Heh, omassa kirjoituksessani oli tarkoitus viitata Rautakorpeen. Tuli jotenkin selkärangasta, että tämä valmentaa Tapparaa ja en edes muistanut, että siellä on taas hommia kierrätetty. Ei siinä, ärsyttävä hahmo Supermarsu-Tapolakin on ja istuu hyvin seuraan, mutta Rautakorpi toki omaa luokkaansa, jota alleviivaa korona-ajan säädöt.Mua Tapola ei vituta. En tunne ihmisenä tarkemmin, mutta muistan ja tiedän hyvin Tapolan jo 30 vuoden takaa
Olisko IFK lta kuitenkin pari palapelin palasta hukassa nimeltään Kousa ja Auvitu.Mua Tapola ei vituta. En tunne ihmisenä tarkemmin, mutta muistan ja tiedän hyvin Tapolan jo 30 vuoden takaa
Elää ja hengittää Tapparaa ja uskoisin, että istuisi hardcore kannattajana fanikatsomossa Tapparan lippua heiluttaen, jollei olisi noussut jääkiekon ammattilaiseksi. Tunne lyö mielestäni välillä yli Tapparan puolesta ja mopo lähtee keulimaan, vaikka ammattilainen onkin eli on sokea Tapparaa vastustaville kommenteille tms.
Itse nimenomaan haluaisin pelata hänenlaisensa koutsin alaisuudessa
Tulee kuitenkin välierässä vastaan sitten Tappara tai TPS niin HIFK menee finaaliin. Palapelin palat on nyt meille Stadin kingeille kohdillaan!
Olisko IFK lta kuitenkin pari palapelin palasta hukassa nimeltään Kousa ja Auvitu.
Tappara jos saa Kuuselan takas niin taitaa niilläkin olla mestaruutta ajatellen aika valmis kuva valmiina. Toivottavasti kohtaavat Lukon välierissä...
Tukka-Jukka nyt on symppis Tapolan rinnalla, joka on sen yhden polakin jälkeen vastenmielisin henkilö Suomen jääkiekkohistoriassa. Se jatkuva itku tuomareille ja tuomarien manipulointi pelin aikana, erätaoilla, matsin jälkeen, välipäivinä ym. halventaa koko lajia.
Ja toki se ”luokan kantelupukki” -tyylinen sormenosoittelu vesipullon lennettyä kentälle ei unohdu ikinä.
Ehkä toi Kapanen kommentaattorina vähän lieventää ja tasoitaa pahinta vatutusta :)Muuten kaikki hienosti, vitun Saukkonen.
Aavistuksen kuiva tyyppi vaikka onkin oma kasvatti.Sami Kapanen.
Kunnon ylianalyysia.
Aavistuksen kuiva tyyppi vaikka onkin oma kasvatti.
Aavistuksen kuiva tyyppi vaikka onkin oma kasvatti.
Mun mielestä se Kukkonen oli hyvä kommentaattori. Hyviä huomioita koko ajan ja neutraali vaikka luulis että kärpännahkaviitassa. Just sellainen joka tuo katselukokemukseen lisää.Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä telkkarissa ei tarvi olla mitään hupiukkoa tai moottoriturpaa pölisemässä kommentaattorina, kun ruudulta näkee tapahtumat. Radiossa juttua voi heittää runsaasti. Kapanen oli tänään riittävän hyvä. Voi olla, että sitä jurppi, kun joutui kuuntelemaan Saukkosen sekoilua, ja sen takia oma ulosanti oli kuivaa.
Jep. Ja, kommentaattorien pitää (jostain syystä) yrittää pysyä neutraalina, jolloin esim. tänään HIFKin selkeää ylivoimaa pitää tasoitella ja hakea näkemyksiä, miten matsi voisi tasoittua. Palvellaan neutraalisti molempia leirejä, mikä vesittää lopputulosta. Kapasella myös rasitteena HIFK-tausta. Mutta, räväkämpää sakkia saisi olla viihdearvon kasvattamiseksi.Saatan olla vähemmistössä, mutta mun mielestä telkkarissa ei tarvi olla mitään hupiukkoa tai moottoriturpaa pölisemässä kommentaattorina, kun ruudulta näkee tapahtumat. Radiossa juttua voi heittää runsaasti. Kapanen oli tänään riittävän hyvä. Voi olla, että sitä jurppi, kun joutui kuuntelemaan Saukkosen sekoilua, ja sen takia oma ulosanti oli kuivaa.
Kukkonen ja Saravo ovat parhaita tuossa hommassa.Mun mielestä se Kukkonen oli hyvä kommentaattori. Hyviä huomioita koko ajan ja neutraali vaikka luulis että kärpännahkaviitassa. Just sellainen joka tuo katselukokemukseen lisää.
Kummallinen fiksaatio jäi päälle myös tuohon tokan erän alun TPS:n "hyvään alkuun". Peli nyt aaltoili tosiaan ehkä kolme vaihtoa niin että TPS sai kiekon jopa ihan IFK:n alueelle asti.
Kyllä ihmistä vituttaa, kun ei pääse hallille katsomaan matsia. Vitun korona ja kiinalaiset lepakonsyöjät.
Kyllä ihmistä vituttaa, kun ei pääse hallille katsomaan matsia. Vitun korona ja kiinalaiset lepakonsyöjät.