Pena on nimensä veroinen, rupee vittuilemaan puoli neljän aikaa ei-ihan-niin-seitinohuissa- kirjoitetusta viestistä.
Pisti pienen hymynkaaren äsken, kun luin tota huhuketjuja. Siellä sitä vedetään jo uusia ketjuja fantaisiamiesten kanssa pystyyn. Loistavaa. Tätä se on se IFK-sykli:
1. Edellinen kausi on päättynyt eilen, tänään vedetään uusia ketjuja ja huhutaan toinen toistaan kovimmista vahvistuksta
2. Ristely/joukkueenjulkistus. Kauden ensimmäinen pettymys, kun kaikki huhutut pelaajat eivät olekkaan joukkueessa
3. Kesä. Kuolataan uusia vahvistuksia "voidaan joutua odottaamaan siihen asti, kun NHL:n leirit loppuvat"
4. Loppukesä, kauden ensimmäinen harjoituspeli. Ulkona +20. Ensimmäinen erä ja ensimmäinen "ei tästä tule tänäkään kautena taas yhtään mitään" - viesti palstalle. "Pelin" loputtua Nybondaksen ketju nousee ylimmäksi, ei niin mukavissa merkeissä
5. Liiga alkaa. Jos tulee kolme voittoa kolmesta ekasta pelistä, niin nakkeja varaillaan jo pakkaseen. Jos tulee kolme tappiota, niin Nybondas manataan alimpaan helvettiin ja muistellaan Sormusen Joulupata-keräystä.
6. Joulukuu. Mietitään vahvistuksia, joita pitäisi tulla ja riippuen kolmen viime ottelun tuloksista ollaan joko nakkikiskalla tai joulupadalla.
7. Kevät. Kannustetaan joukkuetta raivokkaasti pudotuspeleissä, oli lähtökohdat sinne miten huonot tahansa niin nähdään IFK ainakin "potentiaalisena yllättäjänä". Onnistutaan saamaan kohtalainen playoffkapina jonkun kanssa, riidellään tuomioista ja kaikesta muusta missä IFK:ta kohdellaan epäoikeudenmukaisesti.Lopuksi todetaan, että parempi voitti ja aloitetaan alusta.
Minä olen mukana tässä kaikessa. Osallisena jokaisessa kohdassa. Olen IFK 365 päivää vuodessa.