4
444
Tänään keskustelin kohteliaasti puhelinmyyjän kanssa.Hymyilyttää tuo Urheilulehden edelleen jatkuva IFK:n vähättely. Uutiset jatkuvasti oikeastaan sitä "IFK ollut OK. mutta Tappara kusee itse mestaruutensa".
Enkä nyt väitä siis, etteikö Tapparallakin olisi aika helvetisti parannettavaa ja ei tuo nyt niin selvää ole mitä parin pelin lukemat antaa myöten, mutta selvää vähättelyä edelleen. Jännä miten riippuu kirjoittajasta miten nuo asiat tulkitsee, kun saman asian osa käy läpi sen kautta, että IFK tekee sen hyvin ja toinen osa, että Tappara tekee sen huonosti.
Ja joo ei tässä itsekään olla neutraaleja, joten ehkä ne asiat vain osuu omaan mieleen tarkemmin. Värilasit tottakai, vaikka neutraalisti yrittää asioita järkisyillä seurata ja omia mietteitä vertailla lukemiin teksteihin.
Nytkin kaksi viimeisintä finaaliotsikkoa: "Tappara-tähdet kusevat omiensa muroihin Sm-liigan finaaleissa"
"Voiko 6-0 murskatappio olla Sm-liigafinaaleissa sittenkin siunaus?"
PM: Oot hei kato osallistunut siihen tähän ja tohon ja hei nyt mä kysyn sult pari kyssärii ja voit voittaa vaikka mitä!
Minä: Kerro toki ensin, mitä mä hyödyn siitä, että vastailen.
PM: Eiku kato mä kyselen tässä eka ihan vaan muutaman kysymyksen ja sit sun vastauksista riippuu loput. *ja tähän väliin kysymyspatteristo*
PM: No niin kato nyt kävi niin hyvin, että mä just sain hyväksynnän että laitan sulle heti palkinnon tästä. Ihan ekakski kahen hengen Tallinnan risteily! Ja viel Eckeröllä!! On sitä tätä ja tota kuule ja lahjakortti vuoden voimassa. Lisäks laitan sulle tost Urheilulehteä tulemaan neljä kuukautta ihan ilmaseks. Tai siis maksat sen pari euroo viikossa toimituksesta, mut ihan ilmanen on.
Minä: Tosi hyvä juttu. Mut jätetään se lehti nyt kuitenkin pois. Ihan hirveetä tuubaa.
PM: Ootko millon lukenut viimeks?
Minä: Valitettavasti liian usein oon artikkeleita lukenut viime aikoina netistä. Ja on muuten niin ultimaattista paskaa, ettei oo tosikaan. Mäkin tekisin parempia juttuja lehteen kuin nää toimittelijan plantut.
PM: Aha. No hyvää päivänjatkoa sitten. *tuut tuut tuut*
Pitäiskö laittaa palautetta Finnactalle, että unohtivat ottaa mun osotteen ylös sitä lahjakorttia varten.
Ei siis oikeastaan liity tohon sun tekstiin miltään muilta osin kuin että ilmeisesti meni tunteisiin, kun ei laatujulkaisu kelvannutkaan vaivaiseen 10 euron kuukausihintaan, vaikka ilmainen siis onkin.