella ja kantoi muistaakseni ihan kivasti hedelmääkin sitten lopulta... Ei varmaan ketään vituttanut kun kannua nostelivat että voi voi olipas ikävää olla eristyksissä muusta maailmasta hetki. Tässähän on kysymys vaan siitä että mitä seura priorisoi; sitä että pelaajilla on kivaa ja saavat käydä kaupungilla viihtymässä vai sitä että otetaan tiukempi linja (hetkeksi) ja pyritään tällä tavoin pääsemään siihen tavoitteeseen mitä varten kiekkoa ylipäänsä pelataan eli voittamaan mestaruus. Ihan samalla tavalla Lukonkin pelaajilla on varmasti perhettä ja vaimoja ja räkiviä päiväkoti-ikäisiä lapsia. Ja varmasti tällaisen kuplan järjestäminen maksaa rahaa, mutta olihan IFK:lla rahaa hankkia uusia pelaajiakin? Miksi sitten maksaa heille että voivat tulla meille makaamaan sairaspedillä. Ja sitäpaitsi fyrk finns... Varmastikin olisi joku halli jostain pk-seudulta saatu järkättyä IFK:n käyttöön, olisivat siellä voineet treenata jne. ja käydä Nordiksella vain hoitamassa pelit. Tai jotain vastaavaa.

Toistan itseäni, mutta hallilla kun on tullut pelien ulkopuolella käytyä niin ei siellä ole mistään kuplasta tietoakaan. Ei voi siis puhua että kupla olisi vuotanut tms., koska sitä ei yksinkertaisesti ole ollut.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ettei totuus unohtuisi niin Peltonenkin oli tosiaan tilaisuuksissa tässä pleijareiden alla ilman maskia pyörimässä. Pienistä puroista voi syntyä iso virta ja siitä tuli ainakin sellainen fiilis että kaikkia kiviä ei todellakaan ole käännetty, nyt on sitten paskat housussa toisena keväänä peräkkäin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mua harmittaa ja vituttaa minä. Mä yleensä haluan ja jaksan pysyä positiivisena ja olen viimeiseen asti IFK:n ja sen yksilöiden takana niin hyvässä kuin pahassa, mutta nyt tämän vuoden puolella olen huomannut itsessäni sellaisia "aargh vittu kenkää kaikille" -fiiliksiä joita sitten yritän kovalla työllä tukahduttaa. Toki yksilöitä on matkalle mahtunut joita olen kritisoinut, mutta isossa kuvassa olen aina IFK:n takana.

Selityksiä tämän hetkiselle tilanteelle on vaikka kuinka paljon ja suuri osa niistä vielä ihan valideja, mutta samalla katselen kentällä todella nimivahvaa IFK:ta joka jopa noin 10 jätkän poissaolollakin on edelleen sellainen ryhmä että turkulaisilla pitäisi pyyhkiä lattiaa. Näin ei kuitenkaan tapahdu vaan kentällä nähdään IFK joka on vain selviytymässä ja näyttää suorastaan avuttomalta. Mitään toisteista järkevää ei saada pelissä aikaiseksi ja kaikki mahdolliset maalipaikat syntyvät lähinnä sattuman kautta. IFK on huono joukkue tällä hetkellä ja sitä on vaikea sulattaa. Jos korona on pilannut IFK:n joukkueharjoitukset niin että taktiikoita ei ole päästy hiomaan ja kaikki ennen vuodenvaihdetta opittu on koronasumun myötä unohdettu, niin sitten asioita pitää yksinkertaistaa. Yksinkertaisella taktiikalla keskialueen yli ja hyökkäyspäässä jokainen hyökkäys suoraan kohti maalia. Väkisin. Ei se ainakaan huonommin voi mennä kuin mitä nyt nähdään. Omassa päässä jokainen turkulainen mestataan joka hönkäiseekin meidän maalin suuntaan. Jos Liiga ei siitä tykkää niin voi voi. Ollaan ainakin IFK ja kaadutaan saappaat jalassa.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja ettei totuus unohtuisi niin Peltonenkin oli tosiaan tilaisuuksissa tässä pleijareiden alla ilman maskia pyörimässä. Pienistä puroista voi syntyä iso virta ja siitä tuli ainakin sellainen fiilis että kaikkia kiviä ei todellakaan ole käännetty, nyt on sitten paskat housussa toisena keväänä peräkkäin.
Eiköhän tässä ole tullut tänä keväänä paskat housuihn jo paskottuihin housuin ja paljon oksennusta siihen päälle. Jotain kai olisi voinut
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
^Juurikin näin, tän luulisi olevan mille tahansa urheiluseuralle ihan itsestäänselvää että kun elämme koronan keskellä niin jos halutaan välttää tartuntoja aka sitä että puolet jengistä putoaa yhtäkkiä lasarettiin niin ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin tehdä jonkunsortin kupla/eristys. Ja Raumallahan toi näytti toimivan erinomaisen hyvin viime kaudella ja kantoi muistaakseni ihan kivasti hedelmääkin sitten lopulta... Ei varmaan ketään vituttanut kun kannua nostelivat että voi voi olipas ikävää olla eristyksissä muusta maailmasta hetki. Tässähän on kysymys vaan siitä että mitä seura priorisoi; sitä että pelaajilla on kivaa ja saavat käydä kaupungilla viihtymässä vai sitä että otetaan tiukempi linja (hetkeksi) ja pyritään tällä tavoin pääsemään siihen tavoitteeseen mitä varten kiekkoa ylipäänsä pelataan eli voittamaan mestaruus. Ihan samalla tavalla Lukonkin pelaajilla on varmasti perhettä ja vaimoja ja räkiviä päiväkoti-ikäisiä lapsia. Ja varmasti tällaisen kuplan järjestäminen maksaa rahaa, mutta olihan IFK:lla rahaa hankkia uusia pelaajiakin? Miksi sitten maksaa heille että voivat tulla meille makaamaan sairaspedillä. Ja sitäpaitsi fyrk finns... Varmastikin olisi joku halli jostain pk-seudulta saatu järkättyä IFK:n käyttöön, olisivat siellä voineet treenata jne. ja käydä Nordiksella vain hoitamassa pelit. Tai jotain vastaavaa.

Toistan itseäni, mutta hallilla kun on tullut pelien ulkopuolella käytyä niin ei siellä ole mistään kuplasta tietoakaan. Ei voi siis puhua että kupla olisi vuotanut tms., koska sitä ei yksinkertaisesti ole ollut.

Paremmin et voisi kuvailla omia tuntemuksiani.
Vuoden projekti vedetään tavallaan pöntöstä alas. Sitähän ei voi tietää onko tämmöinen kupla ollut jossain kohtaa jopa ihan ideana. Sitten mahdollisesti pelaajat torpanneet tämän. Luulis että noi kumppaneita joukkueella löytyy sen verran että tämmöinen ratkaisu olisi järjestynyt.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Meneekö tänään hallilla edes 7 000 katsojan raja rikki? NOLOA!

Täytyy kyllä ihmetellä et miten ihmiset luovuttaa niin helpolla, jotenkin tuntui että sen, kieltämättä hieman nöyryyttävän himapelin alun jälkeen yleinen mielipide oli että "tämä oli tässä", vaikka silloin oli peliäkin jäljellä vaikka kuinka, koko sarjasta puhumattakaan. Ei tän mikään paraatimarssi Uralille pitänytkään olla.
Nothing is over!
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy kyllä ihmetellä et miten ihmiset luovuttaa niin helpolla, jotenkin tuntui että sen, kieltämättä hieman nöyryyttävän himapelin alun jälkeen yleinen mielipide oli että "tämä oli tässä", vaikka silloin oli peliäkin jäljellä vaikka kuinka, koko sarjasta puhumattakaan. Ei tän mikään paraatimarssi Uralille pitänytkään olla.
Nothing is over!
Itse menossa kyllä hallille mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän myös sen että ihmisiä vituttaa kun parhaat ei pelaa. Se on kuitenkin osa tuotelupausta ja tällä hetkellä varmaan osa kokee että kustaan ns linssiin, johtuu se sitten IFK:n omasta huolimattomuudesta koronantorjunnassa tai sitten joukkueen lääkärin mahdollisesta pienimunaisesta kiina-meiningistä.

Mene ja tiedä mutta näihin asioihin pitää kyllä antaa selkoa kauden jälkeen, sen ovat kyllä faneille velkaa jotka ovat taas kerran pitäneet seuran taloutta pystyssä liigan korkeimmalla katsojakeskiarvolla. Siinä asiassa on turha paeta paskahousumaisesti jonkin tietoturvan tai yksilönsuojan taakse.
 

McGregor_71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ef kei
Tässä vaiheessa kautta on enään hyviä joukkueita jäljellä, joten häviämisen mahdollisuus kasvaa kokoajan. Itse olen menossa hallille tänään, ja tuli oikein kiire hankkia liput, kun heräsin että tämä on mahdollisesti viimeinen mahis nähdä playoff-peli tällä kaudella paikan päällä. Oli rosteri mikä tahanasa, niin nyt jos koskaan joukkue tarvitsee fanit hallille, eli älkääpä nyt hylätkö omia tässä vaiheessa, vaan punaista päälle ja uskoa omiin. :)

Menipäs positiivisen puolelle vitutus-ketjussa. Mikä muhun iski?
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse menossa kyllä hallille mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän myös sen että ihmisiä vituttaa kun parhaat ei pelaa. Se on kuitenkin osa tuotelupausta ja tällä hetkellä varmaan osa kokee että kustaan ns linssiin, johtuu se sitten IFK:n omasta huolimattomuudesta koronantorjunnassa tai sitten joukkueen lääkärin mahdollisesta pienimunaisesta kiina-meiningistä.

Mene ja tiedä mutta näihin asioihin pitää kyllä antaa selkoa kauden jälkeen, sen ovat kyllä faneille velkaa jotka ovat taas kerran pitäneet seuran taloutta pystyssä liigan korkeimmalla katsojakeskiarvolla. Siinä asiassa on turha paeta paskahousumaisesti jonkin tietoturvan tai yksilönsuojan taakse.
TPS:ltähän puuttuu käsittääkseni vain Anttalainen. Tuskin esim Tammela loukkaantui pahemmin viime pelissä.
Sitten en tiedä mikä tarina on että eivät peluuta niitä venäläiskaksosia, mutta saattaa jopa liittyä koronamitigointiin (Sputnik) jos nyt suljetaan ulkopolitiikka ulos yhtälöstä.

Tappara, Kärpät, Ilves, Jukurit, Kookoo kaikki puksuttavat tietysti parhaalla kokoonpanolla pelistä toiseen paria poikkeusta lukuunottamatta.

Joka tapauksessa vituttaa, että IFK kärsii näin pahasti loukeista ja koronasta enkä ymmärrä miksi vain IFK. Itse analysoin ennen pleijareita että tilanne saattaa elää lähinnä muissa jengeissä, koska IFK oli jo käsittääkseni vetänyt kerran koronan viimeisimmän version Nordiksen ilmastointilaitteiden läpi. En ajatellut että kävisi juuri toisinpäin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse menossa kyllä hallille mutta kyllä mä tavallaan ymmärrän myös sen että ihmisiä vituttaa kun parhaat ei pelaa. Se on kuitenkin osa tuotelupausta ja tällä hetkellä varmaan osa kokee että kustaan ns linssiin, johtuu se sitten IFK:n omasta huolimattomuudesta koronantorjunnassa tai sitten joukkueen lääkärin mahdollisesta pienimunaisesta kiina-meiningistä.
Itseä ainakin vituttaa tuo, että taas kerran kauden isoimmissa peleissä meiltä puuttuu lähes kaksi kentällistä pelaajia. Suorastaan masentavaa paskaa tuo. Sitten jonkun töpselin vittuilut ja lällättelyt päälle ettei vaikuta. Helppo se on niiden huudella kun ainut joka kokoonpanosta puuttuu on rattijuoppo. Muita eivät pelillisesti kaipaa. Jos meillä olisi parhaat kehissä, niin se näyttäisi tältä:

Innala - Koivistoinen - Jääskä
Turunen
- Broadhurst - Pakarinen
Hirvonen - Paajanen - Palola
Salomäki - Väänänen - Dyk
13. hyökkääjä kierrätettävästi Gardiner

Auvitu - Schmaltz
Lyytinen
- Motin
Ahonen - Karjalainen
Winberg

Garteig
Halonen

Noi poissaolijat viime pelistä boldattuna. Jos tuollainen ei vaikuta, niin valehtelee itselleen.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sivuhuomiona tänne kaiken tuomarihyperventiloinnin sekaan.

Oltiin viime pelissä aika jaloissa, mutta pelattiin enemmän ylivoimaa kuin TPS. Jos ei lähdettäisi tähän ulinaan ilman mitään aihetta, on kohta taas niin raskaat miekkailut esissä kun kiihdytetään kierrokset mutu-tuntumalla jo etukäteen.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sivuhuomiona tänne kaiken tuomarihyperventiloinnin sekaan.

Oltiin viime pelissä aika jaloissa, mutta pelattiin enemmän ylivoimaa kuin TPS. Jos ei lähdettäisi tähän ulinaan ilman mitään aihetta, on kohta taas niin raskaat miekkailut esissä kun kiihdytetään kierrokset mutu-tuntumalla jo etukäteen.
Tekivät videot katsoenkin niin karmean virheen lauantaina ettei mitään rajaa. Tuon Karjalaisen vitosen aikana syntyi ottelun voittomaali. Alkuperäiseen kakkoseen tuo ei olisi pelikellon mukaan mahtunut. Luottamus siihen että asiat hoituvat oikein pillin jatkeena tasan nolla. Saavat yllättää positiivisesti ihan vapaasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kauden tärkein matsi ja kuka saatanan pelle selostaa matsin: Mertaranta - EI JUMALAUTA
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tuon Karjalaisen vitosen aikana syntyi ottelun voittomaali.
Tämä on kyllä naurettavaa kitinää. Puoleen peliin 0-5 taulussa himassa, mutta itketään siitä, että voittomaali syntyi väärin tuomitun jäähyn aikana. Hävettää tällaisten IFK-kannattajien puolesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös