Lähinnä vain kuvailin tämän illan peliesityksiä. Noin muuten olet oikeassa, ei nyt aivan samalla viivalla. Mutta tiukka matsi huomisestakin tulee.No ei me nyt ihan samalla viivalla olla.. Toiseen pointtiin kyllä yhdyn.
Lähinnä vain kuvailin tämän illan peliesityksiä. Noin muuten olet oikeassa, ei nyt aivan samalla viivalla. Mutta tiukka matsi huomisestakin tulee.No ei me nyt ihan samalla viivalla olla.. Toiseen pointtiin kyllä yhdyn.
Samalla sääliviivalla. Toki voitolla huomenna välimatka kaventuisi ainoastaan 23 pisteeseen. Siitä olisi kätevä lähteä uuteen nousuun. Valitettavasti se tämän alkkisfaijan (IFK, note to böndes) kanssa tarkoittaa ihan toisenlaista nousua kuin urheilun yhteydessä yleensä.Tervetuloa vain. Kärpätkin pelasi tänään (ja tiistaina) aivan päin helvettiä, joten samalla viivalla ollaan.
Lisäksi IFK:lla on jostain syystä tullut useinkin onnistumisia juuri Kärppiä vastaan.
Pakko sanoa, että Pertti Lehtoseen henkilöityi HIFK. Simo Saariseen henkilöityi HIFK. Vielä Ville Peltoseenkin henkilöityi HIFK ja onhan noita muitakin, kuten Kibe jne. Petrell on pelannut itsensä ulos tästä kerhosta jo ajat sitten. Tällaisen hengettömän muniinpuhaltelijan pitäminen kapteenina jo pelkästään osoittaa ja korostaa, että koko organisaatio johdosta siihen viimeiseen lakaisijaan on luovuttanut. Joukkoja johdetaan edestä ja esimerkin avulla. Tällä esimerkillä ollaan just siinä missä esitykset ja sarjataulukko kertoo. Hävetkää, saatana!Jotenkin Lennuun on aina henkilöitynyt IFK. Ikävä kyllä nyt tällä kertaa sitä kautta, että on yhtä intohimoton kuin koko joukkue nykyään.
Pakko sanoa, että Pertti Lehtoseen henkilöityi HIFK. Simo Saariseen henkilöityi HIFK. Vielä Ville Peltoseenkin henkilöityi HIFK ja onhan noita muitakin, kuten Kibe jne. Petrell on pelannut itsensä ulos tästä kerhosta jo ajat sitten.
Nojoo ois pitäny tarkentaa, että meinasin noin niinku koko kautta oikeestaa. Tai pikemminki niitä maaleja mitä nyt oon niiltä nähny. Saavat erän aikana paikan tai kaks ja niistä tekevät vähintää yhden maalin, vaikka olisivat kuinka vastaantulijoita kyseisessä matsissa. En tiedä onko taitoa vai ei mutta hämmentävästi on vaan pistäny silmään.Lähtisin hakemaan syitä kyllä syvemmältä, kuin pompuista.
Ei vittu mitä paskaa!! Milloin me aletaan näkemään merkkejä siitä, että toimistolla joku on elossa?
Pakostakin tässä tulee pohtineeksi, että onko siellä toimistolla yleensäkään riittävästi kompetenssia ja osaamista huipputason jääkiekko-organisaation kehittämiseen? Enkä nyt puhu pelkästään Salmelaisesta. Hallitukselle ei mahda hirveästi mitään, mutta onko operatiivisessa toiminnassa mukana olevan johdon kokoonpano oikea ja onko siellä riittävästi ymmärrystä lajia kohtaan, jotta tästä seurasta saadaan ulosmitattua resurssien mukainen urheilullinen menestys? Aika heikkoa on ollut ja monessa oikeassa yrityksessä mono olisi viuhunut oikein kunnolla.
Tervetuloa vain. Kärpätkin pelasi tänään (ja tiistaina) aivan päin helvettiä, joten samalla viivalla ollaan.
Humli nyt rasvailee köyttä jo pelien sisällä jos sattuu jotain lapsuksia käymään, toki osa varmaan ihan sarkasmilla mutta kuitenkin.Näköjään, jos sarjassa on täysin ylivoimainen riittävän pitkään, niin osa ihmisistä alkaa rasvaamaan köyttä parin tappion jälkeen. En näe meitä "samlla viivalla". Toinen yleensä voittaa toinen yleensä häviää. Jos jotain positiivistä IFK:n pelistä hakee, niin eilinen peli sekoiltiin ihan itse omalla alueella.
Yksi milenkiintoinen vertailukohta näiden joukkueiden välillä on muuten se kuinka ne kestävät U-20 kisat. Kärpiltä "tuhoutuu" yksi tehokenttä kokonaan. Meillä vaikutus on pienempi.
Onkohan joukkue jo päästetty pukukopista? Toivottavasti tulevat bussilla kotiin löytääkseen kadonneen yhteishengen ja laulavat koko matkan "Kumbaya, My Lord" kaanonissa.
Ei voi mitään! Pakko on kirjoittaa, kun on pitkään vaivannut ja taas herätti ärtymyksen kuin punaiset valot tyhjällä Mannerheimintiellä. Olen liittynyt Facebookissa Syntymästä kuolemaan -otsikoituun HIFK-ryhmään ja siellä olen voinut todistaa kansan syvien rivien ulosannin tason, eikä hyvältä näytä. Jos jättää selvästi äidinkieleltään ruotsinkieliset pois, on pakko funtsia, että ovatko ihmiset päässeet arpomalla koulusta pois? Miten voi olla järjestään jokaisen kielitaito luokkaa "ensimmäistä kertaa kirjoitan"? Ja toisaalta: mikä on Suomen koululaitoksen taso? En mä nyt mitään kirjakieltä ole vaatimassa, mutta väistämättä tulee fiilis, että sellainen seura millaiset fanit. Voi jeesus.
(Onneksi tässä kohtaa voin antaa itse potkut!)
Ehkäpä tämä ei profiloidu yhteen seuraan. Kyseessä kuitenkin yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli, jonka toteutumisen kustantava massa (katsojat -> fanit) tuskin poikkeaa esikuvistaan. No joo, tämä oli raju yleistys ja erittäin epäsuora lainaus eräältä tv-kirjailijalta.Ei voi mitään! Pakko on kirjoittaa, kun on pitkään vaivannut ja taas herätti ärtymyksen kuin punaiset valot tyhjällä Mannerheimintiellä. Olen liittynyt Facebookissa Syntymästä kuolemaan -otsikoituun HIFK-ryhmään ja siellä olen voinut todistaa kansan syvien rivien ulosannin tason, eikä hyvältä näytä. Jos jättää selvästi äidinkieleltään ruotsinkieliset pois, on pakko funtsia, että ovatko ihmiset päässeet arpomalla koulusta pois? Miten voi olla järjestään jokaisen kielitaito luokkaa "ensimmäistä kertaa kirjoitan"? Ja toisaalta: mikä on Suomen koululaitoksen taso? En mä nyt mitään kirjakieltä ole vaatimassa, mutta väistämättä tulee fiilis, että sellainen seura millaiset fanit. Voi jeesus.
(Onneksi tässä kohtaa voin antaa itse potkut!)