tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
No eilenhän tänne karautti jo itse Hra Sihvonen kertomaan että pelaamme pelikirjakiekkoa. Hätä on suuri.
No eilenhän tänne karautti jo itse Hra Sihvonen kertomaan että pelaamme pelikirjakiekkoa. Hätä on suuri.
Juuri näin. Onneksi Stögö tajusi lopulta ruveta pelaamaan Meidän Peliä. Meidän Pelillä voitetaan maailmanmestaruuksia, suomenmestaruuksia ja veikkaan että tämä saatanan lamakin saadaan loppumaan Meidän Pelillä. Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.No saatana. Jos pelikirjakiekolla tulee 6-0 tulosta, niin vaadin lisää pelikirjakiekkoa, ja heti :-)
Juuri näin. Onneksi Stögö tajusi lopulta ruveta pelaamaan Meidän Peliä. Meidän Pelillä voitetaan maailmanmestaruuksia, suomenmestaruuksia ja veikkaan että tämä saatanan lamakin saadaan loppumaan Meidän Pelillä. Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.
Pitikin mennä jo hymyissä suin tarkistamaan, mitä Palomäen Ilkka oli ehtinyt suoltaa twitteriin ja Urheilulehteen. Paitsiomaali ratkaiseva tekijä tässä matsissa ja IFK pärjää nyt, koska pelaa pelikirjakiekkoa. Siis mitä helvettiä?...
Oikeassahan olet siinä, ettei tuon janarin juttuja pitäisi lukea, eikä antaa klikkien kautta mainostuloja jne. Ärsyttää vain, että hlö voi melkeinpä valehdella hänen asemassaan, ja suurin osa noiden tekstien lukijoista / videoiden katsojista myös sisällön uskoo. Monesti urheilujournalisti on nimen omaan sellainen auktoriteetti harvemmin urheilua seuraavalle, jonka tietotaitoa ei helposti kyseenalaisteta.
Itse ajattelin myös ruveta pelaamaan Meidän Peliä, se kuulemma parantaa seksuaalista suorituskykyä 37 prosenttia.
Lähinnä kyllä huvittaa, että toimittajat ajavat omaa agendaansa hamaan loppuun asti, ihan kuin pikkulapset jotka eivät näe, että Liigassa on tapahtumassa murros, ja ajajan paikalla on meidän oma Stögö.
Tsori, olin. Ihan vaan Virtasen Joren ja Murtsin skolekavereita. Jotta, mikä hätänä ?. Olitko muuten syntynyt jo '98 finaaleiden aikaan?
Ajattelin varmistaa, kuulostit vähän keskenkasvuiselta.Tsori, olin. Ihan vaan Virtasen Joren ja Murtsin skolekavereita. Jotta, mikä hätänä ?
Seisot kuin idiootti? Ovatko he kaikki siis idiootteja jotka seisovat fanikatsomossa koko ottelun ajan pitäen loistavaa meteliä yllä? Herrajumala mitä juttua täältä saa lukea!
Pakko ottaa kiinni tohon tsettihommaa mistä mainitsit. Myönnetään, että mäkin olen vuodesta tähti ja kilpi tsitannut mun duuninantajan maksamilla paikoilla mistä tietysti buli handu. Ennen poffeja kysyin kaikilta, joita saattaisi ehkä kiinnostaa matseissa käyminen miten toimitaan näiden poff matsien kanssa ja sain vastauksia : " en tarvi mee vaan, mä tsiigaan himassa tai en ehdi" . Mikäs siinä sitten kyllä mulle kelpaa ja niin olen käynyt tsiigaamassa kaikki poffi matsit tähän mennessä ja kieli pitkälle venaten jo Lauantaita ja mahdollista kannun nostoa niin annas olla. Puhelin soi ja se on duunista. Ensin liirum laarum jargonia kunnes : Mä tartten Lauantaina ne liput, kun mun xxxx on ne ja tää. Mä olin olin sanaton vaikka en sitä yleensä ole. Tsettejä yllätten haluaa sellainen henkilö, jota ei kiinnosta matsit saati, että kävisi matseissa mutta hän tarvii ne ja hän tarvii ne juuri nyt vaikka mulla on kalenterissa minkä kaikki näkee merkintä, että tsetti x 1 . Monen kanssa asiasta bamlannut ja kaikki on samaa mieltä. Hävytöntä touhua. Ei ole vielä näkynyt kyseistä henkilöä, että voisin snadisti ripittää mutta varmuuden vuoksi hommasin eilen yhden irtolipun, koska mua kiinnostaa.Just näin herra siunaa mitä tekstiä. Meitsillä on kallis tsettipaikka vuodesta tähti ja kilpi, mutta lauantaina paikallani istuu joku muu ja menen mieluusti hankkimallani flaballa fanistondikseen seisomaan. Miksikö ? Koska paikallani lauantaina istuvalla on selkävaiva eikä pysty kauan seisomaan. Silleen.
Ei ole vielä näkynyt kyseistä henkilöä, että voisin snadisti ripittää mutta varmuuden vuoksi hommasin eilen yhden irtolipun, koska mua kiinnostaa.
Vahva sama.Princen kuolema vituttaa ja rajusti. Onneksi IFK:n suhteen kaikki on hyvin.
Ilman mitään ns itsekehua ketään tai mitään kohtaan mutta onneksi tuntee oikeita ihmisiä. Itse todellakin haluaisin sitä, että jokainen, joka haluaa näitä pelejä katsomaan saisi siihen tilaisuuden eikä tarvisi maksaa omaisuuksia trokareille. En olisi eikä onneksi tarvinnut ajatella edes sitä, että olisin joutunut sen tekemään.[/QUOTE]Ihan mielenkiinnosta miten sinä nyt tuosta vain hankit irtolipun, kun kymmenet ihmiset miettivät tässäkin mistä helvetistä saisi sellaisen?
Samat murheen ja ilon aiheet. Enää ei tule joka vuosi sitä Princen lättyä mutta onneksi musiikki ei koskaan kuole ja kyseinen artisti tuotti niin paljon ilosanomaa levylle että voi viettää jatkossakin paljon huikeita hetkiä löytäen aina uudelleen ja uudelleen jotain maagista tuotannosta.Princen kuolema vituttaa ja rajusti. Onneksi IFK:n suhteen kaikki on hyvin.
Painetaan bulilla ja bailataan niin kuin ois vuosi 1999.
_
1998 :)
Ilman mitään ns itsekehua ketään tai mitään kohtaan mutta onneksi tuntee oikeita ihmisiä.
Jaan kanssanne ilot ja surut. Hieno artisti ja hieno joukkue.Samat murheen ja ilon aiheet. Enää ei tule joka vuosi sitä Princen lättyä mutta onneksi musiikki ei koskaan kuole ja kyseinen artisti tuotti niin paljon ilosanomaa levylle että voi viettää jatkossakin paljon huikeita hetkiä löytäen aina uudelleen ja uudelleen jotain maagista tuotannosta.
Painetaan bulilla ja bailataan niin kuin ois vuosi 1999.
_