Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 229
  • 10 305

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Taas ollaan yhtä päivää lähempänä että Antero lopettaa selostushommat.
Se jos mikä hymyilyttää, muita hymyn aiheita sopii joukkue tuoda kolmannessa erässä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se, että IFK ei tällä viikolla pilaa perjantai-iltaa!

Eikä itse asiassa pilaa huomistakaan edes vahingossa. Kannatti hommata lippu Tuomon ja Markuksen keikalle!
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Teissalan maali haisee kyllä pomminvarmalle. Sen jälkeen keskustellaan monen sivun verran siitä, miksi päästettiin tämä kultakimpale pois joka teki meille vajaassa 70:ssä runkkaripelissä 4 maalia.
Tai keskustellaan siitä, miksei valmennusneromme saaneet ulosmitattua kultakimpaleelta noita tehoja, jotka aukesi heti uuden valmennuksen alaisena.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
En tiedä kumman ketjun kamaa olisi, tän vai vituttaa. Kävin eilen niin kuumana että avopuolisonikin vittuili kun IFK tasoitti. Ja kun naureskelin, kiroilin ja mesosin samaan aikaan kun voittolaukauskilpailu oli käyty niin hyvä etten saanut nyrkistä.
Tänään sain ukaasin jos olen samanlainen, katsoo hän pelit yksin.
Ehkä otan asenteen, saukkos anua lainaten, ei hätiä mitiä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eipä tää jaksa edes oikein vituttaa, koska toi jengi on vaan niin valmentajansa näköinen. Näillä mennään ja dinot taputtavat kassan kilistessä, Onneksi elämässä on muutakin lätkän lisäksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eipä tää jaksa edes oikein vituttaa, koska toi jengi on vaan niin valmentajansa näköinen. Näillä mennään ja dinot taputtavat kassan kilistessä, Onneksi elämässä on muutakin lätkän lisäksi.
Joo eilen oli aika raivo päällä vielä, nyt on pulssi jo vähän eri tasoa. Kovin turhautunut fiilis vaan, aavistuksen epäuskonenkin vielä, kun miettii lähtökohtia kauteen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se, että IFK ei tällä viikolla pilaa perjantai-iltaa!

Eikä itse asiassa pilaa huomistakaan edes vahingossa. Kannatti hommata lippu Tuomon ja Markuksen keikalle!
Teki muuten todella hyvää rentoutua hyvällä keikalla, vaikka sitten väliajalla jostain ihmeen syystä piti ottelua seurata täältä Jatkoajan kautta.

Olen sitä miettinyt monesti ennenkin, että kyllä konsertti tai teatteriesitys pesee lätkämatsin ainakin suoritusvarmuuden suhteen ihan 100-0. Ensin mainituista hyvin, hyvin harvoin pitää poistua vittuuntuneena. Ei tule mieleen yhtäkään kertaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pientä hymyä perjantaihin tuo KooKoon hylätty ottelusiirtopyyntö ja valmentaja Salon kommentit ”optimaalisesta” kokoonpanosta. Täällä perkele vedettiin syyskaudella vastaavassa tilanteessa ihan keräilyerillä, eikä pyydetty ottelusiirtoja.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Olen sitä miettinyt monesti ennenkin, että kyllä konsertti tai teatteriesitys pesee lätkämatsin ainakin suoritusvarmuuden suhteen ihan 100-0. Ensin mainituista hyvin, hyvin harvoin pitää poistua vittuuntuneena. Ei tule mieleen yhtäkään kertaa.
Mä muistan yhden ainoan kerran kun olen poistunut teatterista vähän hämmentyneenä,
kyseessä oli Ryhmäteatterin Rappiolla-näytelmä joka oli vähän liian himmeä tavalliselle ihmiselle,
sain fläbät kaverilta joka oli silloin duunissa siellä teatterissa.

Mutta lätkämatseista on saanut poistua aika monta kertaa hyvinkin pettyneenä ja turhautuneena.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olen sitä miettinyt monesti ennenkin, että kyllä konsertti tai teatteriesitys pesee lätkämatsin ainakin suoritusvarmuuden suhteen ihan 100-0.
Tämä on totta. En ole ikinä kuullut, että esim. Helsingin kaupunginorkesterin konsertissa olisi ilmennyt, ettei orkesteri osaa soittaa muuta kuin Ukko Nooan – ja senkin epävireisesti. Ammattilaisista koostuvan jääkiekkojoukkueen peli sen sijaan saattaa hyvinkin muistuttaa amatöörien puuhastelua.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Hymyilyttää kun reippaan 24h kuluttua päästään taas heittämään kunnolla vettä kiukaalle tietyissä ketjuissa.

Tänään vietän rauhallisen perjantai-illan ja huomenna sauhuaa näppis.
Se hymy hyytyy ja monilla
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Nyt vasta hymyilyttää.
Kävi nimittäin niin että mesosin eilisen pelin aikana ja jälkeenkin.
Muija otti boxin jota kautta tulee Telia tv ja pelit. Sanoi: laitan tän jemmaan nii ei katsota enää kumpikaan pelejä. Odotin tahallani tähän päivään. Kysyin nätisti huomisesta pelistä, vastaus oli jos löydät boxin muttet tule löytämään.
Hetken odotin ja sanoi no se tulee maikkarilta että katson sen kuitenkin.

Boxi löysi tiensä omalle paikalleen, tosin aika keskustelematonta iltaa toistaiseksi vietetty.
Ja ihan tiedoksi, hän on yhtä hullu IFKfani kuin minäkin, ei vain pidä mun avautumisesta kun peli on tätä mitä on.

Ja näin järjellä ajateltuna osaa kai laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, siksi ei ole maailmanloppu hänelle jos/kun IFK alisuorittaa. Sori, möyrii.
 

Bromse

Jäsen
Tappara on kolmen ottelun tappioputkessa, ja se on voittanut viimeisestä 11:sta ottelusta kaksi(!). Tänään sillä oli tiukka paikallispeli, ja huomenna aikainen päiväottelu levännyttä vastustajaa vastaan vieraissa. Ehkä paras mahdollinen ajankohta kohdata Tappara, käytännössä ilmaiset pisteet jaossa.

*Peltos-IFK has entered the chat*

Mikä voisi mennä pieleen.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara on kolmen ottelun tappioputkessa, ja se on voittanut viimeisestä 11:sta ottelusta kaksi(!). Tänään sillä oli tiukka paikallispeli, ja huomenna aikainen päiväottelu levännyttä vastustajaa vastaan vieraissa. Ehkä paras mahdollinen ajankohta kohdata Tappara, käytännössä ilmaiset pisteet jaossa.

*Peltos-IFK has entered the chat*

Mikä voisi mennä pieleen.
Hyvin jinxattu. Mä kun ajattelin ettei mikään voi pilata mun perjantai-iltaa.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Onneks nuorten MM-kisojen jatkeena Discoverylta tulee Golfia. Välimäki kolmatta kisaa PGA:ssa ja kolmantena päivänä jaetulla 10 sijalla. Ei mikään iso kisa, mutta onhan siellä aina nimimiehiä. Go Sami, GO!
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nyt vasta hymyilyttää.
Kävi nimittäin niin että mesosin eilisen pelin aikana ja jälkeenkin.
Muija otti boxin jota kautta tulee Telia tv ja pelit. Sanoi: laitan tän jemmaan nii ei katsota enää kumpikaan pelejä. Odotin tahallani tähän päivään. Kysyin nätisti huomisesta pelistä, vastaus oli jos löydät boxin muttet tule löytämään.
Hetken odotin ja sanoi no se tulee maikkarilta että katson sen kuitenkin.

Boxi löysi tiensä omalle paikalleen, tosin aika keskustelematonta iltaa toistaiseksi vietetty.
Ja ihan tiedoksi, hän on yhtä hullu IFKfani kuin minäkin, ei vain pidä mun avautumisesta kun peli on tätä mitä on.

Ja näin järjellä ajateltuna osaa kai laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, siksi ei ole maailmanloppu hänelle jos/kun IFK alisuorittaa. Sori, möyrii.
Olispa vaimoni samalainen. Kun seurusteltiin hän sanoi pitävänsä monista asioista, joista itse pidän/pidin. Väitti fanittavansa HIFK:ta. Pitkään aikaan en ole tiennyt oliko se totta. Muut asiat eivät olleet.
Yhdessä ollaan vielä.
Tosin en olisi hyväksynyt mitään boksin piilottelua.
Mutta parempi sinun olla tohvelin alla, kuin taivasalla.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kaikki on paskaa paitsi kusi, niinkuin aina, mutta nyt ei meinaa enää jaksaa odottaa pelin alkua. Tästä mahtavasta näytelmästä alkaa huomattavasti parempi jakso, joka huipentuu kevääseen, niin meillä kuin Tapparalla, take my word and world.
Tapparalla vaikea jakso ja eilisestä nöyryytyksestä kulunut 18 tuntia ainoastaan. NYT on tultava tulosta, mitään tekosyitä ei ole edes käytössä enää.
Joku varmaan miettii, että mitä muroja syön ja haluaisi samanlaisia, mutta ihan kyykkyviinillä mennään. Sivistyneesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös