Nyt just hymyilyttää!

  • 2 064 437
  • 10 289

444

Jäsen
Hymyilyttää tuo Urheilulehden edelleen jatkuva IFK:n vähättely. Uutiset jatkuvasti oikeastaan sitä "IFK ollut OK. mutta Tappara kusee itse mestaruutensa".

Enkä nyt väitä siis, etteikö Tapparallakin olisi aika helvetisti parannettavaa ja ei tuo nyt niin selvää ole mitä parin pelin lukemat antaa myöten, mutta selvää vähättelyä edelleen. Jännä miten riippuu kirjoittajasta miten nuo asiat tulkitsee, kun saman asian osa käy läpi sen kautta, että IFK tekee sen hyvin ja toinen osa, että Tappara tekee sen huonosti.

Ja joo ei tässä itsekään olla neutraaleja, joten ehkä ne asiat vain osuu omaan mieleen tarkemmin. Värilasit tottakai, vaikka neutraalisti yrittää asioita järkisyillä seurata ja omia mietteitä vertailla lukemiin teksteihin.

Nytkin kaksi viimeisintä finaaliotsikkoa: "Tappara-tähdet kusevat omiensa muroihin Sm-liigan finaaleissa"
"Voiko 6-0 murskatappio olla Sm-liigafinaaleissa sittenkin siunaus?"
Tänään keskustelin kohteliaasti puhelinmyyjän kanssa.
PM: Oot hei kato osallistunut siihen tähän ja tohon ja hei nyt mä kysyn sult pari kyssärii ja voit voittaa vaikka mitä!
Minä: Kerro toki ensin, mitä mä hyödyn siitä, että vastailen.
PM: Eiku kato mä kyselen tässä eka ihan vaan muutaman kysymyksen ja sit sun vastauksista riippuu loput. *ja tähän väliin kysymyspatteristo*
PM: No niin kato nyt kävi niin hyvin, että mä just sain hyväksynnän että laitan sulle heti palkinnon tästä. Ihan ekakski kahen hengen Tallinnan risteily! Ja viel Eckeröllä!! On sitä tätä ja tota kuule ja lahjakortti vuoden voimassa. Lisäks laitan sulle tost Urheilulehteä tulemaan neljä kuukautta ihan ilmaseks. Tai siis maksat sen pari euroo viikossa toimituksesta, mut ihan ilmanen on.
Minä: Tosi hyvä juttu. Mut jätetään se lehti nyt kuitenkin pois. Ihan hirveetä tuubaa.
PM: Ootko millon lukenut viimeks?
Minä: Valitettavasti liian usein oon artikkeleita lukenut viime aikoina netistä. Ja on muuten niin ultimaattista paskaa, ettei oo tosikaan. Mäkin tekisin parempia juttuja lehteen kuin nää toimittelijan plantut.
PM: Aha. No hyvää päivänjatkoa sitten. *tuut tuut tuut*

Pitäiskö laittaa palautetta Finnactalle, että unohtivat ottaa mun osotteen ylös sitä lahjakorttia varten.

Ei siis oikeastaan liity tohon sun tekstiin miltään muilta osin kuin että ilmeisesti meni tunteisiin, kun ei laatujulkaisu kelvannutkaan vaivaiseen 10 euron kuukausihintaan, vaikka ilmainen siis onkin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Zaborsky joukkuehengen myrkyttäjänä on helppo haku, mutta Auvitun syyllistäminen naurattaa kyllä isosti.

"Auvitun ja etenkin Zaborskyn käyttäytyminen ovat HIFK:lle häiriötekijöitä, vaikka pelaajat ja valmentajat eivät sitä koskaan myönnäkään.

Stadin kevät on jäämässä ennakoitua lyhyemmäksi."

Pleijareiden 6+7=15 ja 3+7=10 says Hi!
Sikäli toi voi olla tottakin, että finaalit saattavat katketa ennen game seveniä, silloinhan se on ennakoitua lyhyempi :-D
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kuten silloin tapahtumien kuumimmilla hetkillä tuli tänne jo kirjoitettua, nyt jos IFK:lta jää mestaruus saamatta niin kappas helvetti, oikeassahan se Hiitelä oli ja Zaborskyn vika että pudotuspelit menivät pilalle.

Helppo ns. naulailla noita totuuksia koko kansan luettavaksi, kun on toimittajana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pleijareiden 6+7=15 ja 3+7=10 says Hi!
Juurikin tuo loppu oli se hauskin pätkä, mutta pakko huomauttaa pienestä matemaattisesta huolimattomuudesta. :)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En ota syytä niskoilleni, kirjoitusvirhe johtui täysin näppäimistöni omasta huolimattomuudesta..
Pääasia että se turbulenssi siellä kolmosen ja vitosen paikkeilla loppuu välittömästi.
 

Stigu

Jäsen
"Auvitun ja etenkin Zaborskyn käyttäytyminen ovat HIFK:lle häiriötekijöitä, vaikka pelaajat ja valmentajat eivät sitä koskaan myönnäkään.
Mutta tämähän on selitettävästi tietysti sillä, että tuon lehtikirjoituksen aikaan Zaborsky pelasi vielä Njet Nasa hra-peliä ja Auvitu vastaavasti No Notre jeu-peliä. Jossain vaiheessa he kokivat (luultavasti unessa) näyn, jossa Kalervo Kummolan kropalla varustettu kolmipäinen jumala (Petteri Sihvonen/Vesa Rantanen/Juhani Hiitelä) kehotti heitä pelaamaan Meidän Peliä. Ja katso: heti tuon valaistumisen jälkeen slovakkiprimadonna ja ranskanpatonkipelle ovat olleet arvokkaita joukkueelleen. Meidän Peli on avain kaikkeen.

Ja hei, noihin parkkisakko-ongelmiin liittyen: Itse olen parkeeeranut Nuurdiksella minne sattuu, mutta pitänyt aina huolen että jätän avaimen virtalukkoon ja tuulilasinpyyhkijät päälle. Yhtään sakkolappua en ole vielä saanut.

Kannattaa myös varmistaa, että auton akku on vähintään 70 Ah:n akku. Ja melko uusi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
... Meidän Peli on avain kaikkeen.

Ja hei, noihin parkkisakko-ongelmiin liittyen: Itse olen parkeeeranut Nuurdiksella minne sattuu, mutta pitänyt aina huolen että jätän avaimen virtalukkoon ja tuulilasinpyyhkijät päälle. Yhtään sakkolappua en ole vielä saanut.

Kannattaa myös varmistaa, että auton akku on vähintään 70 Ah:n akku. Ja melko uusi.

Tosi hyvä vinkki. Tätä ei ole vielä tullut kokeiltua. Ilmeisesti hitain tihkukytkin?

Niksipirkkaan ehdottomasti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mutta tämähän on selitettävästi tietysti sillä, että tuon lehtikirjoituksen aikaan Zaborsky pelasi vielä Njet Nasa hra-peliä ja Auvitu vastaavasti No Notre jeu-peliä. Jossain vaiheessa he kokivat (luultavasti unessa) näyn, jossa Kalervo Kummolan kropalla varustettu kolmipäinen jumala (Petteri Sihvonen/Vesa Rantanen/Juhani Hiitelä) kehotti heitä pelaamaan Meidän Peliä...

Miksi vitussa täällä ei ole sitä tykkäysnappia? Tai no, en tykännyt sillai homosti, vaan repesin ihan ääneen.

Tavallaan hymyilyttää viikonlopun pelit, mutta on tämä myös aivan helvetillistä piinaa. Hymyilyttää sekin, että huomenna pääsen Nordikselle, jahka olen käynyt vaimon kanssa teatterissa (mikä sekin on kivaa).

Edit. Typo pois.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hymyilyttäähän tämä, eihän nämä kotijoukoille parhaita aikoja ole mutta mikäs tässä, perjantai ja tänään pubiin peliä katsomaan ja huomenna hallille.

Kai sitä paskemminkin voi kevätviikonloppuja viettää, ja ehkä siinä huomenna päivällä ja sunnuntaina ehtii vähän perhetouhujakin harrastaa.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää kun lukee Iltapäivälehtiä ja niissä hehkutellaan Puustisen suopotkupallomestaruuksia ja on haastatteluja mestaruuskausien äijiltä miten mestaruuksia juhlittu. Maaseudulla vannetta jo kiristää.

Eikä tää tältä tuntuisi, jos olisi joka keväistä herkkua.

e: Sekin ajatus hymyilyttää, että byrålla täytyy olla jo täysi tohina päällä The järjestelyjen suhteen, koska viikonloppu ja virkatyöajat. Oltasko me bulisti Kauppatorilla?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nämä ovat juuri näitä, että voi ollakin totta, vaikka tuskin:

"Sellainen legenda pyörii, että Kukkosen Anssi oli ilmoittanut radiossa vaimojen ja tyttöystävien kyselevän jo juhlivien miestensä perään."
- Ari Lähteenmäki vuodesta 1980

Hymyilyttää joka tapauksessa.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Ex-kapteenimme Toni Söderholm iskenyt yhden maalin tänään. München 9 minuutin päässä mestaruudesta. Go Söde!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ex-kapteenimme Toni Söderholm iskenyt yhden maalin tänään. München 9 minuutin päässä mestaruudesta. Go Söde!

Osuiko? Kibe kertoi Iltalehdessä 2011 kannusta kuinka hienoa se oli, kun Ville teki tyhjiin ja jo valmis kannu oli siinä. Olin toki paikalla, mutta jälkeenpäin videoilta katsottuna on vielä parempi kuvakulma.

Sama tilanne ja onkohan Ville edes siniviivalla vielä, kun Söde on jossain oman maalin kulmilla kädet pystyssä. Hieno kapteeni ja hieno mies.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Vähän laittoi hymyilyttämään kun Suomen mediat luukuttivat kovaan ääneen IFK:n jyräävän mestaruuteen varmuudella. 2-2 käsittääkseni on kaikkea muuta kuin varma.

Leijuminen näyttäisi tarttuneen ainakin osaan joukkueesta.

”Tuolla se söi popcornia” – Patrik Laineelta jäätävää kuittailua HIFK:n suuntaan - SM-liiga - Ilta-Sanomat

Jaa, ei Antti Tuiskun konsertti kiinnosta? No, kyllä mä ymmärrän että haluut tsigaa kunnon hokia, kun muuten sitä et oman jengin toimesta nää. Ei muuta ku pysy kanavalla ;-)
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
salmejuuso oli jo eilen hanakka hakeen ratkaisua. Tänään rävähtää!!
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää se, että pääsee Nordikselle vielä kerran tänä keväänä.

Ai, näytetäänkö seuraava peli siellä screeneiltä vai onko joku konsertti tiedossa?

Pakko kuitenkin nostaa hattua optimismillesi, ehkä se huomenna tarttuu jo tännekin. Toistaiseksi mennään vahvasti vielä v-ketjun puolella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on viimeiset pari tuntia ollut parempi mieli jostain syystä. En kyllä muista milloin olisi IFK:n peli jännittänyt näin paljon. 2011 finaalit olivat selviä, mutta sen kuudennen narripelin aikoihin olin reissussa ja hotellissa radiostriimin ääressä. Se oli paha paikka, mutta sitten hymyilytti ja seiskapeliin suoraan lentokentältä.

Hymyilyttää, että tämä hoidetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös