Vituttaa tämä vitutusketju. Yksi Jatkoajan keskustelupalstan hienouksia on aina ollut se, että täällä on joukkuekohtaiset palstat. Jos ei jonain päivänä kiinnosta pätkääkään jonkun toisen joukkueen fanien mielipiteet, niin niitä ei ole pakko lukea. Voin kertoa, että niitä päiviä mulla on paljon. Tuli aika puskista, että täällä jotkut Tappara-fanit mouhuaa. Eikö teillä ihan oikeasti ole parempaa tekemistä?
Off-topiciksi menee nyt, mutta sehän on kai mielipide-kysymys, mitä kukakin sitten pitää viihdyttävänä. Jonkun mielestä (käytännössä vain fanien) tuo Tapparan antijääkiekkoa ja roikkuminen on viihdettä, mistä he ovat valmiita maksamaan, kun taas valtaosan ei. Onko se väärin? Eihän se ole. Jos Tappara pystyy vuosi toisensa perään pistämään IFK:n tuolla tavalla polvilleen, niin totta kai ne sen tekee. Vituttaako se? No, totta vitussa se vituttaa. Mulle ei tee mitään myöntää se, että IFK on ollut jälleen kerran huonompi kuin Tappara. Mutta se, että tapparalaiset tulevat meidän vitutus-palstalle venyttämään omaa kikkeliään ja vittuilemaan, niin se menee kyllä jo mun mielestä ihan vittuilun puolelle. Vittu, että vituttaa. Ja sekin vituttaa, etten edes jaksa enää uskoa, että IFK voisi huomenna tämän vitutuksen poistaa ja päästä vielä kerran himaan kokeilemaan, josko alussa tulis pari kotimaalia ja Tappura joutuisi tekemään jotain muutakin kuin trappaamaan.