Aivan aneemista peliä. Ei tunnetta, ei ajeta maalille. Maali tai edes hyvä maalipaikka tuntuu kovin kaukaiselta.
Miten Anttalainen on voinut ajaa ala-ikäisenä? Hmm....Tää on nollan maalin peli meidän osalta. Sarja ratkeaa miespillun itkuun ja hiirinurmen filmauksiin. Toki Ahokkaan mielestä sekin on varmasti IFK:n syy.
Mua vituttaa lähinnä eniten sen tänne JA:han kirjoittelevan (en muista nimimerkkiä) puolesta joka valitteli ettei ikä riitä viinan juomiseen. Tätä ei kyllä selvinpäin kestä mitenkään. Tai no, ei sitä viinaa iällä juoda, mutta liian nuorena se touhu ei kannata.
Mä oon menossa tiistaina vittu VOITTAMAAN SEN VITUN TURKULAISEN MIESPILLUPORUKANVituttaa, että ei edes enää vituta. Tekisi mieli mennä tiistaina viskomaan rantapallot kentälle, mutta ei se ole kyllä sen rahan arvoista. Lampaanperse jokaiselle.
Ujelletaanko sitten vasta kun kausi on ohi? Tiistaille on muuten ihan vitusti lippuja jäljellä.IFK hävisi koronaan joten paljon helpommalla pääsette kun annatte asian nyt vain olla, koska IFK ei tästä sarjasta jatkoon etene.
Menevät varmaan kuin kuumille kivilleUjelletaanko sitten vasta kun kausi on ohi? Tiistaille on muuten ihan vitusti lippuja jäljellä.
Kyllä toi eilisen ottelun alku varmisti sen ettei tule lähettyä hallille tiistaina.Ujelletaanko sitten vasta kun kausi on ohi? Tiistaille on muuten ihan vitusti lippuja jäljellä.
Kausi ei ole vielä ohi ja mikään en ole ketään neuvomaan, mutta yhden asian totean silti. Nyt joka jätkälle jokaisessa kaukalon ja kodin ulkopuolisessa arjen hetkessä se maski päähän. Kyllä, kaikille ja myös niille, jotka ovat mahdollisesti sairastaneet tuon epidemian. Sillä ei häviä mitään, mutta se voi estää uusia tartuntoja.Ujelletaanko sitten vasta kun kausi on ohi? Tiistaille on muuten ihan vitusti lippuja jäljellä.
Joo voi olla ettei kelpaa gloryhunttereille enää kun ei ole paria voittoa alla.Menevät varmaan kuin kuumille kiville
IFK:n fanit gloryhunttereita? Voi vittu :DJoo voi olla ettei kelpaa gloryhunttereille enää kun ei ole paria voittoa alla.
Sama. Ihan oikeesti vittu :DIFK:n fanit gloryhunttereita? Voi vittu :D
Pahoittelut hymiöstä, mutta nyt oli niin hyvä!
IFK:n fanit gloryhunttereita? Voi vittu :D
Pahoittelut hymiöstä, mutta nyt oli niin hyvä!
Sä oot kyllä tämän palstan pahin glory hunter, IFK&Sabres (hymiö).No joo heh, oikeassa olet. Mutta kyllä nyt pitäisi hallin olla täynnä kun on mahdollisuus viedä pudotuspelisarja seitsemänteen peliin.
Mun on kyllä vaikea keksiä mitä IFK voisi tehdä? Eristää jätkät kuukausi ennen playoffeja ja playoffien ajaksi perheistään? Mahtaisi hyvin mennä tuokin ja olla imu seuraan kohdillaan kun pelaajat elää jossain eristyksissä loppukauden.Toisaalta IFK on myös epäonnistunut täysin koronatoimissaan, kyllä sitä muuallakin suomessa pyörii mutta silti muut jengit pääsevät pelaamaan parhailla kokoonpanoillaan.
Ei helvetti, kohta alkaa marsu-Tapola saada erittäin vahvan haastajan.Vituttaa tän geelitukan marinat joka matsin jälkeen.
Jääkiekko | TPS kyyristyi aloitukseen, kun HIFK lymyili vielä pukukopissa – liigapelissä nähtiin erikoinen sekaannus
TPS-valmentaja Jussi Ahokas ihmetteli, miksi HIFK ei saanut jäähyä tultuaan myöhässä kentälle.www.hs.fi