Nyt just hymyilyttää!

  • 2 070 530
  • 10 305

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Täytyy tähän kommentoida, kun ensimmäistä kertaa ”tiedän” jotain ilman Jatkoaikaa ja luultavasti sekin ”tieto” vituiksi.

Omalta osaltani ei ollut tarkoitus leveillä, vaan tuoda fiiliksen, että maalivahtiasiaan ollaan reagoitu. En myöskään ihan käsitä, miksi vituttaa, jos ei kerro nimeä. Omalta osalta saatan olla hakoteillä ja voin elää sen kanssa. Täällä on kuitenkin kirjoittajia, jotka oikeasti tietävät. He eivät voi heitellä nimiä aivan miten sattuu, jos haluavat jatkossa tietää jotain.

Eletään sen kanssa. Ei tää ole vakavaa.
Mun mielestä jos on hajulla kuka sieltä tulee, niin on ihan hyvä pohjustaa just et vaik ihan hyvää tulossa, ilman et paljastaa tarkasti niin jää jännittettävää maanantaihin.

Odotan sitä isosti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Toisaalta hymyilyttää hieman tämä, kun pääsee taas edes jostain kinastelemaan HIFK-fanien kanssa :D
Niin, itselläkin kun on useita narri-kavereita, niin viime vuosina kun on väännetty, niin peli on päättynyt kun vedin esiin Putin-kortin. Nyt on vielä toki Kerava-kortti, mutta ei se ole lähellekään yhtä tehokas.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mun mielestä jos on hajulla kuka sieltä tulee, niin on ihan hyvä pohjustaa just et vaik ihan hyvää tulossa, ilman et paljastaa tarkasti niin jää jännittettävää maanantaihin.

Odotan sitä isosti.
Ja joka tapauksessa me kaikki luultavasti petymme, koska IFK. Perussettiä.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Johan täältä saatiin äskettäin lukea, ettei historiaa voi pyyhkiä pois uudella Oy:llä liittyen KHL-seikkailuun, mutta ilmeisesti vuodesta 1967 rakennettu identiteetti voidaan sen sijaan pyyhkiä helvettiin?
Schrödingerin identiteetti? Tai jätetään kirsikat syömättä kakusta? Eller man kan ju äta tårta och spara den.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tsemppiä myös Julleille. Ei mestaruutta viime kaudella eikä ensikaudellakaan.

Mistä tämä Jullit edes tulee? Julle, Julius, ollaanko kaikki teille Julius Caesareita? Tsemppiä sitten vain teille Plebeijeille. Me Patriisit, tai jopa ihan Keisarit, emme juurikaan teistä välitä. Voisitte vaikka poistua keisarikuntamme valtakunnansalista sinne mutalammikolle mutustamaan patonkia ja haisemaan hapankaalille.

Johan täältä saatiin äskettäin lukea, ettei historiaa voi pyyhkiä pois uudella Oy:llä liittyen KHL-seikkailuun, mutta ilmeisesti vuodesta 1967 rakennettu identiteetti voidaan sen sijaan pyyhkiä helvettiin?

Tarkalleen ottaen seurahan on edelleen se sama, minkä Aimo perusti.

Toisaalta hymyilyttää hieman tämä, kun pääsee taas edes jostain kinastelemaan HIFK-fanien kanssa :D

Niinkin lyhyessä ajassa olette saaneet aikaiseksi paljon paheksuttavaa ja haisevaa jälkeä. Kutsukaa sitä sitten vaikka historiaksi, mutta ei se sitä ole, ja sen pyyhkimiseksi tarvitaan paljon serlaa.

Töölön Vesa oli kiva pikku nuisance. Te olette paise.

Schrödingerin identiteetti? Tai jätetään kirsikat syömättä kakusta? Eller man kan ju äta tårta och spara den.

Tuo on hyvä vertauskuva, mutta se kaksinaamaisuus ja dualistisuus tulee ihan teistä itsestänne. Det är ni som både hatar och är avudsjuka. Det är ni själva som både vill hålla era plastmästerskap och glömma era horanden.
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Niinkin lyhyessä ajassa olette saaneet aikaiseksi paljon paheksuttavaa ja haisevaa jälkeä. Kutsukaa sitä sitten vaikka historiaksi, mutta ei se sitä ole, ja sen pyyhkimiseksi tarvitaan paljon serlaa.

Töölön Vesa oli kiva pikku nuisance. Te olette paise.

Huhhu, kyllä viha on näköjään syvällä…

Mun mielestä HIFK-fanit taas on keskimäärin oikein mukavaa väkeä ja HIFK seurana taas hieno ja perinteikäs. Ei oo vaan mun seura.

Eli pusi pusi ja hali hali vaan ja oikein mukavaa kesää täältä paiseiden keskeltä.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Det är ni som både hatar och är avudsjuka.

Just. Tarkennuksella, että jos kateutta tunnetaan, niin viime vuosien perusteella lähinnä Tapparaa käy kateeksi. Jos teillä olisi edes pystyssä se Garden (ehkä jopa yksi uusi viiri katossa?), niin voisi tuntea vähän kateutta, mutta kiitos Helsingin kaupungin (se viha sitten tänne) HIFK skulaa edelleen vuonna 1966 avatussa rotiskossa.

Kiva viesti. Oikein mukavaa kesää ja vaipukoot katkeruus mielestäsi kesäisen auringon myötä.

Ymmärrän että kirkonmies ei toivo mestaruutta HIFK:lle, mutta ihan täysillä ei kuitenkaan tarttisi jinksata kahdeksatta viiriä Nordiksen kattoon. Noh, ainakin tiedetään kenen syytä se on, jos niin sattuu käymään.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Laittaahan tämä nyt hymyilyttämään, että kun naapuri on vihdoin tullut idän valloitukselta takas ja paikka Mestiksessä löytyy fikasta, niin jo alkaa väännöt täällä. Toivottavasti niitä vääntöjä voidaan jatkaa myös parin vuoden päästä samassa kaukalossa :)
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mä olen muutaman viikon päästä 39v ja olen elänyt kaikki nämä ns. modernin ajan paikallisvaiheet läpi sieltä 90-luvun alusta asti.

Mä voin ihan rehellisesti myöntää että mä vihaan Jokereita. Mua ällöttää koko seura ja olen aina hämmästellyt sitä että miten jostain ihmisestä voi tulla jokerifani. Vaikea käsittää miten joku ihminen päätyy tuollaiseen ratkaisuun kun vaihtoehtona olisi ihan oikeakin stadilainen seura. Nämä fiilikset oli jo kauan ennen KHL-aikaa. Oikeastaan tuo idän reissu ei erityisemmin edes pahentanut fiiliksiä vaan lähinnä viha muuttui pikkuhiljaa välinpitämättömyydeksi. Hyvä että tajusitte kuitenkin lopulta sieltä poistua. Alkoi olemaan ihan näin suomalaisenakin jo niin noloa ja hävettävää että onneksi se reissu on nyt hallia lukuunottamatta ohi.

Paikalliskamppailuja toki kaipaan, mutta kun joku aina välillä mainitsee että kaipaa ”rakasta vihollista”, niin multa se rakkaus on kyllä aina puuttunut. Ne sanoo että ’it’s a thin line between love and hate’. Näin saattaa olla, mutta raja on rikkomaton.

Silti, mulla ei ole jokerifaneja ihmisinä muuten mitään vastaan ja annan teidän elellä niin kuin haluatte. Pysyn poissa teidän keskusteluista enkä tule haastamaan oma-aloitteisesti riitaa. Joskus kauan sitten olen ehkä yksittäisellä viestillä näin tehnyt, mutta aikuistun itsekin tässä vuosien vieriessä. Kysyttäessä kerron kyllä rehellisen mielipiteeni.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Sen vielä lisään edelliseen viestiini, että musta tuntuu todella pahalta että Jokerit tulee pelaamaan omia kotiotteluitaan meidän halliin. Vähän samanlainen fiilis kuin joku kävisi lääppimässä mun vaimoa. Vaimonlääppijöitä voin vetää pataan, mutta narrien kanssa joudun ilmeisesti nyt vain tyytymään kohtalooni. Jos saatte siitä vahingoniloa niin onnittelut. Osui ja upposi.

Samoilla fiiliksillä en myöskään halua ikinä nähdä IFK:ta pelaamassa kotiotteluitaan jaffalassa. Mielummin annan maan nielaista meidät Nordiksen mukana ikuiseen hautaan. Muut voitte olla mitä mieltä haluatte, mutta nämä on mun rehelliset fiilikset aiheesta. Samalla tajusin että taisin eksyä näillä viesteillä ketjun aiheesta, joten pahoittelut.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sen vielä lisään edelliseen viestiini, että musta tuntuu todella pahalta että Jokerit tulee pelaamaan omia kotiotteluitaan meidän halliin. Vähän samanlainen fiilis kuin joku kävisi lääppimässä mun vaimoa. Vaimonlääppijöitä voin vetää pataan, mutta narrien kanssa joudun ilmeisesti nyt vain tyytymään kohtalooni. Jos saatte siitä vahingoniloa niin onnittelut. Osui ja upposi.

Samoilla fiiliksillä en myöskään halua ikinä nähdä IFK:ta pelaamassa kotiotteluitaan jaffalassa. Mielummin annan maan nielaista meidät Nordiksen mukana ikuiseen hautaan. Muut voitte olla mitä mieltä haluatte, mutta nämä on mun rehelliset fiilikset aiheesta. Samalla tajusin että taisin eksyä näillä viesteillä ketjun aiheesta, joten pahoittelut.
No mua ainakin hymyilyttää nähdä samoilla ajatuksilla liikkuvaa fania, että et eksyny:D
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Sen vielä lisään edelliseen viestiini, että musta tuntuu todella pahalta että Jokerit tulee pelaamaan omia kotiotteluitaan meidän halliin.
Kyllä, mutta samalla se ketjun aiheen mukaisesti hymyilyttää, kun katsoo millä kiimalla kannattajat ostavat kausareita Nordikselle, joka on nyt ihan parasta ikinä missään, vaikka vielä joku aika sitten olikin homeinen bunkkeri. Onhan tuossa touhussa jotain hyvin vastenmielistä. Vastaavasti itse ja moni muukin fudiksen kannattaja haluaisi Rödan pois Boltilta, koska se on täysin klubin pesä, en todellakaan haluaisi että himamatsit pelataan siellä.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Täytyy tähän kommentoida, kun ensimmäistä kertaa ”tiedän” jotain ilman Jatkoaikaa ja luultavasti sekin ”tieto” vituiksi.

Omalta osaltani ei ollut tarkoitus leveillä, vaan tuoda fiiliksen, että maalivahtiasiaan ollaan reagoitu. En myöskään ihan käsitä, miksi vituttaa, jos ei kerro nimeä. Omalta osalta saatan olla hakoteillä ja voin elää sen kanssa. Täällä on kuitenkin kirjoittajia, jotka oikeasti tietävät. He eivät voi heitellä nimiä aivan miten sattuu, jos haluavat jatkossa tietää jotain.

Eletään sen kanssa. Ei tää ole vakavaa.

Joo ymmärrän kyllä ne jotka oikeasti tietää eivät niitä nimiä tänne laita että jatkossakin saavat niistä kuulla. Tuli vaan muutamasta viestistä fiilis että minäpä tiedän mutten kerro hähhähhää. Ni vähän otti hermoon, ja ei toi eilinen muutenkaan ollut paras päivä niin näköjään vähän pienemmistä asioista tuli avauduttua. Olisi voinut jäädä väliin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
En mielestäni sanonut mitään sinnepäin, ettet tietäisi. Sinä itse annoit niin ymmärtää molemmissa viesteissesäsi (jaksat kyllä odottaa maanantaihin)!
Ja voi olla, että joku sanoo mitä minä sanoin minähän tiesin … kertonee sekin jotain.
Itse en ole täällä yhtäkään nimeä kertonut ilmoille, enkä sellaista tule tekemään.
Niin kuin tonne toiseen viestiin kanssa vastasin ni eilen tuli vähän pienemmistä asioista naristua, ja olisi voinut jäädä väliin.
No hard feelings?
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kuin tonne toiseen viestiin kanssa vastasin ni eilen tuli vähän pienemmistä asioista naristua, ja olisi voinut jäädä väliin.
No hard feelings?
Asia kunnossa. Tosiaan ei ole tapana leveillä. Omalta osaltani osallistun keskusteluun ja saatan johdatellla tai ohjata oikeaan suuntaan. Sekä kertoa asioita seuran , valmennuksen jne.toimintatavoista etenkin, jos täällä ollaan aivan hakoteillä. Monet asiat ovat tietenkin mielipiteitä, jotka eivät siis voi olla absoluuttista faktaa.
Hymyilyttää tämän foorumin keskustelut ja hyvät löydöt ja hereillä olo!
Ja maanantaina taas uudet hymyilyt!!!!
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, itselläkin kun on useita narri-kavereita, niin viime vuosina kun on väännetty, niin peli on päättynyt kun vedin esiin Putin-kortin. Nyt on vielä toki Kerava-kortti, mutta ei se ole lähellekään yhtä tehokas.

Samat kokemukset. Tosin suurin osa kaikista väännöistä loppui keväällä 2014 kun yhteinen taival liigassa päättyi.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liigan kehittäminen nojaa kaikkien osallisten sitoutumiseen yhteisen projektin etujen ajamiseen ja osallisten väliseen luottamukseen. Liigan on oltava Jokereiden kanssa tarkkana ja järjestelyjen on oltava sellaiset, että niillä suojataan riittävässä määrin Liigan kollektiivista etua Jokereiden ja muiden yksittäisten seurojen opportunistiselta käyttäytymiseltä.
Kyllä. Samaa mieltä. Toki tämä opportunismi on tällä hetkellä kääntynyt Liigaa vastaan ja ennemmin näivettää esim.pk-seudun pääsarjalätkää kuin kehittää. Vain koska pikkuseurat voivat niin Liigan osakkaina tehdä.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Mä olen muutaman viikon päästä 39v ja olen elänyt kaikki nämä ns. modernin ajan paikallisvaiheet läpi sieltä 90-luvun alusta asti.

Mä voin ihan rehellisesti myöntää että mä vihaan Jokereita. Mua ällöttää koko seura ja olen aina hämmästellyt sitä että miten jostain ihmisestä voi tulla jokerifani. Vaikea käsittää miten joku ihminen päätyy tuollaiseen ratkaisuun kun vaihtoehtona olisi ihan oikeakin stadilainen seura. Nämä fiilikset oli jo kauan ennen KHL-aikaa. Oikeastaan tuo idän reissu ei erityisemmin edes pahentanut fiiliksiä vaan lähinnä viha muuttui pikkuhiljaa välinpitämättömyydeksi. Hyvä että tajusitte kuitenkin lopulta sieltä poistua. Alkoi olemaan ihan näin suomalaisenakin jo niin noloa ja hävettävää että onneksi se reissu on nyt hallia lukuunottamatta ohi.

Paikalliskamppailuja toki kaipaan, mutta kun joku aina välillä mainitsee että kaipaa ”rakasta vihollista”, niin multa se rakkaus on kyllä aina puuttunut. Ne sanoo että ’it’s a thin line between love and hate’. Näin saattaa olla, mutta raja on rikkomaton.

Silti, mulla ei ole jokerifaneja ihmisinä muuten mitään vastaan ja annan teidän elellä niin kuin haluatte. Pysyn poissa teidän keskusteluista enkä tule haastamaan oma-aloitteisesti riitaa. Joskus kauan sitten olen ehkä yksittäisellä viestillä näin tehnyt, mutta aikuistun itsekin tässä vuosien vieriessä. Kysyttäessä kerron kyllä rehellisen mielipiteeni.
Tervehdys naapurista!

Itsekin Jokereiden taivalta 90-luvun alusta asti seuranneena on vaikeaa samaistua ajatuksiisi. Pelattiin samassa hallissa, lapsuudenystävät jakautuivat aikalailla puoliksi Hifk- ja Jokerifaneihin.

Aina sai kuulla kuittailua menestyttiin tai ei, mutta päivän päätteeksi oltiin kavereita kuitenkin. Surullista, jos joku jääkiekkoseura saa aikaiseksi ällötyksen tunteen. Onhan Hifk:llä omat hilpeät kommelluksensa siinä missä Jokereillakin, mutta en voi samaistua ällötyksen tunteeseen.

Paikallispelejä on ikävä, on ollut vuosikymmenen verran. Stadilainen lätkä on piirtynyt verkkokalvoihin ikuisiksi ajoiksi. Ei mikään jääkiekkoseura herätä niin paljon tunteita kuin paikallisvastustaja Hifk.

Tuleeko meistä parhaat ystävät ikinä?
Ehkä ei.

Tavataanko me koskaan kasvotusten?
Ehkä ei.

Itse pystyn kuitenkin kunnioittamaan paikallisvastustajaa ja lyödä maljat yhteen matsissa. Ollaan molemmat osa pääkaupunkiseudun jääkiekko dna:ta, haluttiin tai ei.

Hyvää kesää sinne naapuriin!

- Syndi
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä. Samaa mieltä. Toki tämä opportunismi on tällä hetkellä kääntynyt Liigaa vastaan ja ennemmin näivettää esim.pk-seudun pääsarjalätkää kuin kehittää. Vain koska pikkuseurat voivat niin Liigan osakkaina tehdä.

Ollaas nyt rehellisiä PK-seudun lätkän osalta: Espoon edustustason vuosien varrella nähdyt eri viritykset ja Jokerit ovat täysin omin kätösin touhunsa puppeloineet.

Liiga on ollut reilut pari vuosikymmentä pääosin suljettu sarja; aika selvää, että tuo on Liiga-seurojen kollektiivinen tahto, joka ei rajaudu joihinkin pikkuseuroihin. Siellä on tuona aikana Jokerit ja Blues olleet pidempään mukana päätöksenteossa kuin monet ns. pikkuseurat.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollaas nyt rehellisiä PK-seudun lätkän osalta: Espoon edustustason vuosien varrella nähdyt eri viritykset ja Jokerit ovat täysin omin kätösin touhunsa puppeloineet.
Olenko muuta väittänyt? Ei kait tässä siitä nyt ole edes kyse.
Liiga on ollut reilut pari vuosikymmentä suljettu sarja; aika selvää, että tuo on Liiga-seurojen kollektiivinen tahto, joka ei rajaudu joihinkin pikkuseuroihin. Siellä on tuona aikana Jokerit ja Blues olleet pidempään mukana päätöksenteossa kuin monet ns. pikkuseurat.
Maailma muuttuu eskoseni ja Liigan tulisi muuttua siinä mukana. Onko jossain kirjattu, että tämä Liigaseurojen tahto on oikea ratkaisu? Taloudellisesti katsoen Liiga nilkuttaa yhdellä joukkueella kaikista suurimmalla talousalueella. Espoon ja Jokereiden paluu toisi aivan varmasti lisää fyrkkaa yhteiseen pottiin muun muassa uutta tv-diiliä neuvoteltaessa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko muuta väittänyt? Ei kait tässä siitä nyt ole edes kyse.

Maailma muuttuu eskoseni ja Liigan tulisi muuttua siinä mukana. Onko jossain kirjattu, että tämä Liigaseurojen tahto on oikea ratkaisu? Taloudellisesti katsoen Liiga nilkuttaa yhdellä joukkueella kaikista suurimmalla talousalueella. Espoon ja Jokereiden paluu toisi aivan varmasti lisää fyrkkaa yhteiseen pottiin muun muassa uutta tv-diiliä neuvoteltaessa.

Uskon, että Liiga-seurojen parissa jaetaan toive Espoon ja Jokereiden paluusta Liigaan. Mutta kaikki sarjajärjestelmään, joukkuemäärään jne.. liittyvät ratkaisut ovat hyvin perustavanlaatuisia ja niillä on kauaskantoiset vaikutukset sarjan ja sen seurojen kannalta. Luonnollisesti merkityksellisten ratkaisuiden tekeminen vaatii huolellisuutta ja vie aikaa. Jokerit oli vielä joku 15 kuukautta sitten KHL-seura, jolla silloisen keulakuvan mukaan ei ollut mitään suunnitelmia jättää KHL:ää; sen jälkeen Jokereiden kohdalla selvää ei ole ollut kuin epäselvyys.

Liiga on Liiga-seurojen yhteinen, oma hanke ja lähtökohtaisesti yhtään minkään ulkopuolisen tahon tahdolla ei pitäisi olla Liigan organisointiin ja toimintaan liittyvässä päätöksenteossa merkitystä. Siitä me ulkopuolelta voimme tietysti aina antaa näkemyksemme, että mitä ratkaisuja pitäisi tehdä ja mitä ei.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
lähtökohtaisesti yhtään minkään ulkopuolisen tahon tahdolla ei pitäisi olla Liigan organisointiin ja toimintaan liittyvässä päätöksenteossa merkitystä.
Väärin. On tasan yksi ulkopuolinen taho, jonka liikkeiden tulisi kiinnostaa Liigaa ja sen osakkaita vähän helvetisti, mutta ei siltä valitettavasti heidän itsensä kannalta näytä. Kuluttajat.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää Huttusen uusin julkaisu.
Hifk ilmottautuu Tapparan kanssa mestaruus kisaan.
Tämäpä uutinen!!!!
Eiköhän tää oo ollu tiedossa jo tovin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Joe
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös