Jep, niinhän sinä tokaisit ilman mitään provon tynkää.
Niinpä! Niin se metsä vastaa vai miten se meni!!?? Älä jaksa nyt tästäkin. Pointti.
Jep, niinhän sinä tokaisit ilman mitään provon tynkää.
Niin minähän en sanonut, etteikö tämä olisi vastavuoroista!!?? Opettele lukemaan. Pointti.Niinpä! Niin se metsä vastaa vai miten se meni!!?? Älä jaksa nyt tästäkin. Pointti.
Mutta mitä on tapahtunu tälle Jatkiksen IFK-osiolle sen jälkeen? Melkonen pelto tästä tuli ihan muutamassa päivässä.
Sanoinko mä niin. Vittuilu oli se pointti! Ja tosissas, et voi väittää, että mä täällä vittuilisin jengille. Kyllä joo, mäkin joskus vittuilen takaisin, jos se vastapuolen keskustelu/ väittely on aina pelkkää vittuilua. En mäkään ihan kaikkea purematta niele. Mutta mä ainakin ymmärsin koko aiheen pointin toivottavasti säkin.Niin minähän en sanonut, etteikö tämä olisi vastavuoroista!!?? Opettele lukemaan. Pointti.
Ehkä tässä kuitenkin TODELLA monella alkaa tulla turhautumista tästä jatkuvasta keskinkertaisuudesta, johon HIFK tyytyy vuodesta toiseen. Salmelaisen puheetkin eurooppalaisesta suurseurasta ovat nyt ihan täyttä paskaa olleet, koska mitään askeleita ei siihen suuntaan ole otettu, pikemminkin monta askelta taaksepäin ja kauemmas tavoitteesta. Mielipiteitä pitää olla ja niitä saakin olla. Uskon että jokainen meistä HIFK-sydämen omaavista haluaa vain yhtä asiaa ja se on menestyminen. Se vain on aivan liian harvinaista herkkua!Vaikea olla tästä eri mieltä, hapokasta on meininki täällä tällä hetkellä. Ehkä pikku breikki tekisi hyvää itse kullekin.
Tämä kertoo kaiken eli turha jatkaa keskustelua.Ja tosissas, et voi väittää, että mä täällä vittuilisin jengille.
Aivan. Samaa mieltä. Lähettämäsi kummeli pätkä riitti.Tämä kertoo kaiken eli turha jatkaa keskustelua.
Juuri näin. Ja tämä keskinkertaisuus johtuu vain ja ainostaan siitä että henkilövalinnat tehdään omat pojat idealla, eli suomeksi päin persettä. Eihän Peltonen olisi ikinä valittu IFK:n valmentajaksi kyseisillä näytöillä ellei olisi juuri Peltonen. Salmelainen, ei mitään näyttöjä myöskään hänellä. Kyseessä on loppujen lopuksi SUURI PUHALLUS joka ilmiselvästi menee hyvin läpi kun katsomot ovat täynnä vaikka suuri osa katsojista tietää ettei joukkue oikeasti pelaa mestaruudesta.Ehkä tässä kuitenkin TODELLA monella alkaa tulla turhautumista tästä jatkuvasta keskinkertaisuudesta, johon HIFK tyytyy vuodesta toiseen. Salmelaisen puheetkin eurooppalaisesta suurseurasta ovat nyt ihan täyttä paskaa olleet, koska mitään askeleita ei siihen suuntaan ole otettu, pikemminkin monta askelta taaksepäin ja kauemmas tavoitteesta. Mielipiteitä pitää olla ja niitä saakin olla. Uskon että jokainen meistä HIFK-sydämen omaavista haluaa vain yhtä asiaa ja se on menestyminen. Se vain on aivan liian harvinaista herkkua!
Aina vaan jutut paranee. Ehkä kannattaisi lukea se oma teksti ennen kuin julkaisee sen.Sanoinko mä niin. Vittuilu oli se pointti! Ja tosissas, et voi väittää, että mä täällä vittuilisin jengille. Kyllä joo, mäkin joskus vittuilen takaisin, jos se vastapuolen keskustelu/ väittely on aina pelkkää vittuilua. En mäkään ihan kaikkea purematta niele. Mutta mä ainakin ymmärsin koko aiheen pointin toivottavasti säkin.
Niin mitä?Aina vaan jutut paranee. Ehkä kannattaisi lukea se oma teksti ennen kuin julkaisee sen.
Boldaus oma.
Siis niin metsä vastaa… eli sitä. En todellakaan ole se vittuilija täällä. Haloo. Nyt peiliin katsomisen paikka. Myönsin kyllä syyllistyneeni myös vittuiluun, kun totesin etten mäkään ihan kaikkea paskaa purematta niele niin pistän takaisin(vaikka vittuilu on helppo laji niin siltikin ne kerrat on harvassa).Niin mitä?
Oikeassa olet. Camoon Kalpa!Eiköhän tässä itse kullakin oo kierrokset isolla kun tänään muut pelaa ja me ollaan TAAS kerran jossain muualla.
Tosin aika monella muullakin jengillä sama tilanne.
Mutta kun tätä ei vaan jaksa. Vuodesta toiseen.
Kevät ja kesä hiipii pikkuhiljaa, eiköhän viestitkin muutu positiiviseen suuntaan. Ollaan kaikki taas innoissa tulevasta kaudesta. Odotetaan hankintoja ja jne.
Kunnes todellisuus pyyhkii vasten kasvoja.
Eli yhteenveto: Nyt ei saa ottaa liian henkilökohtaisesti viestejä, ne on kirjoitettu ison vitutuksen vallassa. "Mertziä" lainaten, niin kuin pitääkin.
Vieläköhän mahtaisi kuitenkin jostain löytyä keväthankia hiihtoa ja painia ajatellen, jos sais porukan kasaan? Keli on kyllä niin nätti, että trikoon yläosan voi pudottaa miehekkäästi puoleen väliin kreikkalaisroomalaista veistosta jäljittelevää vartaloa lasketellessa Peltoset jalassa alas kirkonmäkeä :)Kevät ja kesä hiipii pikkuhiljaa, eiköhän viestitkin muutu positiiviseen suuntaan.
Vieläköhän mahtaisi kuitenkin jostain löytyä keväthankia hiihtoa ja painia ajatellen, jos sais porukan kasaan? Keli on kyllä niin nätti, että trikoon yläosan voi pudottaa miehekkäästi puoleen väliin kreikkalaisroomalaista veistosta jäljittelevää vartaloa lasketellessa Peltoset jalassa alas kirkonmäkeä :)
En todellakaan sitä meinannut, kyllä minä väkeni tunnen! Sain vaan "hyvän" aasinsillan tuosta keväästä, jonka mainitsit :DMuuten ihan sillä ettei tule mitään väärinkäsityksiä niin ethän meinannut että minä olisin molskilla tai jotkut helvetin sukset jalassa?
Koska näin ei todellakaan ole.
Lennu vois itse hävetä sitä omaa asennetta 16-17. Meni maku itselläni.Törmäsen tyypiset selittelyt. Jälkimmäisestähän Lennukin muisti mainita, että ainoa valmentaja, jota sai hävetä( jatkuva itkeminen tuomareille).
Just näin. Lennu agitoi ja savusti Törmäsen ulos, vituttaa vieläkin.Lennu vois itse hävetä sitä omaa asennetta 16-17. Meni maku itselläni.