Nyt just hymyilyttää!

  • 2 064 658
  • 10 289

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää se, että varma hyvän ja pitkän kevään merkki on, kun kaiken maailman maalaiset kaivautuu paikalle haastamaan riitaa Lehterästä ja Komarovista, muiden muassa. Mutta ennen kaikkea näiden kahden pelaajan kohdalla.

Pelko, se paistaa vastustajista. Enkä yhtään ihmettele.
 

shells

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Selostaja paikallinen maajussi kertoo että Vinnie on märchäät tai jotain sinne päin. Saukkosen mattelijan perijä?

Sori, se oliki etunimi joka oli jotain väänsäänt.
Mertsi lausui samalla tavalla ja sitä ihmetellessä joku tiesi kertoa, että ranskalainen lausuntatapa on aikalailla tuo.
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just näin! Tappio vituttaa joo, tärkeitä pisteitä, mutta kyllä lyö hymyn naamalle kun näädät ulisemassa täällä tuomareista, Leksasta, taklauksista, Lehterästä ja vaikka mistä. HIFK asuu vuokravapaasti näätien ja näätä"fanien" päässä!

CAMA RÖDA!
Pistit aika täydellisesti nippuun ajatukset mitä itse tällä hetkellä koen :)

Keskiviikkona mennään taas, let's go!
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hymyilyttää se, että varma hyvän ja pitkän kevään merkki on, kun kaiken maailman maalaiset kaivautuu paikalle haastamaan riitaa Lehterästä ja Komarovista, muiden muassa. Mutta ennen kaikkea näiden kahden pelaajan kohdalla.

Pelko, se paistaa vastustajista. Enkä yhtään ihmettele.

Olen kaivannut sitä ”me vastaan muut” -asetelmaa. Ei IFK:n pidä kerätä tsemppiä ja sympatiaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Sama täällä. Kun olin skidi monet sanoi Hifki ja Ifki oli täysin kielletty ainakin meidän piireissä. Tietysti IFK ja HIFK myös olivat ok.
Mulla oli amiksessa kanssaopiskelijana kundi sanoi ”Hiiefkoo” Silloin vitutti, nyt jo hymyilyttää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä toivotan ilolla Espoon takaisin Liigaan. Saadaampahan hieman paikallisväriä keskinäisiin mittelöihin ja onhan tuo vieraspelimatkana mukavan pituinen. Sitä toista jengiä mulla ei edelleenkään ole ikävä ja voi mun puolesta jatkaa Mestiksessä pidempäänkin.

 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno homma, lisää kotiotteluita IFK:lle. Vitsi, vitsi.

Toivottavasti Espoossa saadaan nopeasti kilpailukykyinen urheilullinen paketti kasaan ja homma toimimaan myös taloudellisesti kestävällä pohjalla (tai niin kestävällä pohjalla kuin se Liiga-kiekon kontekstissa on mahdollista). Ne Espooseen markkina-alueena liittyvät haasteet eivät ole kadonneet minnekään.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Pidin ruokataukoa Hollolassa kaupan pihalla, ja siinä autossa ruumis ravittuna kuulin sivukorvalla kun kaksi miestä jutteli. Huomioni herätti kotiedusta puhuminen ja toiveet että vastaan tulisi Jukurit. Toinen sanoi että Ifk pelottaa.

Kyllä siinä auringon paisteessa maha täynnä alkoi väkisin hymyilyttämään
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä toivotan ilolla Espoon takaisin Liigaan. Saadaampahan hieman paikallisväriä keskinäisiin mittelöihin ja onhan tuo vieraspelimatkana mukavan pituinen. Sitä toista jengiä mulla ei edelleenkään ole ikävä ja voi mun puolesta jatkaa Mestiksessä pidempäänkin.


Toivottavasti tämä vaikeuttaa Jokereiden liiga-hanketta. 16 joukkuetta on jo liikaa, mutta kuitenkin sopiva tasamäärä. Saadaan kokonaisia liigakierroksia jne.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Toivottavasti tämä vaikeuttaa Jokereiden liiga-hanketta. 16 joukkuetta on jo liikaa, mutta kuitenkin sopiva tasamäärä. Saadaan kokonaisia liigakierroksia jne.

Eikös ole tarkoitus, että jatkossa noustaan vain karsinnat voittamalla?
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Väittäinsinpä jopa näin, tänään on viimeinen mahdollisuus ottaa 7-3 voitto. Runkkarissa.
Ja sehän on laitettu ja osuu. Tosin taas eurolla ettei ainakaan osuessa hirveästi runk...la.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Synkimmillä hetkillä uhosin, että tällä kaudella en enää Nordikselle tule. No, täällä ollaan taas. Matsista nyt voi tulla mitä vaan, mutta tulkoon.

Niin, ja asuntolainan viimeinen erä meni tänään tililtä, hymyilyttää kyllä sekin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Synkimmillä hetkillä uhosin, että tällä kaudella en enää Nordikselle tule. No, täällä ollaan taas. Matsista nyt voi tulla mitä vaan, mutta tulkoon.

Niin, ja asuntolainan viimeinen erä meni tänään tililtä, hymyilyttää kyllä sekin.

Olisin minäkin voinut tulla. Ei jaksaisi mertarantaa.

Niin ja kun viimeinen erä meni ni eikös sitä voi jäädä eläkkeelle?
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olisin minäkin voinut tulla. Ei jaksaisi mertarantaa.

Niin ja kun viimeinen erä meni ni eikös sitä voi jäädä eläkkeelle?
Ei jumalauta, taasko kehäraakki selostaa? Johan tuossa olikin pitkä tauko... Huoh.

Nooo, kyllä tässä vielä reilut parikymmentä vuotta pitänee töitä tehdä, eläkekertymä ei ole kovin kummoinen. (hymiö)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pakarisen paidassa ”C”

Upea kapteenin tuuraaja
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Ei jaksa edes enää vituttaa. Haastatteluissa jo kuva nyki niin mahtaa olla hienoa katsottavaa näin töllön välityksellä.
Olen laittanut palautetta monesti muttei näytä auttavan.

Nimimerkki: Vuosi 2024
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös