Nyt just vituttaa!

  • 2 573 447
  • 12 172

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Täsmälleen samaa mieltä. Kuten viestissäni totesin kaikki keskustelu, mielipiteet ja kannanotot on hyvästä. Tämäkin sanomani otettiin, kuten huomaat vittuiluna, vaik ei sinnepäinkään. Olen itsekin yrittänyt sitä toitottaa, että ollaan hei samalla puolella. Välillä tuntuu, että täällä joko provosoidaan tai provosoidutaan tarkoituksenmukaisesti. Kaikki keskustelu on hyvästä. Sen pitäisi olla avointa ja mielipiteet pitää uskaltaa sanoa ilman, että tarvitsee valita puoli. Let’s go Hifk!




Jep, niinhän sinä tokaisit ilman mitään provon tynkää.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
Tämä foorumiviestintä on myös sikäli hankalaa, kun edessä on teksti, eikä yhtä helposti voida tulkita miten se viesti sanottaisiin ääneen keskustellessa. Tässä myös tulee väärinkäsityksiä puolin toisin, kun asian voi tulkita hyvin helposti toisella tavalla, mitä tarkoitettiin. Itsellä lievänä haasteena ajatusten saaminen järkevästi tulkittavaki tekstille, kun on penskasta asti on ollut lievää keskittymishaastetta, niin oma teksti on välillä hyvinkin vaillinaisesti ilmaistua möyrintää (hehe).
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
Lisätään vielä, että eri mieltä saa ja pitääkin olla asioista. Eihän sitä maailman ja IFK:n parantamista muuten synny. Enempi ehkä sellaista toisen näkökulman ymmärtämistä olisi mielekkäämpää lukea, vaikka samaa mieltä ei olisikaan. Ei täällä toisen pillissä välttämättä tarvitse kiinni olla, eri näkökulmien takia.

Tässä omat pari senttiä aiheesta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Niinpä! Niin se metsä vastaa vai miten se meni!!?? Älä jaksa nyt tästäkin. Pointti.
Niin minähän en sanonut, etteikö tämä olisi vastavuoroista!!?? Opettele lukemaan. Pointti.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mutta mitä on tapahtunu tälle Jatkiksen IFK-osiolle sen jälkeen? Melkonen pelto tästä tuli ihan muutamassa päivässä.

Vaikea olla tästä eri mieltä, hapokasta on meininki täällä tällä hetkellä. Ehkä pikku breikki tekisi hyvää itse kullekin.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin minähän en sanonut, etteikö tämä olisi vastavuoroista!!?? Opettele lukemaan. Pointti.
Sanoinko mä niin. Vittuilu oli se pointti! Ja tosissas, et voi väittää, että mä täällä vittuilisin jengille. Kyllä joo, mäkin joskus vittuilen takaisin, jos se vastapuolen keskustelu/ väittely on aina pelkkää vittuilua. En mäkään ihan kaikkea purematta niele. Mutta mä ainakin ymmärsin koko aiheen pointin toivottavasti säkin.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Vaikea olla tästä eri mieltä, hapokasta on meininki täällä tällä hetkellä. Ehkä pikku breikki tekisi hyvää itse kullekin.
Ehkä tässä kuitenkin TODELLA monella alkaa tulla turhautumista tästä jatkuvasta keskinkertaisuudesta, johon HIFK tyytyy vuodesta toiseen. Salmelaisen puheetkin eurooppalaisesta suurseurasta ovat nyt ihan täyttä paskaa olleet, koska mitään askeleita ei siihen suuntaan ole otettu, pikemminkin monta askelta taaksepäin ja kauemmas tavoitteesta. Mielipiteitä pitää olla ja niitä saakin olla. Uskon että jokainen meistä HIFK-sydämen omaavista haluaa vain yhtä asiaa ja se on menestyminen. Se vain on aivan liian harvinaista herkkua!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Friedkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Ehkä tässä kuitenkin TODELLA monella alkaa tulla turhautumista tästä jatkuvasta keskinkertaisuudesta, johon HIFK tyytyy vuodesta toiseen. Salmelaisen puheetkin eurooppalaisesta suurseurasta ovat nyt ihan täyttä paskaa olleet, koska mitään askeleita ei siihen suuntaan ole otettu, pikemminkin monta askelta taaksepäin ja kauemmas tavoitteesta. Mielipiteitä pitää olla ja niitä saakin olla. Uskon että jokainen meistä HIFK-sydämen omaavista haluaa vain yhtä asiaa ja se on menestyminen. Se vain on aivan liian harvinaista herkkua!
Juuri näin. Ja tämä keskinkertaisuus johtuu vain ja ainostaan siitä että henkilövalinnat tehdään omat pojat idealla, eli suomeksi päin persettä. Eihän Peltonen olisi ikinä valittu IFK:n valmentajaksi kyseisillä näytöillä ellei olisi juuri Peltonen. Salmelainen, ei mitään näyttöjä myöskään hänellä. Kyseessä on loppujen lopuksi SUURI PUHALLUS joka ilmiselvästi menee hyvin läpi kun katsomot ovat täynnä vaikka suuri osa katsojista tietää ettei joukkue oikeasti pelaa mestaruudesta.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanoinko mä niin. Vittuilu oli se pointti! Ja tosissas, et voi väittää, että mä täällä vittuilisin jengille. Kyllä joo, mäkin joskus vittuilen takaisin, jos se vastapuolen keskustelu/ väittely on aina pelkkää vittuilua. En mäkään ihan kaikkea purematta niele. Mutta mä ainakin ymmärsin koko aiheen pointin toivottavasti säkin.
Aina vaan jutut paranee. Ehkä kannattaisi lukea se oma teksti ennen kuin julkaisee sen.
Boldaus oma.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin mitä?
Siis niin metsä vastaa… eli sitä. En todellakaan ole se vittuilija täällä. Haloo. Nyt peiliin katsomisen paikka. Myönsin kyllä syyllistyneeni myös vittuiluun, kun totesin etten mäkään ihan kaikkea paskaa purematta niele niin pistän takaisin(vaikka vittuilu on helppo laji niin siltikin ne kerrat on harvassa).

Sehän tässä ei ole se pointti vaan se yleinen vittuilu jokaikiseen asiaan tai varsinkin, jos se on jotenkin yleisesti poikkeava tästä linjasta , joka on valloillaan täällä. Jättäisin aiheen tähän osaltani.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Eiköhän tässä itse kullakin oo kierrokset isolla kun tänään muut pelaa ja me ollaan TAAS kerran jossain muualla.
Tosin aika monella muullakin jengillä sama tilanne.
Mutta kun tätä ei vaan jaksa. Vuodesta toiseen.

Kevät ja kesä hiipii pikkuhiljaa, eiköhän viestitkin muutu positiiviseen suuntaan. Ollaan kaikki taas innoissa tulevasta kaudesta. Odotetaan hankintoja ja jne.
Kunnes todellisuus pyyhkii vasten kasvoja.

Eli yhteenveto: Nyt ei saa ottaa liian henkilökohtaisesti viestejä, ne on kirjoitettu ison vitutuksen vallassa. "Mertziä" lainaten, niin kuin pitääkin.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tässä itse kullakin oo kierrokset isolla kun tänään muut pelaa ja me ollaan TAAS kerran jossain muualla.
Tosin aika monella muullakin jengillä sama tilanne.
Mutta kun tätä ei vaan jaksa. Vuodesta toiseen.

Kevät ja kesä hiipii pikkuhiljaa, eiköhän viestitkin muutu positiiviseen suuntaan. Ollaan kaikki taas innoissa tulevasta kaudesta. Odotetaan hankintoja ja jne.
Kunnes todellisuus pyyhkii vasten kasvoja.

Eli yhteenveto: Nyt ei saa ottaa liian henkilökohtaisesti viestejä, ne on kirjoitettu ison vitutuksen vallassa. "Mertziä" lainaten, niin kuin pitääkin.
Oikeassa olet. Camoon Kalpa!
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Kevät ja kesä hiipii pikkuhiljaa, eiköhän viestitkin muutu positiiviseen suuntaan.
Vieläköhän mahtaisi kuitenkin jostain löytyä keväthankia hiihtoa ja painia ajatellen, jos sais porukan kasaan? Keli on kyllä niin nätti, että trikoon yläosan voi pudottaa miehekkäästi puoleen väliin kreikkalaisroomalaista veistosta jäljittelevää vartaloa lasketellessa Peltoset jalassa alas kirkonmäkeä :)
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vieläköhän mahtaisi kuitenkin jostain löytyä keväthankia hiihtoa ja painia ajatellen, jos sais porukan kasaan? Keli on kyllä niin nätti, että trikoon yläosan voi pudottaa miehekkäästi puoleen väliin kreikkalaisroomalaista veistosta jäljittelevää vartaloa lasketellessa Peltoset jalassa alas kirkonmäkeä :)

Muuten ihan sillä ettei tule mitään väärinkäsityksiä niin ethän meinannut että minä olisin molskilla tai jotkut helvetin sukset jalassa?
Koska näin ei todellakaan ole.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Muuten ihan sillä ettei tule mitään väärinkäsityksiä niin ethän meinannut että minä olisin molskilla tai jotkut helvetin sukset jalassa?
Koska näin ei todellakaan ole.
En todellakaan sitä meinannut, kyllä minä väkeni tunnen! Sain vaan "hyvän" aasinsillan tuosta keväästä, jonka mainitsit :D
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Törmäsen tyypiset selittelyt. Jälkimmäisestähän Lennukin muisti mainita, että ainoa valmentaja, jota sai hävetä( jatkuva itkeminen tuomareille).
Lennu vois itse hävetä sitä omaa asennetta 16-17. Meni maku itselläni.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Laiteenpa tänne kun en oikein parempaakaan ketjua keksinyt.
Jos IFK nyt tosiaan satsaa vähemmän naislätkään, en tiedä syytä, mutta oletan ettei ole kannattavaa.
Niin mikäs tasa-arvo seura ollaankaan? Tsirbulat heitetään mäkeen ettei vaan esineellistä, tai siis IFK, heitä.
Se että äijät saa kunnon korvauksen möyrimisestä, mimmit pelaa ilmaiseksi ja haluavat voittaa. Ja sen myös tekevät, niin mitä vittua?
En tiedä enään mitä tässä sanoisi, parempi varmaan ettei mitään.

Elämme kovia aikoja kuomaseni. (Oli jossain lapsuuteni Aku Ankassa kun se dogi Pulivari sanoi näin) Ja niitä naurunaamoja sitten helvetisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös