Nyt just hymyilyttää!

  • 2 109 507
  • 10 468

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin nyt sentään SaiPa:lle hävitään, eikä JYP:lle. Ne kaksi muuta voivat olla vaikeampia, joskin Pelicans on ollut laskusuunnassa.
Covid-kausi tosin antaa ailahtelevia tuloksia myös korkeamman tason joukkuelajeissa, mistä lie johtuvan.

Oletko kuinka pitkään ollut HIFK:n kannattaja? Ja miksi olet yhtäkkiä positiivinen? Onko kaikki hyvin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nuo Tapolan itkuvirret vielä pelin jälkeenkin hymyilyttää.

Kuitenkin silloin 2016 SEN finaalin jälkeen hokesi vain, että pulinat pois tms, kun Nordis ja Törmänen pauhaa asiasta.
Ja silloinkin meni kaukalon laidalle huutelemaan tuomareille, kun peräti juomapullo taisi lentää IFK:n aitiosta kentälle sen tilanteen jälkeen tai jotain yhtä "vaarallista".

Nyt sitten yhden runkosarjapelin jälkeen kunnon itkut. Hei Tapola, pulinat pois!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onneksi muuan vastaavanlainen vikisijä-mussuttaja, Mr Marjamäki, naukuu nykyään ulkomailla. Sietämätön puupää.
Puupäähän se on, mutta ei se enää edes mussuta omilleen vaikka olisi aihetta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näyttäähän toi länkyttävän jokaisen tappiomatsin jälkeen julkisuudessa Ryssä-liigan epäoikeudenmukaisuutta. Mutta, eihän sillä niin väliä oikeasti kun tilipussi paisuu.
Ollaan varmaan katsottu eri kanavaa :) - ei sillä, ei mua nykyisin enää pahemmin kiinnosta.
Muuten toki samaa mieltä.

Mutta kun ollaan naapurin hymyilyttää -ketjussa, niin ainakin tilaston perusteella teillä vois mennä huonomminkin. Matseja en ole paria ilmaismatsia lukuunottamatta nähnyt. Kiva että jollain kulkee.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollaan varmaan katsottu eri kanavaa :) - ei sillä, ei mua nykyisin enää pahemmin kiinnosta.
Muuten toki samaa mieltä.

Mutta kun ollaan naapurin hymyilyttää -ketjussa, niin ainakin tilaston perusteella teillä vois mennä huonomminkin. Matseja en ole paria ilmaismatsia lukuunottamatta nähnyt. Kiva että jollain kulkee.
Kanavia en katso, mutta joskus tulee naureskeltua IS- ja IL-haastatteluja.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän nuo Tapolan itkuvirret vielä pelin jälkeenkin hymyilyttää.

Kuitenkin silloin 2016 SEN finaalin jälkeen hokesi vain, että pulinat pois tms, kun Nordis ja Törmänen pauhaa asiasta.
Ja silloinkin meni kaukalon laidalle huutelemaan tuomareille, kun peräti juomapullo taisi lentää IFK:n aitiosta kentälle sen tilanteen jälkeen tai jotain yhtä "vaarallista".

Nyt sitten yhden runkosarjapelin jälkeen kunnon itkut. Hei Tapola, pulinat pois!

Stenberg/DJ voisi muistaa Jussia jatkossa ja kajauttaa Nordiksella ilmoille esim. Jänis Joplinin "Cry Babyn" aina kun tämä Pupu Tupuna loikkaa penkin yli nojailemaan kaukalon reunukseen. Tiukka zoomi screenille vielä aition edustalta. Vitutuksen sijaan saattaisi vain hymyilyttää ja katsojat oppisivat koko biisin sanat parissa ottelussa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hymyilyttää tuleva 12 pisteen viikko. Saa ottaa talteen:)

Ompas vittumainen viikko. Neljä peliä ja kahdesti levännyttä joukkuetta vastaan. Pari kovempaa jengiä ja pari sellaista, jotka vain yksinkertaisesti pitäisi hoitaa tyylipuhtaasti.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tapolan kohdalla puolestaan jokaisen hävityn ottelun jälkeen syy on aina tuomareissa ja lisäksi otteluiden aikana ollaan jatkuvasti pyytämässä sormella tuomareille että tuletko tänne. Eikä edes riitä rangaistusten jälkeiset juttutuokiot vaan tyyliin jokaisen paitsion ja pitkän kiekon jälkeenkin kysytään tuomareilta että mikä homma.
Tähän voi lisätä myös tilanteet joissa Tapparan pelaajaa on taklattu tai on hävityn kamppailun seurauksena päätynyt katolleen. Jussi on seuravalla katkolla etusormellaan vinkkaamassa tuomareita juttusille. Välillähän tuo näyttää valitettavasti kantavan hedelmää. Tai itseasiassa en tiedä kantaako enää, tämän kauden keskinäisten perusteella ei.

Tapolan valmennustaitoihin tämä ei toki liity oikein mitenkään. Ei ne mestaruudet pelkällä etusormen koukistelulla ole tulleet. Ärsyttävä maneeri silti.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Oletko kuinka pitkään ollut HIFK:n kannattaja? Ja miksi olet yhtäkkiä positiivinen? Onko kaikki hyvin?
En ihan ymmärrä ihmetystäsi.
Jos luet aiempia viestejäni, niin huomaat, mutta toistan tässä, ettei tarvitse etsiä.
Olen ihan pienestä saakka isäni kautta perinyt HIFK-veren kaikkiin lajeihin.
Itse olen harrastanut monia lajeja ja neljässä lajissa pelannut toki eri seuroissa, joista vain yhdessä HIFK:ssa.
Lätkää olen seurannut 60-luvun puolivälistä, ehkä kauemmin kuin sinä?
Mestaruudet on kaikki nähty, samaten Sir William ja Ahearne Cupit. Parhaat muistot 69, 70, 83 (taisin nähdä kaikki 5 peliä), 98 ja 11. Muutama NHL-matsi paikan päällä ja kaikki MM-kisat telkusta. Höntsät eivät kiinnosta.
Olen ehkä positiivisempi nyt, kun "tiedän" että meillä on ensi kaudella valmentaja.
Ehkä ikä, kokemus ja hyvät muistot aiheuttavat sen, että olen niin kriittinen ja vaativa ja sen kautta negatiivinenkin.
Ei sitä kausi toisensa jälkeen halua nähdä surkeaa peliä, vailla menestymisen mahdollisuuksia.
En uskonut menestykseen Törmäsen aikana, nähtyäni hänen ketjusekoilujaan, vähemmän Selinin aikana ja vähiten nykyisen valmennuksen aikana.
Toki noina vuosina olisi pelkästään pelaajien ansiosta voinut tulla paremmin menestystä, mutta haluaisin nähdä vaikka heikomman materiaalin hyvässä valmennuksessa ja sen kautta tulosta.
Ja kiitos kysymästä, iän myötä in tullut yhtä ja toista vaivaa, mutta voin kyllä keskimäärin hyvin. Entä itse, kuinka voit ja kauanko olet ollut kannattaja.
Valitan, tässä oli kyllä aika paljon off-topicia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En ihan ymmärrä ihmetystäsi.
Jos luet aiempia viestejäni, niin huomaat, mutta toistan tässä, ettei tarvitse etsiä.
Olen ihan pienestä saakka isäni kautta perinyt HIFK-veren kaikkiin lajeihin.
Itse olen harrastanut monia lajeja ja neljässä lajissa pelannut toki eri seuroissa, joista vain yhdessä HIFK:ssa.
Lätkää olen seurannut 60-luvun puolivälistä, ehkä kauemmin kuin sinä?
Mestaruudet on kaikki nähty, samaten Sir William ja Ahearne Cupit. Parhaat muistot 69, 70, 83 (taisin nähdä kaikki 5 peliä), 98 ja 11. Muutama NHL-matsi paikan päällä ja kaikki MM-kisat telkusta. Höntsät eivät kiinnosta.
Olen ehkä positiivisempi nyt, kun "tiedän" että meillä on ensi kaudella valmentaja.
Ehkä ikä, kokemus ja hyvät muistot aiheuttavat sen, että olen niin kriittinen ja vaativa ja sen kautta negatiivinenkin.
Ei sitä kausi toisensa jälkeen halua nähdä surkeaa peliä, vailla menestymisen mahdollisuuksia.
En uskonut menestykseen Törmäsen aikana, nähtyäni hänen ketjusekoilujaan, vähemmän Selinin aikana ja vähiten nykyisen valmennuksen aikana.
Toki noina vuosina olisi pelkästään pelaajien ansiosta voinut tulla paremmin menestystä, mutta haluaisin nähdä vaikka heikomman materiaalin hyvässä valmennuksessa ja sen kautta tulosta.
Ja kiitos kysymästä, iän myötä in tullut yhtä ja toista vaivaa, mutta voin kyllä keskimäärin hyvin. Entä itse, kuinka voit ja kauanko olet ollut kannattaja.
Valitan, tässä oli kyllä aika paljon off-topicia.

Mainio CV kannattajana, mutta sulta taisi vähän mennä tuo Bollin pointti ohi :D
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Stenberg/DJ voisi muistaa Jussia jatkossa ja kajauttaa Nordiksella ilmoille esim. Jänis Joplinin "Cry Babyn" aina kun tämä Pupu Tupuna loikkaa penkin yli nojailemaan kaukalon reunukseen. Tiukka zoomi screenille vielä aition edustalta. Vitutuksen sijaan saattaisi vain hymyilyttää ja katsojat oppisivat koko biisin sanat parissa ottelussa.

Aivan helvetillisen hieno idea, ja mahtava biisi. Toinen hyvä voisi olla Nick Caven "Weeping song".
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Stenberg/DJ voisi muistaa Jussia jatkossa ja kajauttaa Nordiksella ilmoille esim. Jänis Joplinin "Cry Babyn" aina kun tämä Pupu Tupuna loikkaa penkin yli nojailemaan kaukalon reunukseen. Tiukka zoomi screenille vielä aition edustalta. Vitutuksen sijaan saattaisi vain hymyilyttää ja katsojat oppisivat koko biisin sanat parissa ottelussa.
Joo, toi biisi sopisi kyllä soitettavaksi noihin tilanteisiin. Mutta ei pidä verrata Pupu Tupunaan, meillä ainakin jälkikasvu piti siitä, ja on Tupunalla kuitenkin selkärankaa pikku-jussiin verrattuna.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Bafforosso , tarkoitukseni ei nyt ole olla tyly tai mitenkään epäkunnioittava, mutta en oikein voi avata eilistä vastaustani viestiisi, koska sen koko viestin pointti vesittyy, jos sen joutuu selittämään. Se oli pilke silmäkulmassa heitettyä ironiaa.

Kunnioitettavan pitkä historia sinulla HIFK:n kanssa, respect!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
@Bafforosso , tarkoitukseni ei nyt ole olla tyly tai mitenkään epäkunnioittava, mutta en oikein voi avata eilistä vastaustani viestiisi, koska sen koko viestin pointti vesittyy, jos sen joutuu selittämään. Se oli pilke silmäkulmassa heitettyä ironiaa.

Kunnioitettavan pitkä historia sinulla HIFK:n kanssa, respect!
Niinpä, niin. Kyllä minä ymmärsin ironiasi. Itse en halunnut sitä jatkaa.
No hard feelings.
Kuinka kauan itse olet ollut fani?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä, niin. Kyllä minä ymmärsin ironiasi. Itse en halunnut sitä jatkaa.
No hard feelings.
Kuinka kauan itse olet ollut fani?

My bad, sain sen käsityksen, ettet olisi ymmärtänyt, kun niin perusteellisesti vastasit.

Omalla kohdallani ainoa oikea seuravalinta on tehty ihan skidinä, toki vuosia myöhemmin kuin sinulla, koska olen sinua nuorempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös