Huomisen tepsukkamatsi. Nurmi ja Teissala odottavat levänneinä nälkäistä vierasjoukkuetta. Draamaa tarjolla! Ja vilkasta keskustelua tiedossa.
Tai keskustellaan siitä, miksei valmennusneromme saaneet ulosmitattua kultakimpaleelta noita tehoja, jotka aukesi heti uuden valmennuksen alaisena.Teissalan maali haisee kyllä pomminvarmalle. Sen jälkeen keskustellaan monen sivun verran siitä, miksi päästettiin tämä kultakimpale pois joka teki meille vajaassa 70:ssä runkkaripelissä 4 maalia.
Joo eilen oli aika raivo päällä vielä, nyt on pulssi jo vähän eri tasoa. Kovin turhautunut fiilis vaan, aavistuksen epäuskonenkin vielä, kun miettii lähtökohtia kauteen.Eipä tää jaksa edes oikein vituttaa, koska toi jengi on vaan niin valmentajansa näköinen. Näillä mennään ja dinot taputtavat kassan kilistessä, Onneksi elämässä on muutakin lätkän lisäksi.
Teki muuten todella hyvää rentoutua hyvällä keikalla, vaikka sitten väliajalla jostain ihmeen syystä piti ottelua seurata täältä Jatkoajan kautta.Se, että IFK ei tällä viikolla pilaa perjantai-iltaa!
Eikä itse asiassa pilaa huomistakaan edes vahingossa. Kannatti hommata lippu Tuomon ja Markuksen keikalle!
Mä muistan yhden ainoan kerran kun olen poistunut teatterista vähän hämmentyneenä,Olen sitä miettinyt monesti ennenkin, että kyllä konsertti tai teatteriesitys pesee lätkämatsin ainakin suoritusvarmuuden suhteen ihan 100-0. Ensin mainituista hyvin, hyvin harvoin pitää poistua vittuuntuneena. Ei tule mieleen yhtäkään kertaa.
Tämä on totta. En ole ikinä kuullut, että esim. Helsingin kaupunginorkesterin konsertissa olisi ilmennyt, ettei orkesteri osaa soittaa muuta kuin Ukko Nooan – ja senkin epävireisesti. Ammattilaisista koostuvan jääkiekkojoukkueen peli sen sijaan saattaa hyvinkin muistuttaa amatöörien puuhastelua.Olen sitä miettinyt monesti ennenkin, että kyllä konsertti tai teatteriesitys pesee lätkämatsin ainakin suoritusvarmuuden suhteen ihan 100-0.
Se hymy hyytyy ja monillaHymyilyttää kun reippaan 24h kuluttua päästään taas heittämään kunnolla vettä kiukaalle tietyissä ketjuissa.
Tänään vietän rauhallisen perjantai-illan ja huomenna sauhuaa näppis.
Hyvin jinxattu. Mä kun ajattelin ettei mikään voi pilata mun perjantai-iltaa.Tappara on kolmen ottelun tappioputkessa, ja se on voittanut viimeisestä 11:sta ottelusta kaksi(!). Tänään sillä oli tiukka paikallispeli, ja huomenna aikainen päiväottelu levännyttä vastustajaa vastaan vieraissa. Ehkä paras mahdollinen ajankohta kohdata Tappara, käytännössä ilmaiset pisteet jaossa.
*Peltos-IFK has entered the chat*
Mikä voisi mennä pieleen.
Ei hymyilytä jos IFK dominoi huomenna Tapparaa; kriisi olisi taas peruttu. Sen sijaan Pelicansin ja Jukurien voitot tänään hymyilyttävät.Kaksi kriisissä olevaa joukkuetta kohtaa huomenna. Kummankohan tappioputki katkeaa?
Olispa vaimoni samalainen. Kun seurusteltiin hän sanoi pitävänsä monista asioista, joista itse pidän/pidin. Väitti fanittavansa HIFK:ta. Pitkään aikaan en ole tiennyt oliko se totta. Muut asiat eivät olleet.Nyt vasta hymyilyttää.
Kävi nimittäin niin että mesosin eilisen pelin aikana ja jälkeenkin.
Muija otti boxin jota kautta tulee Telia tv ja pelit. Sanoi: laitan tän jemmaan nii ei katsota enää kumpikaan pelejä. Odotin tahallani tähän päivään. Kysyin nätisti huomisesta pelistä, vastaus oli jos löydät boxin muttet tule löytämään.
Hetken odotin ja sanoi no se tulee maikkarilta että katson sen kuitenkin.
Boxi löysi tiensä omalle paikalleen, tosin aika keskustelematonta iltaa toistaiseksi vietetty.
Ja ihan tiedoksi, hän on yhtä hullu IFKfani kuin minäkin, ei vain pidä mun avautumisesta kun peli on tätä mitä on.
Ja näin järjellä ajateltuna osaa kai laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin, siksi ei ole maailmanloppu hänelle jos/kun IFK alisuorittaa. Sori, möyrii.