Keskikalja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Kyl se vähän piristää kun on edes muutama käsi joka oikeasti heiluu katsomossa.
Joe Morrow Åstenista tuomarille: "but did you see what he did there?" Haha
Siis että IFK katkaisee vastustajan voittoputken - miten voi olla? Mä lähtisin torille, jos täällä Vantaalla olisi soveltuvia.
Siis että IFK katkaisee vastustajan voittoputken - miten voi olla? Mä lähtisin torille, jos täällä Vantaalla olisi soveltuvia.
No on on, ilman muuta!Ja onhan se nyt aina kiva Tapparaa kurittaa!
En yleensä tykkää hirveästi arvostella kenenkään olemusta, mutta Tapola on kyllä jotenkin niin mulkkumaisen tuntuinen. Mukava nähdä, kun pikku-Jussia harmittaa.Kyllähän molo-Tapolan vinkuna saa aina hymyn huulille.
Kyllähän molo-Tapolan vinkuna saa aina hymyn huulille.
Tapola on kyllä pahin itku-Iita mitä suomalaiseen jääkiekkoon tulee. Aikoinaan Kärppiä vastaan yritti kääntää keskustelun siihen että Marjamäki kokoustaa jatkuvasti tuomareiden kanssa, vaikka todellisuudessa koko ottelusarjan aikana Marjamäki ei varmaan kertaakaan pyytänyt tuomareita juttusille tai pelin jälkeen maininnut sanallakaan tuomareista.No kyllä. Yrittää aukoa päätään tuttuun tyyliin pelinkln aikana ja viivyttää kiekon tippumista jäähän. En tiedä onko jotain sanottu Liigan toimesta, mut vähän vähemmän tuomarit siellä enää parveilee.
Tapola on kyllä vastenmielinen tyyppi :D
Tapola on kyllä pahin itku-Iita mitä suomalaiseen jääkiekkoon tulee. Aikoinaan Kärppiä vastaan yritti kääntää keskustelun siihen että Marjamäki kokoustaa jatkuvasti tuomareiden kanssa, vaikka todellisuudessa koko ottelusarjan aikana Marjamäki ei varmaan kertaakaan pyytänyt tuomareita juttusille tai pelin jälkeen maininnut sanallakaan tuomareista.
Tapolan kohdalla puolestaan jokaisen hävityn ottelun jälkeen syy on aina tuomareissa ja lisäksi otteluiden aikana ollaan jatkuvasti pyytämässä sormella tuomareille että tuletko tänne. Eikä edes riitä rangaistusten jälkeiset juttutuokiot vaan tyyliin jokaisen paitsion ja pitkän kiekon jälkeenkin kysytään tuomareilta että mikä homma. Säälittävä pelle.
Onnittelut voitosta ja lycka till kevääseen!
Tuskin nyt sentään SaiPa:lle hävitään, eikä JYP:lle. Ne kaksi muuta voivat olla vaikeampia, joskin Pelicans on ollut laskusuunnassa.Uskotteko kotona, että mun positiivisuudelle on joskus ihan oikeat perusteet? Ja tiedän, että tämä voitto oli puhdas vahinko, kuten kaikki muutkin voitot, mutta antakaa minun nauttia tästä edes pieni hetki. :)
Tiistaina sitten SaiPalta dunkkuun.